Hier ook eentje die ‘die die die diieeeeeeee’ roept. Geen idee af en toe.... Hij schreeuwt nu ook ‘tik tak tik tak’ dan weet ik wel wat hij wil. Lijkt wel drugs voor die kleintjes.
Hier echt een enorme kletskous! Papa, mama, opa, oma, auto (grote favoriet), spele, ka (= kar maar de r lukt nog niet haha, bedoelt ie zn loopkar), ete, ja, nee, koeka (koekje), toetoe (toetje), stappestap (lopen met de loopkar, haha) en laatst vroeg ik; wat ben je aan het doen? Hij: poepe!! En tussendoor issie bijna nooit stil qua brabbelen enzo, haha echt heerlijk. Je kunt echt al dingen vragen en krijgt echt reactie. Doe alsof ik niet weet van wie hij t kletsen heeft maar iedereen die mij kent weet dat het van mij komt
@Kirzy binnen een paar dagen weer een kleintje erbij! Fijn dat je in ieder geval lekker thuis kan slapen vannacht!
Hier zegt de kleine: Dieeeee! Als ze iets wil, verder ‘uit’ als iets aan of uit moet (of als ze uit de kinderstoel wil bijv). ‘Ja’ en ‘nee’. En ‘papa’ en ‘mama’. Haar zus praatte volgens mij meer, maar L is motorisch een stuk verder dan Z op haar leeftijd.
@Kirzy spannend hoor Kirzy! Succes! B zegt vrij weinig. “Pap, mam en dat” is het enige wat die kan zeggen. Wijst wel naar alles en dan wilt die dat je het benoemt. Maar dat komt wel goed. hier hebben mijn schoonouders gisteren R meegenomen in de middag. Toen ze haar weer naar huis brachten vertelde ze dat het gewoonweg niet te doen is met zo’n huilend kindje de hele tijd om je heen. Ook zij kregen haar niet rustig. afgelopen nacht had ze een topnacht. Heeft 5.5 uur geslapen! Maar ze was ook echt dood en doodop. Arm ding. zometeen naar het ziekenhuis met haar. Ik ben zo ontzettend benieuwd. Man mag niet mee dus die gaat via facetime meeluisteren.
Ik kreeg weer geen meldingen . Stik chagrijnig ben ik. Moet zo prikken voor de suikertest en aangezien ik om 6u altijd als eerste naar de koelkast hol heb ik gewoon trek. Grr.. ik ga me dus gauw aankleden en rijd naar de prikpost. Ik ben echt niet aanspreekbaar met honger
@Kirzy Hoe is de nacht gegaan? Ben je de ballon nog verloren? Geloof dat je om 6.30u moest melden; heeeeel veel succes en ik hoop dat jullie mannetje er snel zal zijn met een topbevalling! @Lancer1992 Jullie ook succes in het ziekenhuis, hoop zo dat zij antwoorden voor jullie gaan vinden en met een plan komen! @Nina Sanders Oeh vreselijk, veel succes met prikken! Hopelijk ben je snel aan de beurt. Iets te eten meegenomen in je tas?
Geprikt, even afwachten of de nuchtere waarde al afwijkend is en of ik dus terug moet komen... verwacht dat nuchter oké is en dat ik dus 2u na ontbijt terug kom
Nou ballon zit nog hoor al maar was met J ook en toen lag ie wel al los. Had gebeld om 530 maar was super druk dus moet zo bellen hoelaat we mogen komen. Kon ik mooi nog ff paar uurtjes slapen want was vanaf 2 uur wakker.. Verder geen weeën meer gehad of iets.. Ben benieuwd.. Ik houd jullie uiteraard op de hoogte en thanks voor de support dames ❤
@Lancer1992 succes vandaag in het ziekenhuis. Hopelijk kunnen ze er achter komen wat het is. Heb je voor je zelf ookal gebelt? @Nina Sanders succes met suiker prikken. @Kirzy succes vandaag. Zet hem op en hopelijk snel jullie 2de mannetje in de armen
Nou, moeke heeft ontbeten en over 2 uur weer terug. Ben wel naar huis gereden natuurlijk. Ga echt niet 2 uur in een leeg zh zitten wachten. Bovendien heb ik vandaag de kinderen. Nuchtere waarde was dus prima!
Had alleen een trut van een prik mens. Ze pakte een dikke naald waarop ik een dunne vroeg. Mijn huid is zeer dun met perfecte prikaderen. Zegt ze ‘o maar dit is een standaard naald’. Ze jaste m er zo in. nu heb ik dus een bult en een 8 kleurige plek al terwijl ik nog een keer moet. En bedankt zuurpruim
@Lancer1992 succes straks in het ziekenhuis meid! Goed voor jezelf en R opkomen! @Kirzy op naar een mooie en fijne bevalling! Ik blijf hier dus geregeld refreshen
@Kirzy heel veel succes vandaag!! Hopelijk zet het snel door @Lancer1992 jij ook succes! Ik heb lekker even geshopt bij Zeeman. Voor bijna iedereen een pyjama, sokken, spijkerbroeken voor de jongens want weer zijn ze bijna allemaal kapot En rompers voor L. En meteen het Kruidvat even meegepakt voor shampoo enzo. We gebruiken altijd Andrelon en nu is het 4 halen 2 betalen, dus dan haal ik gelijk 8 of 12 soorten spul voor in mijn haar Ik leg L zo in bed, dan kunnen we straks op de fiets de derde halen van school, het is zulk mooi weer!