♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 2 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Hier ook eentje die ‘die die die diieeeeeeee’ roept. Geen idee af en toe.... Hij schreeuwt nu ook ‘tik tak tik tak’ dan weet ik wel wat hij wil. Lijkt wel drugs voor die kleintjes. :roflmao:

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  2. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Hier echt een enorme kletskous! Papa, mama, opa, oma, auto (grote favoriet), spele, ka (= kar maar de r lukt nog niet haha, bedoelt ie zn loopkar), ete, ja, nee, koeka (koekje), toetoe (toetje), stappestap (lopen met de loopkar, haha) en laatst vroeg ik; wat ben je aan het doen? Hij: poepe!! En tussendoor issie bijna nooit stil qua brabbelen enzo, haha echt heerlijk. Je kunt echt al dingen vragen en krijgt echt reactie. Doe alsof ik niet weet van wie hij t kletsen heeft maar iedereen die mij kent weet dat het van mij komt :roflmao:

S2909, Mya, Sansaatje en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Ohja en Papato (iets in die richting) = als Paw Patrol aan staat :p

Mya en Sansaatje vinden dit leuk.
  4. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.347
    8.349
    113
    Amsterdam
    @Kirzy binnen een paar dagen weer een kleintje erbij! Fijn dat je in ieder geval lekker thuis kan slapen vannacht!

Poolvos en Kirzy vinden dit leuk.
  5. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Wow wat knap zeg! Hier komt dat er echt nog niet uit hoor. :o:

6. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Hier zegt de kleine: Dieeeee! Als ze iets wil, verder ‘uit’ als iets aan of uit moet (of als ze uit de kinderstoel wil bijv). ‘Ja’ en ‘nee’. En ‘papa’ en ‘mama’. Haar zus praatte volgens mij meer, maar L is motorisch een stuk verder dan Z op haar leeftijd. :)

S2909, Mya, RoseMurphy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Lancer1992

Lancer1992 Niet meer actief

@Kirzy spannend hoor Kirzy! Succes!

B zegt vrij weinig. “Pap, mam en dat” is het enige wat die kan zeggen. Wijst wel naar alles en dan wilt die dat je het benoemt. Maar dat komt wel goed.

hier hebben mijn schoonouders gisteren R meegenomen in de middag. Toen ze haar weer naar huis brachten vertelde ze dat het gewoonweg niet te doen is met zo’n huilend kindje de hele tijd om je heen. Ook zij kregen haar niet rustig.

afgelopen nacht had ze een topnacht. Heeft 5.5 uur geslapen! Maar ze was ook echt dood en doodop. Arm ding.

zometeen naar het ziekenhuis met haar. Ik ben zo ontzettend benieuwd. Man mag niet mee dus die gaat via facetime meeluisteren.

S2909, Kirzy, Sansaatje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik kreeg weer geen meldingen o_O.
    Stik chagrijnig ben ik. Moet zo prikken voor de suikertest en aangezien ik om 6u altijd als eerste naar de koelkast hol heb ik gewoon trek. Grr.. ik ga me dus gauw aankleden en rijd naar de prikpost. Ik ben echt niet aanspreekbaar met honger :eek:

S2909, Sansaatje en Mya vinden dit leuk.
  9. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Kirzy Hoe is de nacht gegaan? Ben je de ballon nog verloren? Geloof dat je om 6.30u moest melden; heeeeel veel succes en ik hoop dat jullie mannetje er snel zal zijn met een topbevalling! :thumup::thumup::thumup:

@Lancer1992 Jullie ook succes in het ziekenhuis, hoop zo dat zij antwoorden voor jullie gaan vinden en met een plan komen!

@Nina Sanders Oeh vreselijk, veel succes met prikken! Hopelijk ben je snel aan de beurt. Iets te eten meegenomen in je tas? :p

Kirzy, Nina Sanders en Sansaatje vinden dit leuk.
  10. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Siepie85 en Kirzy vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nee want ben zo weer thuis. Bijna aan de beurt!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Geprikt, even afwachten of de nuchtere waarde al afwijkend is en of ik dus terug moet komen... verwacht dat nuchter oké is en dat ik dus 2u na ontbijt terug kom :p

Mya vindt dit leuk.
  13. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Nou ballon zit nog hoor al maar was met J ook en toen lag ie wel al los. Had gebeld om 530 maar was super druk dus moet zo bellen hoelaat we mogen komen. Kon ik mooi nog ff paar uurtjes slapen want was vanaf 2 uur wakker.. Verder geen weeën meer gehad of iets.. Ben benieuwd.. Ik houd jullie uiteraard op de hoogte :) en thanks voor de support dames ❤

jvsd92, Mya, Poolvos en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Lancer1992 succes vandaag in het ziekenhuis. Hopelijk kunnen ze er achter komen wat het is. Heb je voor je zelf ookal gebelt?

@Nina Sanders succes met suiker prikken.

@Kirzy succes vandaag. Zet hem op en hopelijk snel jullie 2de mannetje in de armen

Kirzy vindt dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nou, moeke heeft ontbeten en over 2 uur weer terug. :rolleyes: Ben wel naar huis gereden natuurlijk. Ga echt niet 2 uur in een leeg zh zitten wachten. Bovendien heb ik vandaag de kinderen. Nuchtere waarde was dus prima!

Mya en Kirzy vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Had alleen een trut van een prik mens. Ze pakte een dikke naald waarop ik een dunne vroeg. Mijn huid is zeer dun met perfecte prikaderen. Zegt ze ‘o maar dit is een standaard naald’. Ze jaste m er zo in. nu heb ik dus een bult en een 8 kleurige plek al terwijl ik nog een keer moet. En bedankt zuurpruim

Mya vindt dit leuk.
  17. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    @Lancer1992 succes straks in het ziekenhuis meid! Goed voor jezelf en R opkomen!

@Kirzy op naar een mooie en fijne bevalling! Ik blijf hier dus geregeld refreshen :roflmao:

18. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Thank you. Nou moeten pas om 12 uur daar zijn. Dus we hebben nog even

19. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Fijn, en zo'n ballon zit al zo lekker :rolleyes::o:

Sansaatje vindt dit leuk.
  20. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.796
    7.387
    113
    @Kirzy heel veel succes vandaag!! Hopelijk zet het snel door

@Lancer1992 jij ook succes!

Ik heb lekker even geshopt bij Zeeman. Voor bijna iedereen een pyjama, sokken, spijkerbroeken voor de jongens want weer zijn ze bijna allemaal kapot :eek:
    En rompers voor L.
    En meteen het Kruidvat even meegepakt voor shampoo enzo. We gebruiken altijd Andrelon en nu is het 4 halen 2 betalen, dus dan haal ik gelijk 8 of 12 soorten spul voor in mijn haar :thumup:

Ik leg L zo in bed, dan kunnen we straks op de fiets de derde halen van school, het is zulk mooi weer!

Mya en Sansaatje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina