Mijn dag begint met een landelijke storing in het ITsysteem. Ben al twee uur aan het werk en heb enkel zitten kleppen met collega’s, was er in, papier aan de weg gezet, boodschappen gedaan. Straks bestelling ophalen bij de Action want houd mij 60 minuten pauze gewoon. Best oké zo
@Nina Sanders je hebt voor bloedprikken 1 soort naald. Met infusen heb je meerder maten. En anders moet je met een vlindernaaldje en nare daarvan is die verstoppen heel snel en als dat gebeurt nog meer risico op blauwe plekken.
Nee hoor ze hebben hier altijd verschillende kleuren liggen. 2 of 3. Gaat altijd perfect, zelfs als er een slangetje wordt aangelegd bijv bij meerdere buisjes (dat zal zo’n infuus naaldje zijn wat je bedoelt), maar die pakken ze ook heel vaak als ik maar 1 of 2 buisjes moet. Nog nooit gedoe of een blauwe plek gehad. En nu dus een hele beurse plek. Dat mens had ook nog eens trillende handen dus leuk is anders.
Ik wacht met smart tot de GGD belt Heb m'n mobiel al de hele tijd binnen handbereik liggen Vanochtend hebben ze beiden een uur (!!) zelf gespeeld. N met de barbies aan de keukentafel, V met al z'n Zoef Zoef auto's in de weer. Kon mama mooi de was, vaatwasser, doekje over de oppervlakten en de wc doen Zijn net beide in bad geweest, fruit gegeten, N zit nu happy stones te verven/tekenen. Na de lunch ga ik stofzuigen, zodat ik kan dweilen als V naar bed gaat. Weer klaart nu op, hopelijk kunnen we vanmiddag nog even in de tuin spelen! En ik hoop echt dat de GGD belt voor 18.00u. Anders weet man nog niet wat hij doet; weekend voor de zekerheid in Rotterdam blijven of toch deze kant op komen.
Wij in het ziekenhuis. Meneer heeft in het vruchtwater gepoept en lig al aan het infuus. Werden gebeld dat we toch eerder konden komen. Maar goed ook want als het even later was geweest dan hadden we weer pech.. lig nu net 15 min aan het infuus maar merk het nu al. Gaat weer een feestje worden dit Heb er net wel op gestaan dat ze die bende niet blijven opvoeren als het zo snel gaat. En dat gaan ze niet doen gelukkig volgende bericht zal wel met baby nieuws zijn
Oh meid heb zo met je te doen Hoop echt dat het allemaal een beetje vlot gaat en meneer zich snel en zonder te veel gedoe meldt! Toi toi toi!!!!
Oh je krijgt al weeen opwekkers, heftig hoor, wens je veel sterkte en een zo goed als mogelijke bevalling!
Ik vertelde gisteren toch dat Z al een paar keer had geplast op t potje? We wouden m net in bed gaan doen, maar hij wou zelf op de pot, en nu heeft hij dus ook gepoept op de pot, niet binnen minuut maar 10 min over gedaan. Hij wilt t blijkbaar echt.
@Nina Sanders dat is dus een vlindernaaldje. Tips overigens om geen blauwe plekken te krijgen als je ooit weer moet. Meteen afdrukken en er echt hard op drukken als het klaar is. Hier zegt T alleen nog maar papa mama bal en daar. Af en toe zet hem nu op het potje, meer om te wennen en verbaasd me al dat hij keurig blijft zitten.
Snelle update. R word maandag voor 3 dagen opgenomen in het ziekenhuis want het gaat echt niet goed met haar en ze weten niet wat het is. ik zal straks meer info plaatsen