♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 2 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Gefeliciteerd @Kirzy met kleine B! (Ook ik ben erg benieuwd naar de naam ;))

Kirzy vindt dit leuk.
  2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Lancer1992 Wat een dag! Maar wat ben ik blij voor jullie allemaal dat ze zo goed doorpakken. Hoop dat er wat uit komt bij R! En ook super dat ze jou in de begeleiding meenemen, ik weet zeker dat dat je goed gaat doen. Succes dit weekend, schakel je man in als het je te veel wordt. En flink veel knuffelen ❤

3. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    @Kirzy Van harte gefeliciteerd! Prachtig nieuws. Wat fijn dat het goed met jullie gaat!

Kirzy vindt dit leuk.
  4. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    @Lancer1992 Wat vervelend allemaal maar wel goed dat er doorgepakt wordt. Hopelijk vinden ze een oorzaak waar iets mee gedaan kan worden. Hoop alvast voor jou/jullie dat je ondanks dat R weg is wat rust kunt pakken begin volgende week. Misschien kan B ook logeren? Of voelt dat juist niet fijn. Sterkte iig!

5. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Lancer1992 fijn dat er nu doorgepakt word en dat ze jullie serieus nemen hierin. Mag jij er bij zijn als ze opgenomen is of niet? Ik hoop voor jullie dat ze er achter komen wat er aan de hand is. Hopelijk kan jij in die paar dagen ook even een beetje bijkomen van alles.

6. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Proficiat met de kleine B!

Kirzy vindt dit leuk.
  7. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113

Dat is indd nog jong maar niets is onmogelijk. Middelste was hier met 2 jaar dag en nachtzindelijk. Mama zegt hij trouwens wel hier maar niet gericht aan mij.

@Kirzy gefeliciteerd!!!

Kirzy en Mya vinden dit leuk.
  8. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.099
    4.363
    113
    Oh wauw dat is snel! Gefeliciteerd! Nu lekker bijkomen en genieten.

Kirzy vindt dit leuk.
  9. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.099
    4.363
    113
    Hoe vervelend het allemaal is, wel heel fijn dat ze je serieus nemen en goed de tijd gaan nemen om haar te observeren.
    Trouwens ook heel goed dat ze hebben kunnen zien hoeveel ze huilt.
    Hopelijk kunnen ze jullie nu goed helpen en kun jij bijkomen.

Lancer1992 vindt dit leuk.
  10. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

@Lancer1992 veel sterkte de komende week en goed dat er iets gedaan wordt. En goed, dat jij met iemand kan gaan praten.

@Kirzy hoe is de eerste nacht gegaan?

Hier op tijd wakker, ik moet zo een paar uur werken. Daarna denk ik iets bakken met mijn dochter; ik vond muffins met banaan en appel van weight watchers. Lijkt me best lekker. Wat zijn de plannen bij jullie? Hier is het echt slecht weer ook.

Lancer1992, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  11. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Goedemorgen! Hoe was jullie nacht? Nog leuke plannen voor het weekend?

We hebben gisteren met het team online 'Ranking the stars' gedaan. Ik heb in tijden niet zo hard gelachen, ontzettend leuk om elkaar zo weer even 'live' te zien :D Iedereen was hier om 6.30 wakker (dat is morgen dan 7.30 dus prima :rolleyes::roflmao:)

En ik ga zo eindelijk naar de kapper!! :D High lights en in model knippen. M'n haar is nu super lang, moet echt weer even een stukje vanaf. Zit er meestal wel zo'n 3 uur, heerlijk tijd voor mezelf :thumup:

12. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Wij gaan zo meteen even een dagje bij mijn mama. Het is al sinds september geleden dat we elkaar gezien hebben (horen doen wel elke week minstens 3 keer). We hebben steeds gewacht tot de cijfers beterden en dat kwam maar niet. Dan gingen we wachten tot ze gevaccineerd was (70+), dat zou in maart gebeuren, vertelden ze in februari. Niets van, ze heeft zelfs nog geen uitnodiging gekregen. We hebben het gehad met wachten. In overleg met elkaar hebben we besloten dat we toch gaan afspreken. Het is mooi weer en we kunnen het grootste deel buiten doorbrengen.

S heeft haar al sinds zijn eerste verjaardag niet meer gezien, ze woont ook op ene uur rijden dus even langs het raam passeren gebeurt ook niet. Bovendien merk ik de laatste tijd dat ze steeds meer vergeet. Hoe ze naar mijn broers moet rijden bv, of dat de hond van mijn broer al sinds 2012 overleden is of dat ze naar de communie van mijn nichtje gegaan is een paar jaar geleden. Weet ze allemaal niets meer van. Ik krijg dus het gevoel dat we te veel tijd verliezen.

Wat kijk ik er naar uit om haar te zien.

Lancer1992, Mya, Sansaatje en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Heel veel plezier @S2909 ! Groot gelijk!

Wij gaan als het lukt zo even een afspraak maken bij de boekwinkel. Daar even lekker neuzen en dan een ijsje halen. A heeft nog nooit schepijs geproefd, ik ben benieuwd hihi. Eind van de middag gaat A naar schoonmoeder en slaapt daar. Man en ik beetje opruimen in huis, vanavond sushi bestellen en morgen lekker uitslapen. A rond de lunch weer ophalen:) heerlijk weekend. Ik lig nu nog lekker in bed ook.

Maandag controle bij vk en donderdag geslachtsecho:eek: (ja, op 1 april haha)

Mya, Nina Sanders, Miekje86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @S2909 geniet lekker van vandaag en van je moeder. Hier hebben wij mijn schoonmoeder sinds augustus niet meer gezien, ze woont op 2 uurrijden afstand. Het vervelende is dat ze verzwijgt dat ze verkouden is en niet test. Wij nemen nu even geen risico voor een lange rit. En ik ben daar stiekem niet rouwig om gezien mijn band met haar sinds de zwangerschap van E

Lijkt mij trouwens erg om je eigen moeder achteruit te zien gaan.

Sansaatje en Mya vinden dit leuk.
  15. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik ga er 2 zo klaar maken voor de fotoshoot. E en ik verschillen alleen even een beetje van mening over wat we doen met haar haar :rolleyes:

S2909, Sansaatje en Magnolia29 vinden dit leuk.
  16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @S2909 Heel veel plezier vandaag, snap dat je er zin in hebt! Wel sneu dat ze wat achteruit gaat, moeilijk om te zien lijkt me dat!

@Miekje86 Oehhh leuk ben benieuwd naar de foto's!!

S2909 vindt dit leuk.
  17. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    @S2909 hier ook bijna een uur rijden maar wij gaan wekelijks of tweewekelijks wel even langs voor max 10 minuten. Dan hebben we ze toch even live gezjen, kort praatje gemaakt in de hal en zij op afstand en met mondkapjes op. Tis niet leuk zo maar liever dit dan helemaal niet zien. Misschien voor jullie ook een optie in de komende tijd.

S2909 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  18. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier een chille dag. Omdat ik gisteren al zoveel gedaan heb hoef ik eigenlijk helemaal niets. Heerlijk. Net alvast de ah bestelling erin gezet voor volgende week zaterdag. Een mega bestelling. :o:

Hebben jullie al plannen voor het paasweekend? Wij gaan zondag eten bij mijn ouders. Maandag komt een vriend van mijn man en zijn vrouw hier gezellig eten. We gaan gourmetten. Dus heb net al heeeeel veel lekkere dingetjes bij de bestelling gedaan. Normaal eten we met een hele club aan vrienden, maar goed dat zit er niet in. We zijn nu al in overtreding. :oops: Verder niet veel spannends want er valt niet veel te doen haha. :rolleyes:

S2909, Mya, Sansaatje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Trouwens wel wakker geworden met een megaaaaa stijve nek. Niet helemaal goed gelegen gok ik. Dus net wat pcm erin en hopelijk trekt het straks iets weg. Voel me nu net een oma.

Mya vindt dit leuk.
  20. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Wij zijn lekker thuis met een heerlijk tevreden kereltje.
    De nacht is goed gegaan, hij heeft sowieso van 4:30 tot 09:00 geslapen..

Wie er gewonnen heeft met de naam is toch mijn vriend ahaha hij zei deel die naam gewoon met die meiden, het is maar een naam. Dus bij deze.
    Zijn naam is B.ryson :)

wolkje1994, Lancer1992, RoseMurphy en 9 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina