♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 2 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ach wat heerlijk zeg! Dus dat wordt morgen lekker baby knuffelen met F1 op haha. :o:

Wat een leuke stoere naam! Hoor ik weinig voorbij komen hier.

Kirzy vindt dit leuk.
  2. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.796
    7.388
    113
    Brr wat is het koud he!
    Wij zijn een weekendje weg, en L is het liefst de hele dag buiten. Maar ik heb er weinig zin in. Man gaat straks mountainbiken maar heb gezegd dat hij mooi vanmiddag ook een uurtje kou mag lijden buiten :oops: nu vermaakt ze zich binnen gelukkig even, vaak is dat van korte duur. De andere kinderen struinen rond in de speeltuinen, ik ga zo maar eens kijken samen net L.
    Oh, ze heeft haar laarzen al gevonden, betekent vast dat ik mee moet :roflmao:

Kirzy, S2909, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @Kirzy wat heerlijk om te horen dat het goed gaat ^^ Ik vind het een prachtige naam! Past goed bij elkaar. Wil je ook jouw favoriet (die het niet is geworden) nog delen?

Magnolia29 vindt dit leuk.
  4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Kirzy Fijn dat alles goed gaat en jullie weer thuis zijn! Hoe reageerde J op zijn broertje? En wat een hele leuke en stoere naam! ❤

Kirzy vindt dit leuk.
  5. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Kirzy fijn dat jullie alweer thuis zijn. leuke stoere naam

6. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Fotoshoot is goed gegaan :). Beide werkte goed mee alleen E lachte heel vaak als een boer met kiespijn :rolleyes: maar zitten gelukkig ook leuke tussen. Kan nu al niet kiezen tussen de foto's:roflmao:

S2909, Magnolia29, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Welke serie moet ik kijken?? New Amsterdam klaar. I am lost... :rolleyes:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  8. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Wij zijn alweer thuis. Heel blij dat ik mijn mama nog eens zag ipv alleen te bellen. Alleen spijtig dat S stront vervelend was. Was moe, en wou daar geen dutje doen. Dan kwaad om eender wel eten dat je hem voorschotelde. Op weg naar huis viel hij na 5 min in slaap. Maar na een halfuurtje weer wakker. Eens thuis weer op een krijsen gezet. Hij is nu in bed aan het krijsen. Heb het heel even volledig gehad.

Nina Sanders, Mya, Miekje86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Lancer1992

Lancer1992 Niet meer actief

@Kirzy stoere naam en fijn dat jullie weer thuis zijn! Geniet ervan!

Nou R heeft een hele goede dag... een totaal ander kind vergeleken met de afgelopen 4 weken. :eek::eek::eek::eek: ben benieuwd naar vanavond, vannacht en morgen. Natuurlijk heb ik nu de afspraak staan voor de observatie. Eens even kijken hoe en wat verder.

Kirzy, Nina Sanders, Mya en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Misschien voelt ze je rust nu je duidelijkheid hebt ❤

Lancer1992 vindt dit leuk.
  11. Lancer1992

Lancer1992 Niet meer actief

dat zou wat zijn! Maar helaas...
    Toch te vroeg gejuicht. Bij de laatste voeding rond 18:30 weer direct na de fles huilen en ontroostbaar. We hebben haar net pas tot een paar minuten geleden redelijk rustig gekregen maar het is meer stil, huilen, stil, huilen. als je haar ziet zie je toch ongemakjes en pijntjes. :cry: Maar vergeleken met de laatste weken is dit niks.B ligt in bed dus de volledige aandacht is voor haar.

vandaag weer om 21:30 naar bed voor het geval dat. Kan maar beter teveel hebben geslapen dan te weinig. :rolleyes:

Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  12. Eli05

Eli05 Niet meer actief

Dag dames, hier ben ik weer met een vraag :oops:
    Hoe leer je je kindje om water te drinken? N. vindt het dus vreselijk. Ondanks dat we al weken proberen, betert het niet.

13. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    In wat voor fles/beker bied je het water aan? Hier weigerde Q echt om uit een normale fles water te drinken. Ook een tuitbeker vond hij helemaal niets. Als ik hem een slokje uit mijn glas of waterfles gaf was het wel allemaal goed. Toen ik een rietjesbeker had gekocht was dat reuze interessant en was water helemaal prima.

Eli05, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  14. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Zoals @jvsd92 al schrijft, verschillende bekers enz proberen. Eventueel warmer of juist kouder water aanbieden.
    En verder: chill. Komt vanzelf. N is pas een half jaar: er is niks mis met (borst/fles)melk totdat hij het opeens wel snapt ;)

Eli05, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  15. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Verschillende dingen proberen ja! Hier drinken beide kinderen nu water uit een Liewood rvs fles, scheelt een hoop plastic gelijk. :)

Eli05 en Mya vinden dit leuk.
  16. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.099
    4.360
    113
    Ik heb bij mijn zoontje de melk verdund en dat hielp, nu drinkt hij lauw water uit zijn gewone fles. Het is zo'n slechte drinker en ik wil wel streven naar een halve liter vocht per dag en.op deze manier gaat dat het beste. Verder drinkt hij wat uit zijn rietjesbeker en 360 graden beker (beide van Munchkin).

Eli05 vindt dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Leuke naam @Kirzy en past ook leuk bij broer.
    Ik kreeg weer eens geen meldingen, tjonge.

Deze foto hadden jullie nog tegoed trouwens en is dus al 2,5 week oud! Bij de geslachtsbepaling. Zo ontzettend lief! Haal hem zo weer weg!

RoseMurphy, Siepie85, Magnolia29 en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    # water drinken

Hier nooit actief geprobeerd. Wilden ze in het begin beiden niet. Ze krijgen hier sap met heeeeeeeeel veel aangelengd water dat wel. Op een gegeven moment vroeg O zelf om water en dat drinkt hij dus ook tussendoor. Of thee. Sowieso mag hij na het avondeten enkel nog water.

Eli05, Poolvos en Mya vinden dit leuk.
  19. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.796
    7.388
    113
    @Kirzy , wat heerlijk dat jullie thuis zijn. Hoe reageert de grote broer?
    @Lancer1992 , hoe ging de nacht?

Water drinken, hier ging dat geleidelijk volgens mij. Maar niet voor ze een jaar waren hoor. De derde drink nog tot ruim 1,5 jaar 2 papflessen per dag, verder niks, geen slok van iets anders ook niet uit iets anders.
    Nu drinken ze alle vier bijna altijd water. Dochter drinkt heel soms appelsap maar verder altijd water. De jongens soms ook limonade, en de oudste in het weekend een glas sinas. Maar water vinden ze ook prima.
    L drinkt alleen maar water. Melk vindt ze heel vies. Ze dronk altijd uit een Rietjesbeker maar ontdekte op het kdv hoe de tuitbeker werkte, en sinsdien werkte de Rietjesbeker niet meer omdat ze die steeds omhoog hield :roflmao: dus nu thuis ook over op tuitbeker.

Ze slapen allemaal nog hier, op man na :thumup: lang leve de verzette klok. Hopelijk blijft L dit doen, stukken beter dan half 6 :thumup:

Eli05, Kirzy, Mya en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Het was hier 8.15 :thumup: Ik heb altijd veel minder moeite met de zomertijd dan met de wintertijd... Dan ben ik altijd nog een paar dagen van slag :roflmao:

Man is stikchagrijnig :| Die heb ik naar boven gestuurd; pak je motorkleding en ga even weg. Kom maar weer terug als je gezellig bent :rolleyes:
    Dus ben benieuwd hoe lang hij weg is :roflmao:

De kinderen gaan zo in bad en vanmiddag boodschappen doen. Wil nog een was aanzetten, verder is het huis aan kant. Heerlijk vind ik dat op zondag :thumup:

Wat zijn jullie plannen? Fijne dag allemaal!

S2909, Mya, Poolvos en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina