♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 2 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Kirzy vindt dit leuk.
  2. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Wat doen jullie eigenlijk met de kinderkleding die niet meer gebruikt wordt? Ik heb straks met 3 jongens natuurlijk genoeg om door te geven, maar dit doe ik uiteraard niet bij alles.. soms is kleding echt nog prima van kwaliteit, maar vind ik het ook gewoon leuk om iets nieuws te kopen of ben ik erop uit gekeken. En om nou alles lukraak in van die inzamelcontainers te doen. Ik weet dan ook niet waar het terecht komt…
     
    Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  3. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.079
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Je hebt verschillende instanties die de kleding goed kunnen gebruiken. Zoals bijvoorbeeld stichting babyspullen, kinderen van de voedselbank, tienermoeders, stichting supermom. Of marktplaats :p
     
    Mya vindt dit leuk.
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ja I know. Ik weet dat de goede doelen een tijdje geleden ivm Covid niets innamen. Marktplaats heb ik opgegeven. Hoevaak ik daar wel niets iets op heb gezet zonder resultaat.
     
  5. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hoe zit het nou met die naam? :o:
     
  6. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier geef ik alles wat ik niet wil bewaren aan een stel wat ongepland een kindje hebben gekregen. Ze hebben het alles behalve breed. Heb het verhaal toen via mijn schoonmoeder gehoord, die kent haar goed. Elke keer staat ze weer met tranen in haar ogen als ik een tas kom brengen. Het zijn ook allemaal nog mega mooie dingen, en dure merkjes en heeeeeul veeeeul haha. Ik haal eruit wat ik wil bewaren.

    Er maakte laatst een vriendin een opmerking van; ‘waarom verkoop je het niet gewoon?’ Naja, ik geef het dan liever weg aan iemand die het super goed kan gebruiken dan dat ik een paar tientjes verdien en al die Marktplaats gekkies moet gaan beantwoorden. :o:
     
    Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  7. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Och ja Marktplaats. Nou daar begin ik dus ook niet meer aan. Heb aan het begin toen super veel van Z8 erop gezet. Denk wel een stuk of 10 setjes. Alles nog als nieuw. Gaan er mensen 10,- bieden enzo voor alles incl verzenden. Nou stik er dan maar in. Dan gun ik het je niet ofzo. :rolleyes: Dan geef ik het dus liever gratis weg aan iemand die het écht goed kan gebruiken.
     
    Mya, Magnolia29 en Kirzy vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Dit precies. Mensen die dan een hele zak vol voor prikkie willen hebben. Ik hoef er niet veel voor. Maar je kan geen zakken vol kleding en sneakers wachten voor een tientje wat er ook nog als nieuw uit ziet.

    Tegenwoordig zeg ik ook egwoon nee tegen dingen die ik ongevraagd krijg maar niet leuk vind. Klinkt ondankbaar maar anders zit ik er gewoon weer mee. Mijn moeder krijgt soms dingen van haar nicht of mijn schoonzus komt soms met dingen aanzetten en dan denk ik “super lief bedoeld, maar ik ga mijn kind geen lodderige kleding zonder model aantrekken of iets wat mijn smaak niet is.” Het hoeft van mij niet alleen maar duur en merkjes zijn. Maar wel let ik op een mooie pasvorm en fijne stofjes. De ene keer is dat gewoon H&M of Zara, de andere keer Donsje Amsterdam of Arket. Maar wel als ze er dan iets langer mee doen. Echt die maatjes 50/56 zijn ze zo uit.
     
    Mya, Kirzy en jvsd92 vinden dit leuk.
  9. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.079
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    En naar de kinderopvang? Misschien dat zij het goed kunnen gebruiken of misschien ouders kennen die het goed kunnen gebruiken.?
     
    Mya vindt dit leuk.
  10. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ja hier hetzelfde. Nu krijg ik bijna niets, weinig kleintjes hier en iedereen weet dat ik echt mijn eigen smaak heb. Dus beginnen er al niet aan. :o:
     
    Mya, Kirzy en Nina Sanders vinden dit leuk.
  11. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.079
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Ahahah sst:rolleyes::roflmao::|
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  12. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh dat is een goede. Ik zal eens informeren!
     
    Kirzy vindt dit leuk.
  13. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Sinds deze week loopt de mini zo'n 8-10 stappen los. En trots dat ie dan is!
     
    S2909, Mya, Sansaatje en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ah wat goed! Zo schattig hè.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  15. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    @Kirzy Gefeliciteerd! Hoop dat je een fijne dag hebt gehad :thumup:

    @Poolvos Hoe is de rit gegaan? Al gesetteld in jullie huisje, hoe ziet het er uit?

    @Nina Sanders Ahhh wat goed van mini O! Nog even en je kunt er achter aan rennen ;) Of O, worden ze beide lekker moe :D:thumup:

    Kleding; Echt dure merken (zoals Z8 bijv) verkoop ik via Facebook. Andere kleding geef ik weg via weggeefhoekjes op fb hier in de buurt. Heb dit weekend net alle maat 80/86 uitgezocht en 92 in zijn kast gelegd :o: Broekjes zijn soms nog wat te lang, maar bij 86 heeft hij last van hoog water :roflmao: Ziet er niet uit!
     
    S2909, RoseMurphy, Mya en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @Magnolia29 de rit was heeerlijk! Mooi weer, prima weg. Ik heb een kudde rendieren gezien :D
    Huisje is ook top. Ik was eerst, dus nu heb ik de relaxte kamer :D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    S2909, RoseMurphy, Mya en 8 anderen vinden dit leuk.
  17. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Wowwwww!!! Wat ontzettend gaaf :D:D
     
  18. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Joepie! Hier een negatieve covid test!

    @Magnolia29 laat O er maar achteraan rennen hoor ;)

    ziet er prachtig uit @Poolvos veel plezier/succes deze week!

    Hoe ziet jullie week eruit? hier had ik morgen acupunctuur maar die heb ik met een weekje verzet vanwege mijn klachten. Di had ik een afspraak bij de radioloog vanwege een verdikking onder de oksel (huisarts maakte zich geen zorgen maar ik wil alles uitsluiten haha) maar die zal ik ook nog moeten verzetten. Ik hoest als een zeehond. Tsja, er bestaat dus toch nog zoiets als een ordinaire verkoudheid :p. Het is echt met name hoest en stemklachten. Verder geen dichte neus of keelpijn oid.

    Qua werk deze week een rustige start. Mijn lopende project heb ik afgelopen vrijdag afgerond dus het is even wachten op een nieuwe!

    Hier net met de mini gedoucht en die ligt er inmiddels in. Die gek heeft vanmiddag amper geslapen. Super lang liggen keten en kletsen in bed. Op een gegeven moment dacht ik hem maar gewoon op te halen. Had ie echt enorm zitten poepen :o: tsja, daar zou ik ook niet van gaan slapen. :| Die was nu dus - zeker na een warme douche - lekker rozig geworden.

    Broer O staat geloof ik nog ff met papa te douchen dus ik chill nog ff op bed met mijn telefoon. Als O ook op bed ligt nog ff opruimen, een droger aan knallen en dan lekker op de bank hangen met Sex Education.
     
    wolkje1994, Mya, Sansaatje en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.775
    6.036
    113
    Vrouw
    Hier net mijn ontbijtmix gemaakt: geroosterde noten met een beetje honing en kokos. Had helaas geen pitten meer, op pijnboompitten na maar die gaan komende week in de stamppot zoete aardappel/ spinazie. Lekker de dag starten met kwark en die mix (na mijn vasten, is meer een onderdeel van de lunch maar goed)

    Mijn dochter is weer verkouden dus denk dat die tot en met dinsdag thuis is. Morgen wel werken en man heeft studie en tentamen dus maar even kijken hoe we het gaan passen. Komt goed! Jongste mag wel heen dus dat scheelt. Verder een gewone werkweek. De avonden uiteraard New Amsterdam verder kijken! (Start ik zo al mee)

    Kledingkasten kinderen uitzoeken en inventarisatie maken van wat ze aan nieuwe kleding nodig hebben, kinderbijslag komt er weer aan dus maar eens spenderen aan kleding (heb al een tijd niets gekocht) :rolleyes: Verder niets bijzonders.:)
     
    S2909, wolkje1994, Magnolia29 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.775
    6.036
    113
    Vrouw
    @Kirzy van harte! Hopelijk heb je een fijne dag gehad! :)
     
    Kirzy vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina