♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 2 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Wow! Heel tof en veel plezier de komende dagen! Ik zou heel graag eens naar Zweden willen!
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  2. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.537
    7.040
    113
    @kinderkleding, ik bewaarde van de eerste en tweede alles wat nog mooi was. Toen de derde een jongen bleek ging al het meisjesspul naar mijn schoonzusje die een meisje kreeg.
    Van de derde heb ik alles weggegeven zodra hij er uit was gegroeid. Aan vriendinnen vooral, want in de families waren geen jongetjes meer die na hem kwamen. Ja, eentje van mijn zus maar die kreeg al bergen kleding voor hem van haar vriendinnen.
    En nu van L doe ik veel in de grijze container, ik maak Bijna alles zelf voor haar en vind dat net niet perfect genoeg meestal om door te geven. Iets met te kritisch zijn ofzo :rolleyes: want als ik soms dure merkkleding zie van binnen, oei, dan denk ik heel soms dat L's kleren van binnen netter zijn :oops:
    Alles wat wel mooi is nog, van het gekochte, gaat naar mijn zusje, zij verwacht de tweede.

    @Kirzy gefeliciteerd!

    @Poolvos, wauw!!! Wij willen ook erg graag een keer naar Zweden. Deze zomer denken we dat nog niet alles kan en mag (we willen dan via Legoland op de heenweg), en twijfelen nu of we in de kerstvakantie met vrienden gaan. Maat de discussie is nu nog hoe ver het rijden is voor sneeuwzekerheid. Weet jij dat? En dan dus niet wintersport maar gewoon elke ochtend wakker worden en tegen het besneeuwde bos aan kijken :D

    L was veel te vroeg wakker vanmorgen en dus veel aan het jammeren. Behalve tijdens het wandelen. Laarzen aan, en heerlijk in de plassen stampen weer. Zo gaan er genoeg setjes per dag doorheen :roflmao: ideaal met een wasmachine die de komende weken in de schuur staat en nog niet eens aangesloten is :oops:
     
    S2909, RoseMurphy, Magnolia29 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier willen we dus volgend jaar zeker op vakantie. Ik denk onbetaalbaar met 3 kinderen hahahah. Ook echt geen idee waarheen met zulke kleine kinderen.
    Tips dus welkom.
    Wat zal ik ong aan budget moeten reserveren? We zijn vanaf volgend jaar natuurlijk gebonden aan schoolvakanties. volgens mij zit je zo aan de 10k.

    Eerst komende zomer maar gewoon lekker 2 weekjes in een huisje aan zee.
    Ik ben dan hoogzwanger en de kindjes vinden de zee en zand heerlijk. Dezelfde plek als afgelopen september. :)
    Wij hebben toen ook zo genoten.
     
  4. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.600
    2.171
    113
    Dit is zo herkenbaar! Ik heb ook wat dingen op marktplaats gezet, bv wat winterjassen van mijn dochter, die zijn echt als nieuw, heb ik gekocht voor 100 euro per stuk, van le chic bieden ze 3 euro.... en daar reageer ik dan niet op. Dan gooi ik ze idd nog liever in de bak. Maar sommige dingen heb ik wel echt tevreden nog verkocht, maar ik heb ook niemand om te geven, niemand in mijn omgeving heeft jongere kinderen als mij...
     
    jvsd92 vindt dit leuk.
  5. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Hier lichtelijk teleurgesteld wat mijn vriend betreft. Nu geef ik weinig om mijn verjaardag maar hij had ook echt helemaal niks voor me gehaald. Ik dacht al was het maar een bloemetje van de pomp of een chocolade reep of whatever:oops:o_O desnoods een tekening van J met 3 krassen erop:roflmao: Maar helemaal niks dus, teleurgesteld, ik gooi het maar op mijn hormonen:rolleyes:
     
  6. Katin87

    Katin87 Fanatiek lid

    20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Oh nee hoor! Ik zou ook zonder zwangerschapshormonen teleurgesteld zijn! Maarja.. Volgens mij is het wel typisch iets voor kerels...
     
    Kirzy vindt dit leuk.
  7. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.600
    2.171
    113
    Das balen. Ik snap zeker wel dat je dan teleurgesteld bent hoor. Hormonen of niet, ik zou ook zeker niet blij zijn. Is hij normaal wel van de kadootjes/verassingen of helemaal niet?
     
  8. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Ja dat het typisch iets voor kerels is houd ik me ook maar voor.
    Al is hij volgende maand jarig en hij krijgt dus mooi niks:roflmao:
     
    Katin87 en Mya vinden dit leuk.
  9. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Mya hij zou niet zomaar met iets thuis komen maar afgelopen jaren met mijn bday had ie altijd wel iets.
     
  10. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Nahhhh :eek: Dat zijn zeker je niet je hormonen, ik zou ook echt not amused zijn! :mad:

    En dat zou hij dan merken ook. Zeker een dikke week geen polonaise aan m'n lijf :rolleyes::roflmao:
     
    Miekje86, Kirzy en Mya vinden dit leuk.
  11. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @Kirzy neee joh!! Ik zou ook mega teleurgesteld zijn. Ik zou ’t m zeggen en ook een aantal voorstellen doen hoe hij t nu goed gaat maken :roflmao:
    Gefeliciteerd in ieder geval :)
     
    Kirzy en Mya vinden dit leuk.
  12. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @riean Ooo lastig! Sneeuwzeker, pfff.
    Wij hebben soms in november al sneeuw, maar zéker pas in januari. Dus dan moet je denk ik toch redelijk noordelijk
     
  13. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Ahaha dat krijgt ie sowieso niet :p zo geen zin in :roflmao:
     
    Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  14. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Echt he. J had zijn schoenen op tafel gezet dus hij zei jaa armoede hier in huis. Ik zei: Ja dat blijkt maar weer als er niet eens een kleinigheidje vanaf kon bij je:roflmao:
     
    Miekje86 en Mya vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Dit idd. Ik vind dat sorry dat ik het zeg hoor, maar een gebrek aan fatsoen. Die van mij zou echt wel heel erg z’n best mogen doen om het goed te maken. En daar zou een tijd aan gebonden zijn. Niet dat dit je nu helpt @Kirzy maar ik zou er echt wat van zeggen. Een klein gebaar is soms ook al genoeg.
     
    Kirzy en Mya vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik ben over een week jarig en vier het niet echt maar verwacht wel een lekker ontbijt oid, kadootje etc. Je doet het ook vd kinderen, het samen zijn en familie gevoel vind ik.
     
    Siepie85, Kirzy en Mya vinden dit leuk.
  17. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Kirzy Nee joh wat stom! Ik zou not amused zijn, zelfs zonder die hormonen. Dat hij het maar even dubbel en dwars goed maakt.

    Ik had je nog niet gefeliciteerd! Dus; Happy B-day! :D
     
    Kirzy vindt dit leuk.
  18. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Nouja, sommige mensen he. Ik had en heb dat nog steeds niet in mijn omgeving. Maar nu dus wel via via iemand die ik er blij mee kan maken. Dan maar zo!
     
    Mya vindt dit leuk.
  19. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.882
    4.154
    113
    #119 Fanne, 14 mrt 2021
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2021
    De merkkleding zet ik op marktplaats. Vaak krijg ik er dan nog zo'n 5 euro per stuk voor.

    We hebben ook als moeders in de omgeving hier een app waar de kleding op gezet wordt, daar verkoop ik de kleding die ik niet verkoop op marktplaats. Dan vraag ik er minder voor.

    Kleding van de oudste bewaar ik niet voor de jongste. Ik moest vroeger kleding van mijn zus aan en dat vond ik echt niet leuk.
     
    Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  20. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.882
    4.154
    113
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Begrijpelijk dat je teleurgesteld bent. Ik zou, ondanks dat ik mezelf niet zou willen laten kennen, uiteindelijk toch boos worden van teleurstelling en misschien zelfs gaan huilen.

    Een paar jaar geleden had het kadootje van mijn man voor mij wat vertraging (online besteld) en dat vond ik toen al niet leuk.
     
    Kirzy en Mya vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina