O en ik ga dus naar de slag om de Schelde. Man is wel btje jaloers want die wil ‘m ook zien. Tsja, sorry moet je ook een movie pass nemen en zorgen dat je niet gebonden bent aan kantoortijden (dit gaat strakjes wel beter worden). Iemand die film al gezien?
@jvsd92 nouja zeg. Heb jij ook mail van de AH gehad over dat je pers bezorgmoment vervalt omdat ze de routes aanpassen?
Noooo. Nu hebben wij ook geen moment/tijd vast gezet. Wel bezorgbundel maar de tijd en dag verschilt hier soms. Plus er is altijd plek hier.
Ik ga ‘m mooi aanpassen ná m’n bestelling van vrijdag. Eens kijken wat er dan allemaal gebeurt haha. Hier is altijd ook nog wel plek maar ik plan vaak wel vaak vooruit qua moment omdat ik dat gewoon een hele fijne tijd vind
Ik heb vanmiddag het gesprek met de poh van de ggz gehad. Kort mijn verhaal gedaan. Zodra ik begon te praten kwamen ook mijn tranen. Uiteindelijk heb ik er niet lang gezeten. Ik heb relatieproblemen, geen andere problemen. Dus daarvoor moeten we samen terugkomen (had ik vantevoren ook al wel bedacht). Ondertussen waren de meiden vandaag strontvervelend, elkaar uitdagen en pesten. De oudste heeft zelfs de jongste gebeten De jongste heeft nog steeds moeite met savonds in slaap vallen. Uiteindelijk sliep ze om half 10. Ik kruip er ook zo in. Verwacht er vanavond nog wel uit te moeten... Trusten!
Ik heb niet alles teruggelezen, sorry.. Het was een hele heftige, emotionele werkdag Een leerling uit mijn groep nam plotseling afscheid, omdat ze naar een nieuw pleeggezin gaat. Gisteren te horen gekregen, vanochtend afscheid op school, om 10u werd ze opgehaald naar haar nieuwe plek... Ontzettend heftig. Vanavond was de musical van groep 8 en 1 van de leerlingen brak op het podium. Zijn ouders zitten in een vechtscheiding en alles kwam er ineens uit. Hem achter de schermen getroost, gelukkig ging het later beter en heeft hij wel zijn rol gespeeld. En de man van een collega kreeg een slechte uitslag van een scan van de lymfeklieren... Ik kan ook echt nog niet slapen nu.....
Oh wat onwijs heftig allemaal @Magnolia29 .. Hoe oud is de leerling die afscheid nam? Wat bizar dat dat dan zo snel gaat aan t eind van een schooljaar nog.. En arme jongen met ouders in een vechtscheiding.. kregen die ook mee wat er gebeurde? Een soort wake up call ofzo En dan nog de man van je collega! Echt niet gek dat je niet kon slapen zeg
Oh no @Magnolia29 dat is dan super rot en kan je echt aangrijpen he? Helaas gebeuren dat soort dingen maar pfff, zo heftig. Sterkte ermee hoor!
Hier inmiddels heerlijk gedoucht en klaar gemaakt op de bank. Ik moet zo mn laptop maar eens opstarten maar geen zin...
Even een jurken update. Ik heb 3 van de 6 jurken binnen gekregen. De kanshebber zit hier bij in ieder geval. Ik haal straks wel weer de foto weg Bekijk bijlage 694481
Ze is 6 en dit wordt haar 4e pleeggezin... Dus heel heftig allemaal. Ouders van de jongen kregen het zeker mee! En terecht ook, ik hoop dat het ze beiden wakker heeft geschud. Ik verbaas me er iedere keer weer over... Hoe ouders zo bezig zijn met hun eigen wraak/verdriet en dan compleet voorbij gaan aan de behoeftes van hun kind. Onbegrijpelijk.
@Miekje86 ik denk dat het ook leuk is om er een schoentje in bijpassende kleur bij aan te trekken als je die hebt of nog van plan bent om te kopen!
Dat is ook mijn voorkeur Nr 2 vind ik een beetje truttig motiefje hebben (is slecht te zien op de foto) en er zitten touwtjes bij de hals die ik niet leuk vind vallen en los staat dat absoluut niet. Ik ben van plan om nieuwe schoenen te kopen voor er onder (en lingerie). Ik dacht aan zwart maar neem dit zeker ook even mee, misschien ook leuk om schoenen in de kleur van de riem te doen. Deze schoenen had ik nu alleen voor de foto aan getrokken. Nr 1 viel al direct af maar voor de vorm gepast. Volgens de site is het de kleur rood, ik vind het oranje en veelste te fel
Ja precies in de kleuren van de jurk. Dat fleurt hem meteen nog meer op. Draag je ook make-up? (kan dat slecht zien op de foto). Mag ik je anders nog een tip geven? Klopt het dat de jurk koraaltinten heeft? Als je weinig tot geen make-up draagt, dan zou je de look heel naturel kunnen houden. Volgens mij heb je een lichte huid dus dan zou een koraal achtige blush zo mooi uitkomen (zeker omdat ik die tinten ook denk te zien in de jurk) en een koraal(nude)tint op de lippen. Dan zou ik je wenkbrauwen lichtbruin iets aanzetten en een bruine kohl boven je ogen doen ét voila! Klaar is Miekje. Eventueel een mascara maar dat gebruik ik zelf nooit. Maakt het natuurlijk wel af!
Er zit niet echt koraalkleur in even plaatje opgezocht van die kleur op de foto zelf draag ik nu alleen mascara. Als ik werk doe ik er oogschaduw bij en verder eigenlijk niks. Ik heb al wel geregeld dat iemand die dag mijn haar en make up doet. Ga deze tips wel meenemen. Ik heb een lichte huid dat klopt. Ik ben of wit of rood . Nog een goeie tip voor een foundation?