O zo naar school en mini hoor ik babbelen. Vanmiddag werken als de jongens bij oma zijn. Verder rustig aan.
Mogguh, hier een redelijke nacht gehad. E heeft de laatste tijd iedere nacht een nachtmerrie (gelukkig roept ze dan om der vader). L word iedere ochtend wakker tussen 5.30 en 6.00uur. Bij ons hebben ze volgende week vakantie, E gaat dus lekker de hele dag naar school en de bso. Volgende week vrijdag hebben ze al geen school meer, ze gaat dan lekker de hele dag naar de opvang en deze mama is dan lekker een dag vrij alleen jammer dat man niet naar kantoor mag
Pfoe. Hier even een mega druk dagje. Werk werk werk. Even lekker om nog te knallen hoor. Maar ik kijk ook uit naar mn verlof
Oh en: vanochtend was mini O gewoon vrolijk. Ja hij hoest en is verkouden maar meneer gewoon te keten in bed! Ze zijn nu bij mijn moeder en ik heb niets gehoord dus ik ga er vanuit dat alles gewoon goed gaat!
Oh als je het over de duivel hebt. Ik krijg van m’n moeder enorm leuke foto’s doorgestuurd van de kinderboerderij! De boys vermaken zich dus prima!
Ik voel me even zo’n faal. Ik zou vandaag opruimen en wat schoonmaken en de tassen inpakken en dan met A wat eerder ri ons vakantie adresje. En het grootste deel is wel gelukt maar ik was gewoon niet klaar dus nu wachten we tot man thuis is en gaan we met z’n allen. Zijn we daar dus wel later maar ik redde het gewoon niet om t af te krijgen mooi op tijd, gadver. Hormonen…
Zoooooooo herkenbaar. Ik heb soms ook van die momenten waarop ik niet vooruit te branden ben. Dan ben ik bijvoorbeeld alleen en heb ik echt alle tijd van de wereld. Zit ik om 11u nog met mijn bril op, een volle vaatwasser, en bergen werk..
Zeker nu met mij hoor. Voordat ik ben opgestart.. kost me ook zeker moeite om uit bed te stappen. Mijn rug en bekken zitten een soort van op slot. Als ik dan wat heen en weer beweeg dat hoor en voel ik een enorme knak in mijn heup of weet ik veel waar. Pas dan kan ik opstaan en lopen Zal vast heel slecht zijn maar weet verder ook niet goed wat ik eraan moet doen. Gewoon relaxed blijven denk ik. Overdag heb ik geen fysieke klachten ofzo. Pas als ik ‘s avonds zit en ik wil opstaan. Ja dan moet mijn man me ff helpen
Het is vakantie, dan is het juist de bedoeling dat je rustiger aan doet Dus no worries, komt allemaal goed! Geniet er van en veel plezier!
Joehoe! Hier een nieuwe laptop voor werk maar daar was van alles mis mee dus ik heb niet kunnen werken vandaag. Mijn man is er mee bezig geweest dus helaas morgen wel gewoon werken. Ik ben samen met de kindjes naar een restaurantje om de hoek geweest en het was zo gezellig, ze hebben ze zitten smullen. Nu liggen ze in bed ik plof ik op de bank. Vandaag toch Virgin River?!
Ohhhhh goed dat ik dit dus niet wist hahaha want ik heb enorme meters kunnen maken qua werk. Oef, ik ga proberen dit te bewaren tot mijn verlof, net zoals Elite. Nog 2 weekjes dus. Wel moet ik nog 1 aflevering van the Bold Type en die mag ik van mezelf wel af kijken. Hier net gedoucht en even van top tot teen skincare gedaan. Ik heb fijne buikbalsem, een gel die héél koud wordt op de benen wat heerlijk is voor de spataderen. Voor de ‘rest’ een velvet bodymilk. Dan hebben we nog miconazol tegen jeuk down under en natuurlijk mijn gezicht die ik heb ingesmeerd met serum en nachtcrème Het is wat allemaal hè. Ik was er in totaal maar mooi 20 min mee bezig maargoed. Het geeft me wel een iets beter gevoel. Oh eerlijk hè. Volgens mij is deze baby helemaal niet veel groter dan de andere 2. Als ik mijn buik vergelijk met die van mini O met dit termijn: ja dan is mijn buik groot maar niet groter dan toen ofzo. We gaan het wel zien. Verder dus geen nieuws. Drukke ochtend gehad met heen en weer rijden naar school, toen een chocolade croissantje bij de bakker gehaald, toen naar huis en wat werk gedaan. Later heeft man O weer opgehaald en is z’n spullen gaan pakken voor kantoor. Mijn moeder kwam rond 12 de kinderen halen en ik heb ook de hele middag gewerkt (wilde eigenlijk ook serie kijken enzo maar ik had gewoon veel te doen). Daarna was opvouwen, stofzuigen, vaatwasser uitruimen, eten, en even zitten. Pfoe. Dag vloog voorbij. En nu heerlijk weekend. Stiekem vind ik zo’n drukke werkdag ook wel lekker hoor. Mits ik meters kan maken. En dat is dus wanneer ik alleen ben.
Goedemorgen! Hier is het vandaag ‘grote schoonmaak’ dag. Weinig zin. Maar morgen komt de neef van mijn man langs om ons huis te bekijken en na ruim een jaar weer even bij te kletsen. Dus ik vind het dan prettig als alles spic en span is. Verder komen de boodschappen aan het einde vd middag, grote echo hier in de koelkast. En dat was het wel denk ik.. Dus weinig spannends vandaag maar genoeg te doen!
Goeiemorgen! Lekker uitgeslapen hier, ik werd 07.45 wakker van L. Man was sneller met haar er uit halen dus ik ben blijven liggen tot 8 uur man werkt vandaag veel, dus maar eens bedenken wat ik ga doen met het stel vandaag. Sowieso wil ik de kasten voor in de bijkeuken in elkaar zetten. Man gaat tussen zijn werk door de vloer voegen van de bijkeuken, als dat droog is kunnen dan die kasten er direct in. Verder een dag zonder plannen. Niet zo mijn ding dus ik ga vast wel wat verzinnen
Hallo! Hier aan het werk maar het is een zooitje en bijna niets werkt. Hoera, ik heb namelijk geen zin. Heb al drie uur van de werkdag afgesnoept doordat laptop weer niet in orde was.
Hier alweer druk bezig. Man is vanmorgen 'even' op en neer geweest naar Amsterdam om een pak samen te stellen en op maat te laten maken (krijgt hij vannhet veteraneninstituut). Mooi donker blauw pak dus die gaat hij dragen bij de bruiloft van mijn zusje. Ondertussen ben ik ookal weer aan het shoppen geweest voor ons voor de bruiloft. Ik heb denk ik schoenen gevonden voor onder mijn jurk hopelijk passen ze er onder en zitten ze een beetje lekker. Voor E heb ik 2 soorten besteld. Hopelijk staan die ook leuk . Voor L ook een kledingsetje besteld bij de h&m. Stond bij laatste items, ik durfde dus niet te wachten. Gelukkig zit h&m ruim bij hem ik heb dus hoop dat hij het goed past met de bruiloft . Ik heb er ook een korte broek in dezelfde kleur bij besteld. Afhankelijk van het weer wat hij dan gaat dragen. Nu alleen nog schoenen voor er bij zoeken en dan zijn wij klaar (op wat sieraden na dan). Ow en tussendoor heb ik de keuken schoongemaakt met een huilend mannetje aan mijn been. Zo nog even wat boodschapjes halen en vanmiddag gezellig naar de verjaardag van mijn moeder
Poeh ik zit. Boven en de hal is schoon. Q ligt net in bed en ik hoop dat hij even slaapt. Zodat ik zo als een razende beneden aan de gang kan. En als hij niet slaapt dan laat ik hem als nog even liggen tot dat ik klaar ben alleen dan moet ik nog sneller aan de slag. Dus dat hoop ik niet want ik ben nu al kapot.
Pfoe. Ik zit ook eindelijk. We werden allemaal pas om 7.30 - 8u wakker en nog lekker even in bed gelegen. Prima start gehad. O blij gemaakt met een nieuwe knutselkoffer! Ik wil elke dag een klein klusje doen (hoi nesteldrang) en vandaag was dat de voordeur, brievenbus, stalraampje en luikje, garagedeur en raam ernaast schoonmaken. Oftewel alles wat je ziet aan de buitenkant als je bij ons aanbelt. Nou, zo klein vond ik dat klusje niet. Deze moeke ging met een emmer en een stoffer aan de slag en nu ben ik kapot! Maar alles is wel mooi schoon. De was heb ik ook al aan staan, ik heb het glas en karton weggebracht en samen met man de bijkeuken een beetje opgeruimd. Die is nu net even wat onkruid aan het weghalen in de tuin en heeft wat spullen op de vliering gezet. Nu even een half uurtje op de bank hangen met een broodje (ik heb vanochtend al Italiaanse bollen afgebakken en iedereen dacht dat ik er 4 had gemaakt maar heb de overige 2 lekker net ook afgebakken haha) met gewoon kaas en kip! Zal ongetwijfeld zwaar op de maag vallen maar ik vind brood gewoon te lekker om te laten staan en ik heb er op voorhand al maagzuurremmers bij genomen. Stom hè, dat zo’n ‘klusje’ je al zo moe kan maken . Mini O zal zo ook wel wakker worden en ik denk dat wel even met z’n allen een rondje door de stad gaan. Het is mooi weer en thuis hangen hebben we vanochtend al gedaan!
O vond dat het overige sop in de emmer ook nuttig besteed moest worden dus die is nu met de stoffer en het sopje (is al afgekoeld) z’n fietsje aan het ‘schoonmaken’ te lief