@S2909 ik lette erop dat het toch een goede V-hals had dat ik ze er gemakkelijk kon uitfloepen. Hier is net het kleedje voor A binnen gekomen. Een zwart jurkje met wat glitters met een ballerina eronder. Voor mij heb ik laatst een kleedje van Only gekocht een lang model. Gezien ik een mini ben had ik er toch wat schrik voor maar staat echt heel goed.
Heerlijk. Vloer is weer schoon, ramen zijn schoon (ook boven), koelkast vol, wasmand leeg, nagels on fleek (goud met glitter!) en nu ben ik zojuist op de bank geploft met thee en New Amsterdam. Heerlijk, dit soort dagen!
Leuk Nina! Ik ga vanavond m'n nagels doen met moeder en zusje. Toch een voordeel van zelf polygel/gellak kunnen zetten Heb alleen nog geen idee wat ik ga doen. N is bij m'n ouders (kerststukje maken), V haal ik zo op van de opvang en man is naar Rotterdam om nog wat op te halen. Ik hang op de bank, Een huis vol terug kijken. Moet trouwens ook nog wat kerstcadeaus inpakken, ga ik ook maar even doen nu 't huis leeg is
Ooh die vind ik echt mooi! Ik heb zelf Pink gellac set, het is echt al wéken geleden dat ik het op heb gedaan, ik neem er de tijd niet voor, maar heb hele mooie glitterlak liggen, die ga ik er vanavond of morgen eens opdoen. In deze tijd van veel thuiszitten met zijn allen heb ik zin om me eens op te doffen
Oh nagels! Mooi! @Nina Sanders Die was ik bijna vergeten. Ik ga vanavond ook maar even aan de lak voor de tv.
Vraagje: nu S op het potje begint te gaan, zitten zijn rompers in de weg tijdens het plassen (dat hij niet stil kan zitten is ook wel een factor). Hij draagt tijdens de winter altijd een romper met lange mouwen onder zijn kleding. Overdag en s nachts. Nu kom ik geen onderhemden tegen met lange mouwen (ja, bij c&a wel maar die hebben ze niet in maat 92). Wat zouden jullie doen? Onderhemd zonder mouwen dan?
Wat ik bij E altijd deed was de romper omhoog trekken en 1 drukknoopje bij de schouder vast zetten. Ik ben wel snel overgestapt toen op onderbroek en hempje. E droeg al nooit lange mouwen tot op heden heeft ze het snel warm. Vandaag deed ze buiten der sjaal af want ze had het warm . L en ik liepen te blauw bekken
Net een gratis account voor 7dgn aangemaakt bij with love. Leuk voor paar dagen maar niet om te betalen . Man zat al te zuchten toen hij het hoorde. Mogen jullie raden wie er nu helemaal in een kerstfilm zit
@S2909 , mijn kinderen hebben nooit langer mouwen aan gehad qua rompers. Ik zie de meerwaarde niet echt. Thuis is het warm zat, buiten krijgen ze een warme winterjas aan. Dus ik vind het overbodig. Altijd mouwloze rompers, trekt veel makkelijker aan Dus ik zou gewone hemden kopen
@S2909 Hier hetzelfde als @riean Q heeft nooit lange mouwen rompers gehad. Ik vind ze een partij onhandig. Kun je niet een basic lange mouw van katoen proberen? Vaak zijn dat net zulke dunne stofjes als een romper of hemd.
Dat kan ik idd ook nog proberen. S nachts wordt het hier wel soms 15,5 graden op de kamer. Enkel een pyjama en slaapzak lijkt me dan zou weinig om te slapen. Een deken wil hij (nog) niet.
Hier is mijn dochter alweer 9 geworden vandaag! Zo sneu, kunnen net als vorig jaar haar verjaardag niet uitgebreid vieren, maar ze had toch wel leuke dag, vooral dankzij opa en oma, want ik moest werken. Z, wou gisteren na t douchen ineens op de pot, die stond toevallig daar, dus hij ging erop zitten, deed een echt grote plas, dus wij trots op m, hij ook trots en blij! En vanavond na t eten ging hij op zijn billen slaan, dus we vragen wil je op de pot? Waren nog bij opa en oma, en die hadden de pot ook al klaar staan, ja zegt ie, gaat er na 20 seconden weer af, dus wij zeggen nee nog ff proberen, maar hij wou niet meer, echt had ie in 20 seconden hele dikke drol neergelegd! Echt verbaasd hoe snel dat ging. Dus wij weer heel blij, en hij kreeg nu ook ff een snoepje, hij ook weer heel trots. Later gingen we naar huis, eigenlijk net, en potje stond nog in de badkamer, hij wou er weer op, weer een grote plas, dus blijkbaar zijn we ineens in de zindelijk worden fase aangekomen! Hij deed dit ook toen hij anderhalf was, alleen stopte hij toen met de intresse, en hij zat er nooit langer op dan 20 Seconden, nu eigenlijk dus ook, hij houdt niet van lang op de pot zitten, zijn zus en broer bleven er soms toen wel 20 minuten op zitten, zo grappig die verschillen. Voor Z gebruik ik al heel lang gewoon hemdjes, en boxershorts. Hemden van de zeeman, hebben echt perfecte pasvorm, en zitten heerlijk, boxershorts van de We. Lange mouwen rompers bijna nooit gebruikt.
Oh rompers met lange mouwen komen hier niet in. Ook niet bij newborns in november . Rot dingen. Altijd korte mouw bij baby's en later gewoon mouwloze. Pff. Ga het mezelf echt niet onnodig moeilijk maken
Rompers met lange mouwen zijn fantastisch. Beide kinderen hebben ze gedragen en zoontje draagt ze nog.