♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 3 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 30 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Hier naar de pony’s in het park geweest; dochter en vriendinnetje wilde graag een ritje maken. Na 400 meter wilde beide dames er af en konden de vaders de rest van de rit de pony’s uitlaten.(Volgens mij hebben ze heerlijk gras gegeten :roflmao:)

Kirzy, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  2. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Vorig jaar voor alle kindjes iets gemaakt. Maar zag dat er ook ouders zijn die een groter cadeau geven voor de kdv zelf, bv een leesboek of een grondpuzzel. Dus ik denk dat we dit jaar dat gaan doen. Lijkt me veel leuker dan een klein stukje speelgoed.

Kirzy vindt dit leuk.
  3. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    S heeft een blauw oog. Gisteren wild aan het spelen en plots botsing met een doos blokken. Was meteen aan het opzwellen, en klein wondje onder zijn oog. Tranen met tuiten wenen...voor wel geteld 1 minuut ofzo dan zat hij alweer op zijn loopauto wild te doen. Echt die jongen soms. Zijn de meisjes hier ook zo of is dat iets eigen aan jongens?

Soms staat er gewoon geen rem op. Roepen en tieren, rond de tafel spurten, hup de loopauto op en weer knallen, klimmen en klauteren. Deze ochtend stond hij bovenop zijn loopauto en duwde zichzelf af van een poortje. De auto rolde weg en hij bleef zich vasthouden. Lag bijna weer met zijn gezicht op de grond. Vriend heeft hem dan maar meegenomen naar buiten zodat hij daar nog wat kon rondrennen. Doodvermoeiend zo een peuter.

Magnolia29, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Mijn man is met O naar de verjaardag van nichtje (dochtertje van zijn zus). Mini O ligt op bed - ging er wat later in - en ik hoop zo vreselijk dat ie een goede ruk maakt en ik gewoon lekker lang even voor mezelf heb. Meestal valt dat dan tegen maar wie weet.

Weet je wat grappig is. Jullie weten toch dat wij onze auto sinds eind vorig jaar hebben? Wij ruilden onze oude auto toen in. En mijn man zag hem dus net rijden toen hij naar de stad ging! Zelfde nummerbord dus.

Is het raar dat ik het een fijn idee vind dat de auto hier in de buurt is gebleven en dat iemand anders er nog plezier mee heeft? Mijn man zei dat ie er nog goed uit zag!

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  5. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Zoals ik hier merk zijn meisje niet zo. L is ook veel meer een rauwdouwer dan E. Hij klimt en klautert overal op en zit onder de bulten, schaafwonden en blauwe plekken en het boeit hem niet. Gewoon door gaan

Mya, Magnolia29 en S2909 vinden dit leuk.
  6. Habibati

Habibati Niet meer actief

Dan is mijn meisje een uitzondering. Een stop is er echt niet aan. Haar benen en poep zien gewoon zwart. Een geluk dat het geen duts is want huilen van de pijn doet ze ook niet.

Mya, Kirzy, S2909 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier is Q soms wat wild. Vooral dat hij te snel loopt voor die korte pootjes en dan struikelt. Hij valt wel zo nu en dan maar het valt nog wel mee wel klimt en klautert hij. Maar dan redelijk rustig en beheerst haha. Blauwe plekken zo af en toe, maar hij zit er niet helemaal onder ofzo.

Mya, S2909 en riean vinden dit leuk.
  8. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Hier ook een rauwdouwer maar J is ook wel weer een piep miep, tenminste als je het ziet gebeuren :rolleyes:
    Zijn benen zitten wel vol met blauwe plekken. Zijn knieën laatst ook kapot. Nu nog een heel klein korstje en dat is natuurlijk overdreven 'auwww' als je m omkleed:roflmao: komediant

Mya, S2909 en riean vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier is mini O wel een stuk wilder dan z’n broer. Die klimt overal op en tussen. Stopt ook alles in z’n mond en heeft ook de neiging om alles open te maken enzo.
    Z’n broer was dus helemaal niet zo. Die was/is een stuk voorzichtiger en is niet zo’n jochie dat overal op klimt. Al moet ik nu wel zeggen, nu hij wat ouder wordt, dat hij wat meer ‘durft’ en dus ook meer interesse krijgt voor iets wildere dingen.

Mya, Kirzy, S2909 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.781
    7.367
    113
    L is wel van het vies worden, niet zo van het wilde. Maargoed, ik heb al 2 Wilden in huis in de vorm van jongens dus ik ben blij dat mijn meiden rustiger zijn :D

Vandaag de hele dag buiten geweest, heerlijk weer hier. Vanmorgen zijn mijn ouders geweest. Nu zit L voor de tweede keer vandaag in bad, eerste keer had ze in de zandbak met tuinslang aan gezeten en alle modder in haar haar gesmeerd. Net had ze een waterijsje gegeten, dus helemaal plakkerig.

Er komen deze week nog wat pakketjes als het goed is, van alles voor de vakantie. Hoop zo dat het door gaat, anders ga ik gillen :roflmao:
    Al ben ik wel bang dat L de lange reis niks vindt. Maargoed , we zullen wel zien.

De kids moeten nog 1 week naar school dan zit het er al weer op. Jaar is weer voorbij gevlogen :eek: nog even en onze hippies gaan al naar school :D ben wel blij dat we geen keus voor een school meer hoeven te maken, bij de oudste moest dat met 1,5 jaar al :oops:

Nina Sanders, Mya, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Pfff @S2909 Herkenbaar hoor. A is ook echt een wegloper als we m zelf laten lopen haha. Pakt alles overal vandaan. Voordeel is wel dat ons huis veel opgeruimder is dan eerst, zodat hij niet zoveel heeft om te pakken haha.

Heftig dagje vandaag. A. sliep zon 30 minuten en werd toen wakker van t huilen van de dochtervan vriendin. Toen wilde ie niet meer slapen maar nog wel vet moe. Ik heb een rondje over de camping gelopen met hem en vanmiddag zijn we naar een markt geweest. Heeft ie gelukkig in de wagen nog 20 minuten geslapen. Man en ik zijn nu ook heul moe. Dat wordt EK-finale kijken in bed want daarvoor ben ik al ingestort denk ik :’)

Nina Sanders, Mya, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Sansaatje

Hopelijk slaapt hij lekker vannacht. :)

13. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Oh shit haha. Hoe verwijder ik zon post? Ik wil zn naam hier niet blijvend hebben staan :’)

14. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Tools en bewerk!

16. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Het lukt niet omdat die post te oud is denk ik. Zal beheer even PB doen!

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja zou ik dan idd even doen ja!

18. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    V is niet per se een rouwdouwer, maar wel echt ondernemend. Gaat z'n eigen gang, is nergens bang voor en kan echt super in z'n eentje spelen. Op de bbq vanavond bijv.; hij loopt heerlijk rond, klimt op alle speeltoestellen. De laatste x dat die kant van de familie hem heeft gezien, was hij 3 maanden oud. Dus echt een mega verschil met nu :roflmao:

We waren laat thuis, dus V lag er om 19.45u in. Ben alweer 3 x geweest, hij heeft zo'n last van nachtangsten of dromen. Echt in paniek 'wakker' en valt meteen weer rustig in slaap als ik hem even een paar minuten vasthoud. Zo sneu. N ligt er sinds 20.30u in. Het is vakantie, zullen we maar zeggen ;)

Oehhhh en de Duke (Bridgerton) doet nu een reclame van Audi :p:p:p Wat een knappe man, heerlijk :D

Miekje86, jvsd92, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Sansaatje

Lukt niet maar heb het gemeld.

20. Sansaatje

Mooie naam hoor! :)

RoseMurphy vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina