Lange mouwen rompers heb ik hier wel maar niet veel, voornamelijk voor de nacht om te slapen. Het word altijd koud op L zijn kamer, ookal gaat de kachel niet lager dan 18gr. Verder draagt hij ze niet veel. Bij E had ik er ook een paar maar dan droeg ze se als shirt en dan een leuk vestje zonder mouwen er overheen @Mya gefeliciteerd met je dochter, nog een jaar en dan heb je een tiener in huis. Hopelijk kunnen jullie dat volgend jaar groots vieren. Ik heb vanmiddag zo moeten lachen om E. De buurman (begin 20 en sportschool opgepompt uiterlijk (al vermoed ik dat hij ook wel iets er voor gebruikt)) kwam een pakketje ophalen. Zat de deur net niet dicht zegt ze glunderen wat een leuke buurman . Echt ik kwam niet meer bij.
Bekijk bijlage 710147 Bekijk bijlage 710149 Een beetje bruin/roodachtig met een subtiel glittertje erdoor. Ik wilde eigenlijk meer sparkle maar die heb ik niet meer kwam ik achter.
De rompers met lange mouwen hebben we eigenlijk nooit als moeilijk aan te doen gevonden. En zowel S als F hadden bij de geboorte geen vetjes op overschot en toch wat moeite met de temperatuur te behouden dus die waren van in het beginnen warmer aangekleed. @Mya een gelukkige verjaardag aan jouw dochter! Inderdaad nog een jaartje en ze is een tiener. Wordt er in de zomer nog een verlaat feestje gegeven?
@Mya Nog gefeliciteerd met je dochter! En sneu dat het inderdaad niet zo gevierd kon worden als anders... Heeft ze wel een leuke dag gehad?
Mijn dochter heeft wel een leuke dag gehad, ze was bij opa en oma, en die hadden wat visite geregeld voor der en ook die hadden kadootjes mee. Ze was enorm blij met dragons bedels voor der armband, en ze had van die truien met draken plaatjes gekregen, ze vond t fantastisch, ik ben totaal niet can die truien met plaatjes, maar goed, zij is er blij mee. We gaan der verjaardag hopelijk snel vieren, zodra lockdown weer over is.
@Mya gefeliciteerd voor je dochter. En het zindelijk worden vind ik dus zo'n fijne stap. Dat gezichtje dat gans opfleurt als ze een plasje hebben gedaan. Meiden ik wens jullie allen fijne kerstdagen en geniet ten volle van jullie gezinnetje.
Altijd leuk die confetti ballonnen. Ben alle versiering aan het opruimen. Prikte per ongeluk een ballon lek. Q vond het natuurlijk prachtig. Bekijk bijlage 710170
“Ik ga zwemmennnnnnn, in Bacardi lemonnnn… een echte tijger, is niet te temmennnnn..” zingt O al de hele ochtend kei hard
Als jullie nog aan cadeaus doen met kerst, wanneer pakken jullie ze uit? In Portugal doen ze het op Kerstavond. Wij dus ook N is nu maar zwemles, als ze terug komt gaan de kinderen eten (kerstboom pannenkoeken ) en maken we daarna de cadeaus open. Als ze op bed liggen, beginnen man en ik aan ons menu. Hebben een shared dining box besteld bij een lokaal restaurant. Het is al bezorgd en ziet er werkelijk fantastisch uit Daarna natuurlijk All you need kijken En ondertussen ben ik bezig met de Dr Denker kerstpuzzel. Da's een traditie hier in het noorden en heeeeel verslavend Fijne Kerstavond meiden! Geniet er van met je gezin ❤
Dr Denker! Hier rustige avond. Man kookt en wij doen morgenochtend wat cadeautjes en ontbijten we lekker uitgebreid. Ik moet een paar uur werken morgenmiddag maar we hebben geen plannen verder dus prima. Onze kerstafspraken vallen vanwege ziekte en buitenlandse verblijven in het water maar stiekem vinden we dat niet erg. Na morgenmiddag ook lekker vakantie met zijn allen. Geen wekkers en lekker samen zijn.
Hier hebben L en E net beide 2 cadeautjes gekregen. Ze zitten nu lekker te eten. Man en ik gooien vanavond een rollade in de oven en eten lekker ribbelfrietjes erbij. Vandaag hele dag gewerkt, was gelukkig wel te doen. Denk dat iedereen in de supermarkt liep. Hadden foute kersttruiendag op hrt werk. Nu heb ik geen trui maar wel kerstkattenoortjes opgedaan. Werd er zelfs een kat boos op mij , zodra ik de oortjes af had deed hij weer normaal en kwam kopjes geven. Nu lekker een weekje vakantie
Hier vanavond kaasfonduen. En vanavond ook all you need is love kijken! Kinderen net pannenkoeken gegeven, we gaan ze zo douchen en dan kunnen ze naar bed. En dan kunnen wij rustig eten. Z. Heeft nu echt t potje ontdekt, hele dag wilt ie op de pot, doet grote plassen, en vanmiddag ook weer gepoept op de pot, zo knap van hem! Maar hij zit nooit langer dan 30 seconden ongeveer. In zijn luier zat vandaag alleen maar plas toen hij uit bed kwam, en toen we naar de winkel waren geweest, maar verder dus alles op de pot, die staat in de gang en die haalt ie dus steeds zelf als hij iets moet, ben verbaasd dat t ineens zo snel gaat.
Hier gaan de plasjes op de pot ook naar behoren. Merk wel dat het beter lukt als M er niet bij is. Dan is ze rustiger en lukt alles een tikkeltje beter. Daarnet kwam ze mij ook halen in de keuken. Pipi pipi, zet ik haar op de pot en was het een bruine pipi. Kijkt ze in de pot en zegt ei Kaka. Super cute want A heeft een hele speciale uitspraak van de K en de G. Hier vanavond toch wat hapjes in elkaar geflanst voor kerstavond. Was zeer kort maar geslaagd.
Hier doen we de kadootjes altijd eerste kerstdag bij het ontbijt. Quiche gemaakt al was het eten gewoon stress en drama. Vanwege mini O die een woede aanval kreeg en weigerde te eten. Heel leuk maar niet heus. Die jongen is dan ook zonder eten naar bed gegaan. Dat hele obsessieve qua eten gaat steeds verder bij hem. Ik heb dan ook besloten om het gewoon te negeren. Niet willen eten of moeilijk doen? Continu om eten vragen en geobsedeerd zijn door eten van een ander? Zoek het uit. Tuurkijk, elk kind heeft wel zo'n fase maar bij mini O is het echt extreem en het duurt al een jaar. Ben er zo klaar mee. Sorry hoor maar hij zoekt het echt maar uit. Brood eet ie goed en ik ga hem niks dwingen, maar ik stop ook met het aanbieden van dan toch maar een broodje. Ik kan wel eerlijk zeggen dat dat jammer is voor de sfeer. Want het levert toch stress op voor zn broer(tje). Maargoed. Daarna was het weer rustig voor 10 min en toen begon hij weer. Toen was het ook 18 30 dus naar bed geknald. Hij ging wel lief slapen gelukkig.