Good morning! Nadat ze elke ochtend uitsliep tot 9 uur was het vanmorgen opeens half 7 bij L. En ze wilde echt 'brood eten' En drinken. Dus maar naar beneden gegaan met haar. Man heeft het een uur later over genomen dus ik ben lekker nog even in bed gekropen. Vandaag komen mijn ouders en broertje. Vanniddag kerst in de kerk waarbij man en ik in het projectkoor zingen. L mag dan ook mee, ben benieuwd hoe dat gaat Mijn vader kookt voor het diner, hoef ik daar lekker niks voor te doen. Ik ben geen kookwonder ik stel graag mijn tafel ter beschikking als een ander kookt Fijne kerst allemaal!
Poeh, hoe is het met jullie kids? Die van ons (met name Z) zijn echt verschrikkelijk Slecht luisteren, om alles huilen. Pff.. En ik had net het goede idee om een stuk te wandelen. Resultaat: halverwege 2 huilende meisjes. Ze zitten nu lekker op te warmen in bad.
Hier wel relaxed ontbeten vanochtend. Heb de jongens beiden wat van smartmax gegeven en een grote knutselmand voor beiden om ruzie te voorkomen. Helemaal top. Voor baby M wat boekjes en een interactieve pinguïn. Ik denk dat baby M tandjes krijgt. Vuurrode wangen, poept mega veel (ook dun). Vanochtend ook. Mega doorgelekt, was echt heel dunne poep (gister ook 3x). Verder zat z’n neusje vol snot vanochtend maar was hij wel goed gezind. Er ligt dus alweer eens as schoon in de kast, de poepwas zit erin en ik knal er zo nog 1 aan zodat ik de droger kan aanzetten voor beide wasjes. Verder zijn de toiletten ook alweer schoon en wil ik ook straks even een stukkie wandelen. Denk ik. Als het niet uit komt ook goed, we zien wel ff. Als de sfeer maar relaxed blijft, dat vind ik het belangrijkste. Verder wil ik vandaag wel echt alle was weg gewerkt hebben .
Iedereen hele fijne dagen! Hier een relaxte ochtendje achter de rug. Lekker ontbeten met elkaar (lees L heeft zitten bunkeren). Ik heb de soep voor vanavond klaar staan. Vanmiddag gaan E en ik naar de zondagschooldienst. Man en L blijven thuis, je mag nu zo min mogelijk lopen en L wil natuurlijk heel de kerk door rennen, laten we dat maar even niet doen. Morgen gezellig naar mijn ouders en daar gezellig eten. Mijn zusje en zwager komen ook gezellig. Ieder maakt een gerecht, wij mogen het toetje maken. Morgenochtend ga ik samen met E een soesjetoren bouwen met glazuur en kerstsprinkels erover heen (uiteraard is er ook ijs bij ). Komende week lekker met z'n alle vrij. Wilde gaan zwemmen met elkaar maarja dat zit er niet echt in . We gaan dus maar klusjes in huis doen. Ook nog even kijken of we ergens vuurwerk kunnen scoren. E wil heel graag vuurwerk (al schrik ze op dit moment van iedere knal )
Komende week ook hier rustig qua werk. Vooral mn mail wil ik dagelijks even bijhouden en ik ga vast wat voorbereiden voor de week erop. Verder lekker vrij dus das ook wel gezellig. Man is ook vrij. Vanavond eten man en ik heerlijk vitello tonato vooraf (lusten de jongens ook, wel gegaard) en ossenhaas. Heb ook nog zalm maar die is nog even goed. Voor de jongens heb ik kerstboom kipnuggets en ik maak er lekker boontjes bij. Toch wat groente natuurlijk. Als toetje versieren we kerststerren ijsjes (jep, die van de appie). Morgen gourmetten met oa kip, biefstuk, vis en spiesjes bij schoonouders.
Hier trouwens van man ook echt een topkado gekregen. Jullie verklaren me voor gek maar ik vind het echt het beste kado: een luxe verzorgde nacht weg in mn uppie - wel in de buurt, anders weiger ik te gaan - met heerlijke gezichtsbehandeling, champagne arrangement en lekker roomservice. Natuurlijk doe ik dit ook heel graag samen, maar dan wil ik er ook echt op uit. Dus ergens uiteten, lekker ergens dansen en cocktails drinken etc. Dus het binnen blijven vind ik nu niet zo erg. Ik vind dit zo chill af en toe alleen. Ik moet natuurlijk nog wel een keer boeken, maar dat wil ik wel in goed overleg doen omdat man dan gewoon met onze 3 jongens zit (wat ie heerlijk vindt maar stiekem ook pittig, zegt ie niet maar weet ik wel). Mijn nachtje alleen weg een tijdje terug was ook erg goed bevallen nl. Man heb ik wat fitness attributen kado gedaan. Wilde hij graag en tjonge, dat spul is ook niet goedkoop zeg!
Ahhh ik móet dit gewoon even delen. Haal het zo weer weg naar ik ben zó verliefd. Mini O is zo wijs en O was ZO LIEF voor baby M. Haal ze weer weg hoor maar ik ben gewoon trots. Punt. Bekijk bijlage 710322 Bekijk bijlage 710323
Van de 76 foto's die we maakten met 't idee dat er dan toch wel één zou moeten zijn waar we alle 4 leuk op zouden staan, heeft deze gewonnen Trusten
Hoe gaat het hier allemaal? Pfffoeeeeee hier wel een beetje moe hoor. Nog tot heel laat serie gekeken en mini O werd om 4u ff wakker want speentje kwijt. Daarna wilde hij knuffelen en hebben we hem maar even een keer tussen ons in genomen. Jochie heeft heerlijk verder geslapen en genoot enorm van het geknuffel. Nu zijn we allemaal net op!
Goedemorgen! Ik zit even nog heerlijk rustig beneden. Vandaag gelukkig een rustige dag thuis. Kerstavond bij schoonouders gevierd. Was gezellig. Q vond alles zo gezellig en leuk die liep om 22.30 nog vrolijk rond met een big smile. Heeft daarna geslapen tot 10.00 in de ochtend. 1e kerstdag bij mijn familie gevierd. Ook geslaagd. We waren gisteren rond half 8 thuis dus toen lag meneer rond een normaal tijdstip op bed en is nu dus net wakker geworden en zit alweer vol met energie. Zo de kerstcadeaus hier thuis uitpakken en verder een beetje hangen en niets doen. Ik wel; ik heb inmiddels wel wat wassen te doen. Maar prima. Einde vd middag komen er vrienden en gaan we gezellig gourmetten. Fijne dag allemaal!!
Goedemorgen! Hier gisterenavond tot laat film gekeken en wijn gedronken. (Don’t look up) Vanmorgen allemaal uitgeslapen tot 08:30 en ik lig nog in bed met koffie. Straks eens de Duplo trein uitpakken en in elkaar zetten en als zoontje slaapt Home Alone kijken en lekker koken en eten. Een wandeling maken kan er ook nog wel van af maar we doen lekker rustig.