♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 3 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 30 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.787
    7.374
    113
    Ik zit ook op de bank, heb net flink hard gelopen op de loopband en gedoucht. L ligt in bed en de middelsten gaan zo. Oudste blijft in de vakantie op tot half tien ofzo. Geniet nog maar van jullie kleine kinderen die op tijd op bed liggen, het gaat vanzelf over :roflmao:
    Nee hoor, ik geniet er wel van, samen tv kijken enzo met hem.
    Morgen alleen de ochtend werken. Het plan is om smiddags de keukenmuur te behangen. Dat moet al een tijdje, de stucadoor heeft stukken er af getrokken, een paar maanden terug. Het is een muur van 4 meter, rechttoe rechtaan, dus ik denk dat het zo gedaan is. Er komt zwart krijtbord behang op, ben zo benieuwd hoe het uitpakt :D

Nu lekker bankhangen. Ik ken mezelf amper terug, nog nooit zo veel bank gehangen als de laatste weken :roflmao:

Nina Sanders, Magnolia29, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Ik wil er ook wel eentje. :rolleyes:

3. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Man is nog steeds flink ziek, voelt zich zo beroerd :eek: Hoop zó dat het alleen bij hem blijft en wij de dans ontspringen :o:

Maar ik ben lekker bezig geweest, berging is weer schoon en netjes, wat kerst spul weg, m'n Blond Amsterdam servies schoon en anders neergezet in de kast. Ondertussen de was en toiletten enz extra schoongemaakt :rolleyes: Vanmiddag 2 films gekeken (Dora and the lost city of gold en Angrybirds) en na het eten hebben we nog een rondje door de buurt gereden om lichtjes te kijken ;). Ik hang wat op de bank met een kopje thee :thumup:

Sansaatje, Mya, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik kan je geen pb sturen

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier net Special Forces vips gekeken. Ik hou echt van dat programma

jvsd92 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  6. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Jaaa zo leuk, kijk ik samen met man! :thumup:

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik ook!

Ik moet wel altijd lachen hoor. Maar o o o o volgende week. Volgens mij gaan ze zo’n put in? Het idee van levend begraven? Vreselijk. Zou voor mij echt een reden te zijn om op te geven. Echt.. d’r over gewoon!

En ik vind de staf super grappig! Wel een kut streek trouwens. Om 3x per nacht gewekt te worden oid o_O

8. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Voor vele ouders normaal toch? Ze moeten daar niet zeuren ;) en nee ik kijk het programma verder niet dus geen idee waar het overgaat

Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  9. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Goedemorgen! Hier vandaag eindelijk weer een rustige dag thuis. Ik moet wel genoeg poetsen en wassen enz. Maar we hoeven de deur niet uit. Heerlijk!

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  10. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Oh ja! Dat staat uit en ik weet niet hoe ik dat kan aanpassen. Ik stuur jou eentje, antwoorden kan wel. :thumup:

Miekje86 vindt dit leuk.
  11. Habibati

Habibati Niet meer actief

Hier straks afspraak bij de pediater. Al 2nacjten op rij waar ze wakker wordt met temperaturen rond de 40gr. Na een zetpil is ze wel beter maar met die temperaturen heb ik toch liever dat ze haar nakijken.
    Ze is wel kapot. Al 2 nachten waar ze wakker is tussen 3en4en niet meer in diepe slaap geraakt.

12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hahahaha ja oke, wij worden praktisch nooit wakker in de nachts dus serieus als ik een keer wakker word, dan ben ik echt zwaar geërgerd.. :p

Mya vindt dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Goedemorgen!

Hier een primma ochtend. Rond 7.30 stonden we allemaal op. Baby M weer helemaal doorgelekt (weer heel veel dunne poep, ik ga een grotere romper proberen en doe hem gewoon een maat 3 broekje aan met een maat 5 (van mini O) erover heen hoor komende nacht) maar lag toch kei hard te lachen in bed. Wel snotterig.

Rond 8.45 bracht man mini O en baby M naar de opvang en heb ik hier wat opgeruimd. Boven gestofzuigd en we zijn allemaal even onder de douche gesprongen. Man is nu boven aan het dweilen (wilde de vloer eigenlijk gisteren doen maar ik zat veel te lekker met New Amsterdam op de bank, dus bij hoge uitzondering uitgesteld haha) en pak onze tassen want; we gaan zo naar Duitsland.

Nog even de wasmachine en vaatwasser programmeren zodat die straks klaar zijn als we thuis komen. We eten onderweg wat met zijn drietjes. O is he-le-maal in zijn nopjes. Douchefoam van papa gebruikt, geurtje van mama op en met zijn drietjes op pad én ergens eten. Nou, volgens mij voelt hij zich bijna jarig haha. Echt heel schattig. En voor ons ook leuk een keer, op ons gemakje op pad. We zijn natuurlijk niet mega laat thuis want die andere 2 moeten ook opgehaald worden. Maar de vloer is gelukkig dan al gedaan boven en we hebben ook al gedoucht dus vanavond ploffen we denk ik met een serie op de bank.
    Iemand nog tips? Man en ik volgen op dit moment behalve special forces vips niets samen. Maar dat komt 1x per week online. o_O

Fijne dag vandaag allemaal. Ik meld me vanavond pas weer!

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    succes strakjes!

15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dat had ik dus gisteren én komende donderdag. Heb bewust op die 2 dagen gewoon echt niets gepland. Verplicht relaxen en lekker wat quality time met mijn oudste. Man is ook vrij dus dat is leuk!

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh jeetje. Morgen komen de boodschappen. Gelukkig kan ik nog bestellen tot vandaag 23.59.
    :o: Was het alweer bijna vergeten joh!

Nu ga ik écht!

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  17. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Je heb antwoord ;)

Sansaatje vindt dit leuk.
  18. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Wij ook hoor. Wij zijn met beide verwent, vanaf ongeveer 8 weken sliepen ze beide door. Mij moet je 's nachts ook niet zomaar wakker maken. Ben dan echt stront chagerijnig de hele dag

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  19. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Oe beterschap. Laat je weten wat de arts zei?

20. Habibati

Habibati Niet meer actief

Wel oortjes zijn in orde, longen goed, keel in orde saturatie ook goed. Alles ziet er goed uit dus waarschijnlijk een kleine infectie. Als het tegen vrijdag niet beter is moeten we via spoed gaan.

S2909, Mya, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina