Man is gelukkig weer opgeknapt en tot nu toe hebben wij verder nergens last van Vandaag weer verder gegaan met opruimen en grondig schoonmaken. Heerlijk, geeft zo'n fijn gevoel! Heb de accessoires in huis ook weer anders neergezet. Ben echt toe aan nieuwe planten, daar ga ik morgenmiddag even naar op zoek. Verder komen m'n nichtjes hier logeren, dus er lopen nu 4 rond Ze kunnen het echt heel goed met elkaar vinden, dus het is vooral gezellige drukte. Zo de Paw Patrol film huren bij Pathe thuis en hopen dat we allemaal wat kunnen slapen vannacht
@Habibati beterschap! @Nina Sanders hoe was het? Nou, het behang zit er op. Het is zó stoer. Man hangt zo de deuren weer op en maakt gelijk de plinten op die muur. Liggen dus al ruim 2 jaar te wachten, die dingen nu eindelijk de grote klussen klaar zijn komt hij toe aan dit soort kleine klusjes. Het knapt er wel meteen van op Beide zoons zijn in de schuur bezig met de elektrische treinbaan. Is van mijn man geweest en zij gaan hem nu opbouwen. L is nog druk aan het zingen van stille nacht, heilige nacht blijft een beetje in kerstsfeer hangen die breng ik straks naar bed. Morgen weer werken, ben alleen dus zal wel druk zijn. Man gaat met de jongsten naar zijn broertje, dus in huis is het dan wel lekker rustig. 'S avonds een lichtjesroute rijden met de kinderen, ben benieuwd of het wat is. Fijne avond!
Hier een heerlijke dag gehad, waren rond 17u thuis. Nog leuke chelsea boots gescoord voor mini O. Het was overigens echt wel heel druk! Er waren wel veel Nederlanders! Nu ben ik nog een beetje aan het opruimen en plof zo op de bank!
Hier lekker bezig geweest. Boven en beneden alle ramen binnen gezeemt. Ook de gordijnen beneden gewassen. Morgen boodschappen halen, beneden verdiepen goed schoonmaken en de kerstspullen opruimen. Tenminste dat is nu het plan
Ik lees alles wel mee maar reageer even wat minder merk ik. A wordt donderdag alweer 2 heb net nog even wat ballonnen etc gehaald en een Paw Patrol (Chase) taart vindt ie vast leuk. Hij krijgt een keukentje van ons, ben zo benieuwd hoe hij het vindt. De schat. T slaapt overdag weer dramatisch pff. Vandaag 3x 20 minuten, my God. Volgens mij heeft ie nog wel wat last van reflux. Wie heeft ervaring met jbpm? Koop je dat gewoon in de winkel en moet je daarvoor eerst langs huisarts of iets? Verder is dus gewoon mijn laatste week verlof in gegaan! Echt onwerkelijk. Ik merk dus nu al dat ik toch (ondanks dat ik die eerste maanden als onwijs heftig ervaar) misschien wel een derde zou willen. Man heeft t minder volgens mij maar is geen absolute nee bij hem. Ik zou t sowieso wat later willen, als T 2 is misschien gaan proberen ofzo.. Hm. Haha.
@RoseMurphy wat vervelend dat T nog steeds zo slecht slaapt. Bij E heb ik jbpm gebruikt. Werkte super bij haar. Ik kon het toen gewoon bij de kruidvat halen. Hopelijk gaat het helpen bij jullie, hier was het wel even zoeken naar de juiste dosering. En A ookal weer bijna 2, volgens mij ben jij bevallen op de datum dat ik ingeleid zou worden maar dat een andere arts er toch anders over dacht en het feest niet door ging.
@Miekje86 Dankje! Ik ga er even achteraan. Ja het is heel vervelend, super sneu voor hem (en ook wel een beetje lastig voor ons). Gelukkig gaat het ‘s avonds en ‘s nachts wel super. Nog 1 nachtvoeding waarna hij meestal meteen weer slaapt. Scheelt een hoop. En man en ik zijn samen thuis dus dat is ook fijn. 30 dec? Ik ben toen ook ingeleid (ballon op 29 dec). Onvoorstelbaar dat dat al bijna 2 jaar geleden is. Wie had toen gedacht dat we nu al twee kinderen zouden hebben, haha.
@RoseMurphy bij allen jbpm gebruikt. O ging daar heel slecht op. Kreeg mega krampjes waar hij meer last van had dan van het spugen. Mini O ging er goed op en baby M ook. Wij gebruiken ongeveer 1 afgestreken schepje per 90+3 fles. Baby M drinkt 180+6 flessen en krijgt dus 2 schepjes. Scheelt zo enorm. Hij rook ook echt zuur, soms spuugde hij 3 uur na de fles nog..
Nee dan zat ik er net naast. Zou 28 december worden maar mijn bloeddruk bleef stabiel hoog dus mocht (lees moest) het maar aankijken. Mijn verloskundige moest nog moeite doen om mij met 41 weken te laten inleiden.
Oh en dat van je verlof snap ik. Ik zag er 3x wat tegenop om uit m'n veilige bubbel te gaan, maar was er zo aan toe ook! Altijd eventjes pittig om dan toch weer in het ritme te komen. Maar zo fijn om weer meer te doen dan enkel zorgen voor. Je wereld wordt wel klein, vind ik. Bij nummer 3 vond ik (vind ik nog steeds) alle overgangen makkelijk. We merken hrt echt amper. Hij gaat mee met het ritme van de rest. Misschien is hrt toch niet zo'n nadeel, alle jongens zo kort op elkaar. Het is met name, zeg ik vaker, mini O die in deze fase wat pittig is. Dat is sowieso een heel intens kind. Snap je wat ik daarmee bedoel? Hij kan van extreem lief naar extreem boos zijn binnen 10 sec. Hij is het meest lastig qua eten, maar ook de meest vrolijke af en toe. De meest woeste peuter, maar tegelijkertijd de grootste knuffelkont. Hij heeft het ook niet altijd makkelijk. Een grote broer die hem vaak domineert en nu ook een baby broertje erbij. Plus dat hij nog niet echt kan praten en zichzelf nog lastig kan vermaken. Lastige leeftijd ook wel. Maar wat kan hij intens genieten van 1 op 1 tijd of gewoon even samen knuffelen. Dus dat komt vast allemaal goed en dan breekt de periode aan dat baby M probably pittig wordt. Want serieus, dat is echt de meest relaxte van alledrie. En ze waren allemaal als baby zeer makkelijk (lees slaapkoppen, doorslapen vanaf bijna geboorte, goed drinken, weinig huilen..). Maar die baby M. Pfoee, als hij zichzelf compleet onder schijt in bed dan ligt ie nog te giebelen in bed. Die huilt serieus echt nooit. Behalve als hij echt trek heeft. Tsja, zo 1 zouden we er nog zo bij doen . 1 ding weet ik wel. Mocht er ooit een vierde komen, dan wil ik oprecht een nanny in huis. Klinkt heel amerikaans, maar ik zou niet weten hoe ik anders werk, gezin en huishouden moet combineren. En huwelijk. Nee zonder gekheid, ik denk dat alles ook wel gewoon went en je erin mee groeit. Ik ben nu bijv ook zo veel relaxter als na nummer 1. We gaan het wel zien ooit. Ik ga sowieso never nooit stoppen met werken om voor de kinderen te zorgen
Ohhh ik lig zo nijdig in bed. Ik ben van de week weer begonnen met vitamine a zuur creme omdat mijn huid weer meer onzuiver werd. Werkt het? Ja. Mijn huid is minder vet en ik heb geen ontstekingen oid. Maar nondeju. Het schilfert enorm en ik ga kapot van de jeuk. Ik weet dat ik hier even 2 dagen doorheen moet maar man man man. Blijf van m’n slaap af
Goedemorgen! Bijna middag.. Hier tot nu toe niet veel op de planning. De wasmachine staat aan en heb lekker lang gedoucht met Quin. Die zit nu Jokie te kijken op de bank. Vanmiddag is man thuis dus even zien wat hij in zijn hoofd had. Net de boodschappen voor morgen bijgewerkt. Echt ideaal dat je ook lekker champagne enz. mee kan bestellen. Hoeven voor de oud en nieuw boodschappen niet de deur uit in ieder geval. Heerlijk! Wat zijn jullie plannen met oud en nieuw?
Lekker borrelig eten en mijn schoonouders komen even langs. Dikke prima. Met de jongens is het sowieso niet handig om het al te laat te maken. Zul je net zien dat ze wel een keer om 6u wakker worden