Hier komt een bevriend stel met hun 2 zoontjes met oud en nieuw. Het plan is om alle kids hier in bed te stoppen. Ben benieuwd hoe het gaat! Vorig jaar werden die van ons wel wakker door het vuurwerk.
Dag! Hier de 31ste werken en in de avond op de bank met bubbels en de nieuwe Matrix. Geen idee of ik wakker kan blijven tot 00:00.
Wij hebben 't vooral overdag druk Vanaf 8.30u zelf oliebollen bakken in de schuur. Familie komt dan langs, Foute top 1500 van Q music hard aan. Doen we ieder jaar, reuze gezellig! De kinderen gaan sjoelen met opa en kindervuurwerk afsteken. In de middag alles opruimen en hapjes maken voor de avond. Man gaat Portugese rijst en kip maken, ik ga met N -'vuurpijlen' maken van knakworst en bladerdeeg op een stokje. Mooi aankleden, om 16u naar m'n zusje en daar blijven we meestal tot 20u. Kinderen thuis op bed, man en ik aan de bubbels en wachten tot 00.00u Tot nu toe sliepen de kinderen er altijd doorheen, benieuwd of dat nu nog zo is! Heb er in elk geval zin in
Mag ik even ventileren? Ik ben zó blij dat ik het huis even een uurtje voor mezelf heb Leuk hoor dat man thuis is, maar ik mis dat dus echt enorm. V kon vanmiddag naar de opvang (hadden nog uren staan, vervallen op 1 januari ) en N heeft een inhaalles van zwemles. Man heeft haar gebracht en gaat ondertussen even boodschappen doen. Ik heb net gedweild en ga m'n nagels even bijwerken. Alleen!! Zou er bijna een wijntje bij nemen. Heb toch voor thee gekozen
Hier hebben de kids geen interesse in vuurwerk en zijn ze tot vorig jaar er nooit wakker van geworden. Dus 9 en 11 jaar erdoorheen geslapen haha. Vorig jaar weeden ze er voor t eerst wakker van. Even gekeken en weer verder gaan slapen. Ik slaap altijd voor 00.00 uur. Met jaren slecht slapen trek ik het nooit om wakker te blijven tot laat.
@oud en nieuw, wij vieren dat altijd met vrienden. Soms de hele groep, maar dit jaar met een beperkt clubje i.v.m. de maatregelen. Meestal doen we met zijn allen een spel, of de mannen gaan de hele avond vuurtje stoken en de meiden doen een spel en kletsen. Onze 3 kinderen blijven wakker, en die van onze vrienden ook, dus die kunnen mooi met elkaar een spelletje doen of marshmallows roosteren. Ik hoop dat L gewoon gaat slapen daar en blijft slapen, maar ik heb er een hard hoofd in. Ze wordt al wakker van het getik van de regen op haar dakraam. Nouja, we gaan toch nooit zo laat weg, uur of half 1, dus op zich ook best als ze dan even wakker is. Ze zijn ondertussen gewend uit te slapen bij ons (vanmorgen werden we zelf ook pas tegen 8 uur wakker, toen was alles nog stil). dus dat doen ze hopelijk 1 januari dan ook. Verder weinig nieuws hier. Man is net weer thuis, L had in de auto geslapen en wilde thuis weer in bed, maar na 5 minuten begon ze me al weer te roepen, dus toch maar er uit gehaald. Wel jammer, want vanavond gaan we de lichtjestocht rijden, ik had gehoopt dat ze lang zou slapen en het dan vanavond beter volhoudt. We zien het wel, als ze echt niet meer wil zijn we ook zo weer thuis.
@oud&nieuw wij zijn gewoon lekker thuis. Overdag lekker rommelen in huis. In de avond mogen beide eten wat ze willen (oftewel pizza en poffertjes) en wij eten lekkere hapjes, alleen nog even geen inspiratie voor de hapjes. Beide gaan naar bed, E is vorig jaar voor het eerst wakker geworden en wil dit jaar graag wakker gemaakt worden. Helemaal prima en L zie ik wel of hij blijft slapen of wakker word. Vorig jaar is hij wakker geworden in ieder geval. @Magnolia29 herkenbaar even alleen zijn. Sinds man weet af en toe naar ka toor ga, geniet ik er even van als L even op bed ligt. Maar ik ga denk ik binnenkort regelen dat ik een dag vrij ben en dan iedereen naar school/opvang/werk is. Maar eerst even afwachten wat ze volgende week te melden heeft voordat mijn dag weer (vorig jaar paar keer gebeurd) door mijn neus geboort word ivm lock down.
Even een vraagje, waar hebben jullie de slingers en ballonnen besteld? Ik kan bij de Hema, lobbes en action niet echt leuke vinden. Ik hoef niet perse een thema, maar een beetje stoer mag wel
@Magnolia29 ik heb er vanavond een wijntje bij genomen. Heb dit niet eens verteld, maar vandaag had ik de eerste afspraak bij de psycholoog omtrent mijn fobie / perfectionisme (en de onrust en de vermoeidheid die daarmee gepaard gaat). Ik vond dat stiekem heftiger dan ik had verwacht. Ja, ben super nuchter en sorry dat ik het zeg. Ik ben niet simpel. Ben goed geschoold en weet hoe dat soort dingen werken. Toch wist de beste (jonge)man (ik denk net wat jonger dan ik ben) mij aan de tranen te helpen. Stomme zak. Maar oh oh oh, wat voelde ik me op mijn gemak vandaag. Ik heb voor mijn gevoel de helft open kunnen gooien en dat voelde zo goed. Ik ben dus de hele dag wat in mijzelf en behoorlijk emotioneel op momenten waarop niemand het even ziet. Maar ohhh wat gaat dit mij goed doen. Ik ben stiekem zo trots op mezelf en ook blij dat ik deze stap heb genomen..
Oh mag ik dan toch even zeggen dat ik fucking trots ben op mezelf? Ik weet het echt. Kom aan. Ik had veel eerder aan mezelf moeten werken. 3 kinderen en nog de wens voor een 4e (heb ik al vaker laten merken). Maar toch bepaalde zaken eerst willen aanpakken en dat dan nu pas doen. Hmm. Beetje jammer maar toch ben ik echt blij!
Hier vanavond de woonkamer versierd en het cadeau voor A (houten keuken) neergezet, want hij wordt morgen 2 opa en oma’s komen in de ochtend langs. Echt ongelofelijk dat er al twee jaren om zijn. ‘Wie is er jarig morgen A?’ ‘Ikke!!’