♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 3 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 30 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Beheer heeft snel gereageerd :)

Dankjewel @Sansaatje :D nu nog voor nr 2 een beslissing nemen :p

Nina Sanders en Sansaatje vinden dit leuk.
  2. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Het is van het merk B.Nosy en ik heb het besteld bij kleertjes.com. Tot vandaag leuke kortingen (anders vond ik het echt te duur :eek:)

Sansaatje vindt dit leuk.
  3. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Even de reclame op gezocht :oops: :D zwijmel even weg bij een auto reclame :roflmao::roflmao: en is het erg dat ik als ik hem zie of hoor zijn billen voor mij krijg :oops:

Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Goedemorgen! Hoe gingen de nachten hier? prima geslapen hier. Al heb ik moeite met opstaan en voel ik wel toenemende fysieke stijfheid en pijntjes.

Hier nu even koffie en pap enzo maken. Twijfel of ik mini O enkel vanmiddag naar de opvang doe en dan morgen weer. Want als ik hem zometeen wegbreng en hij krijgt verhoging (dit gaat sowieso gebeuren met die eindeloze tanden fase zonder einde - echt waar) dan mag hij morgen ook niet komen. En dat is het echt hoor, want hij eet super slecht maar pap gaat als zoete koek, hij kwijlt enorm, rode wangen, zure poep, hangerig, verhoging.
    Je moet me alleen niet vragen wat er precies door komt haha, geen idee.

Nu gauw in de benen komen. Ook wat werkdingen die af moeten en om 8.15 haal ik mijn broer op die de wc komt af lakken.
    Om 12u nagels! En boodschappen komen ook nog tussendoor.

Mya vindt dit leuk.
  5. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Het was hier 6.00 toen we ruw werden gewekt door een keihard huilende A:( sneu voor hem en voor ons :p uiteraard als wij de EK finale hebben gekeken :roflmao::o:

jvsd92, S2909, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    o_O Ben van 23 tot 4 bezig geweest om V in slaap te krijgen. Niks hielp, echt niks. Uiteindelijk is hij bovenop mij in slaap gevallen in ons bed, maar bleef huilen/draaien in zijn slaap... Werd om 6.30u wakker en ik heb echt geen minuut geslapen :eek: Dus als meneer rond 11.00u naar bed gaat, ga ik ook. N op de Ipad naast me in bed. Het is wel goed :rolleyes:

S2909, Mya en Sansaatje vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh jee wat een ramp. Hopelijk kun je wat bijtanken vandaag. Waardeloos zo’n nacht.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  8. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Goedemorgen! Ik moet werken. Ik zit in een vervelende situatie wat werk aangaat dus ik moet vandaag ook opkomen voor mijn rechten. Ik heb er slecht van geslapen. :mad:

Ik werk voor een uitzendbureau op een bepaald project. Opdrachtgever is net veranderd en nieuwe opdrachtgever is helemaal niet prettig. Ik heb al maanden geleden vakantie gepland en geboekt, ruim voordat overstap bekend was: keuren ze doodleuk alles af want je mag in bepaalde weken niet weg aldus opdrachtgever. Dit is nooit bekendgemaakt. Nu ben ik via zoeken en bellen met jurist er achter gekomen dat uitzendbureau mijn werkgever is en niet de opdrachtgever en zij hebben geen restricties als het om vakantie gaat. Ook al laten bevestigen door uitzendbureau. Nu achter contactpersoon aan van dit project om te melden dat ik de door mij al lang geplande vakantie opneem en niet beschikbaar ben voor werk. :mad:

Mya vindt dit leuk.
  9. Habibati

Habibati Niet meer actief

@Magnolia29 succes op de dag door te komen. Hopelijk kan je vanmiddag wat bijrusten.

@Sansaatje dit zijn zulke hatelijke gesprekken maar groot gelijk dat je voor je rechten opkomt. Dat is de reden dat veel mensen voor uitzendwerk komen dat je zelf plant wanneer je wel of niet wil werken.

Hier ben ik jammer genoeg thuis geplaatst door de huisarts. Heb de laatste tijd enorm vaak last van een veel te hoge bloeddruk met uitschieters van 15/11 dat meermaals voorkomen. Nu wil hij zeker zijn dat het niet gerelateerd is met mijn nieren. Moet dus onderzoeken doen om te zien of mijn nierfunctie niet meer achteruit gaat. Heb ook al gesprek gehad met verantwoordelijke want zelf al doe ik mijn werk echt graag,de druk is niet gezond voor mij en het is misschien beter om van dienst te wijzigen.

Met A alles goed. Zij doet het echt super momenteel. Is echt een super flinke madam. Is wel blij dat ik effe niet moet werken want zelf al laat ze mij goed doorwerken ze vindt het toch fijner als die pc niet aangaat. Was effe verbaasd dit weekend. Ze was aan het bellen met mijn Schoonmama en alles wat ze vroeg deed A onmiddellijk. Dus zelf al heeft ze niet veel Arabisch tot nu gehoord ze begrijpt er toch iets van.

Ik moet ook beginnen op te letten met dat ik zeg want meer om meer begint ze alles na te zeggen. Gisteren was de kat in de kamer gekomen zeg ik oh de trust heeft A gedurende een half uur trut zitten zeggen.

Kirzy, S2909, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Wat een vermoeiende vakantie tot nu toe :’) A is niet fit en man en ik slapen slecht dus eigenlijk ook niet fit. A huilt echt erg veel. Hebben m nu op bed met zetpil maar hij blijft huilen. Hopelijk werkt ie zo en kan ie even slapen, want hij is hartstikke moe. Dit is zo heftig. We zijn t niet van m gewend en helemaal nu we zelf ook kapot zijn. Brrr

11. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.781
    7.367
    113
    @Sansaatje succes! Heel goed om voor jezelf op te komen!
    @Magnolia, pff war pittig, hopelijk kun je bijslapen vandaag
    @Habibati prachtig! Mooi dat ze toch Arabisch oppakt.

L kletst ook zo lekker alles na. Gister zat ze in bad, te spelen, zegt ze opeens: zes, zeven, acht.
    Geen idee waar ze het vandaan heeft. Maar ze wil alles nazeggen wat haar broers en zus zeggen. Zo schattig. Ik heb ze wel voorgehouden idd geen rare woorden te gebruiken, omdat ze dus alles nazegt :roflmao:

Hier een werkdagen, het is rustig, dus kan lekker alles bijwerken.

Fijne dag allemaal!

S2909, Mya, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh Lord.
    Mini O is wel degelijk ziek hoor. Heeft al 2x de boel helemaal onder gespuugd en mega koorts.

Blij dat man thuis is en de zorg op zich neemt. Wat een hel zeg. Toch heb ik het idee dat het ook echt samenhangt met die tanden. Kwijlen, rode wangen, etc. Hij babbelt best wel en is wel vrolijk verder. Wat denken jullie?

Hopelijk voelt ie zich morgen stukken beter! Wel sneu..

13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohjee ik heb me niet kunnen inhouden. Nike voor mini O en de adidasjes voor broer O.
    8ED5D86E-D05B-4610-A23A-7A932E3BE1C9.jpeg 65CE4841-EDFC-4664-BB90-A90B7EB77D88.jpeg

Kirzy, RoseMurphy, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nou ik snap er echt geen hol van. Wat ik dus daar straks zei. Behoorlijk koorts en 2x de boel flink ondergespuugd (man hield hem appelsap onder de neus en dat was de echte trigger, kwam er echt met kracht uit).

Maar zodra de zetpil lijkt te werken: kind loopt super vrolijk rond buiten, is aan het tekenen, babbelen, lachen..

qua eten en drinken geef ik hem mooi niks totdat ie er zelf om vraagt maar snappen jullie het? Het lijkt wel of koorts (door een virus of tandjes, lijkt niet uit te maken) er bij hem voor zorgt dat ie gewoon beroerd wordt en spuugt.

Ik ben nog wel ff voorzichtig vandaag maar God wat ben ik blij dat ie wat vrolijker is.

15. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    @Nina Sanders , kinderen zijn soms 1 groot raadsel hoor, zo zijn ze ziek en zo zijn ze weer beter. Hij kan ook virusje hebben en in combinatie met tanden of kiezen krijgen tegelijk. Hebben meerdere kinderen van de opvang dezelfde klachten, je kan altijd vragen of er meer kinderen ziek zijn daar, veel kinderen leven na een zetpil weer op hoor, en lijkt t of ze niks mankeren, tot dat de zetpil uitwerkt. Ben benieuwd hoe de dag verder is gegaan?

16. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Hier kregen we vorige week bericht van de opvang dat er veel kinderen en medewerkers getroffen waren door een buikgriep. Allemaal zelfde wat wij ook hadden.

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ahh wat sneu voor mini O @Nina Sanders! Heeft hij nog wat gegeten vanavond? Wel gewoon in slaap gevallen?

18. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Zo, iedereen slaapt :thumup: Nichtje blijft logeren en moest even huilen bij het naar bed brengen. Wilde toch graag bij N in bed liggen. Dus die liggen lekker knus in een peuterbed met z'n tweeën :roflmao: Nou prima, als ze maar stil zijn. V ook zonder mokken naar bed, dus ik ga ook. Kan iedere minuut slaap die ik kan pakken goed gebruiken :o: Je weet immers nooit wat de nacht zal brengen :rolleyes: Trusten!

S2909, Kirzy, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja koorts lijkt funest te zijn voor hem. De 2e keer dat ie de boel onderspuugde was echt bij het ruiken van de appelsap alleen al.
    Maar later met een zetpil kreeg hij weer praatjes hoor. Heeft vanmiddag ook een cracotte op en vanavond vroeg hij om brood. Heb hem maar gewoon 2 broodjes (droog, dus zonder beleg en zonder korst) gegeven en appelsap wilde hij niet (goh, wat gek hahaha) maar water dan weer wel. Was ik allemaal wel huiverig voor hoor. Maar het is erin gebleven en om 18u pakte hij zelf zn slaapzak en gaf die aan ons. Hij wilde graag naar bed. Dus zetpil en daar bed gegaan. Tot op heden gaat alles goed gelukkig.

Heb bijna de neiging om hem vannacht dus gewoon in zn slaap een zetpil te geven maar aan de andere kant: koorts is ook goed. Als het een virus is dan is het juist ook goed als hij het eruit zweet..

Mya vindt dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier lijkt het vooral kleine kindere die vatbaar zijn.
    Maar het kan natuurlijk ook gewoon weer eens een combi zijn. Tandjes, virus..
    en wie weet voelt ie zich mrogen stukken beter.. Ikzelf ben voorzichtig. Zeker nu..

Mya vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina