♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 3 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 30 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik doe 'gezellig' mee,lekker zeuren over niet mogen eten en heel veel schoppen krijgen *en ik steek nog een koekje in mijn mond :oops:*

Kirzy en Boordevol vinden dit leuk.
  2. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Pffff hier een onrustige nacht gehad en niet vanwege de kinderen maar vanwege de kat :confused:. Die was de hele nacht onrustig en opzoek naar iets. We hebben hem zelfs even bij E en L laten kijken maar dat hielp niet :(. E heeft wel lekker tot half 8 uit geslapen en L was om 7uur wakker. Helaas heeft hij net wel ons bed ondergespuugd :|, dus voor de 3de keer deze week zit ons beddengoed in de was. 1ste keer was gewoon tijd, 2de keer was L door gelekt met een poepbroek en nu de 2de keer :rolleyes:. Alsof ik niks beters te doen heb.

Mijn schoonmoeder is ook een mooie, die belde gisteren met de mededeling dat ze geld heeft overgemaakt voor L zodat ik een cadeautje kan halen in de winkels want bij hun zijn de winkels dicht. Joh hier niet dano_O.

Wij zitten trouwens de fien en teun film te kijken, die staat sinds vandaag op Netflix. 2 kinderen zitten ademloos te kijken

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  3. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Waar denkt je schoonmoeder dat je woont joh?! :roflmao: Hoera voor bol.com ;) (meestal ook bereikbaar in de periferie :rolleyes:)

Miekje86 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Je schoonmoeder :roflmao::roflmao: Gewoon iets bestellen inderdaad, lang leve bol.com ;)

Miekje86 en Mya vinden dit leuk.
  5. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    @Miekje86 ik zou het gebaar wel waarderen en denk dat ze er vanuit gaat dat jullie online kunnen bestellen. Voor ouderen toch minder vanzelfsprekend en makkelijk om te doen denk ik.

Miekje86 vindt dit leuk.
  6. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Hier ook Fien en Teun op gezet na jouw post. Groot succes!

Miekje86 vindt dit leuk.
  7. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hahaha hier ook! :roflmao:

Katin87 en Miekje86 vinden dit leuk.
  8. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ow dat zeker en zij kan echt niks met internet. Ze roept zelf dat ze heel modern is maar het aan knopje van de computer weet ze niet te vinden en haar mening is dat de man de baas is in huis. Mijn schoonvader is overleden en is dus nu automatisch mijn man de baas daar in huis, hij woont er al 13jaar niet meer :confused:. Had ze het vorige week aangeven had ik meer speling.

En voor iedereen die riep bol.com. dat word lastig met het bedrag wat ze gestort heeft. Ze staat onderbewind. En ik vind het niet erg om zelf bij te leggen maar ik laat haar geen duur cadeau geven dat komt door onze verstandhouding en dingen wat in het verleden zijn gebeurd . Gelukkig heb ik nog een nieuwe trekker liggen dus laat ik haar die geven en kijk ik namens ons nog voor iets anders. Laat wel duidelijk zijn het gebaar vind ik lief en over nagedacht maar had er even iets eerder mee gekomen in deze tijd

Sansaatje, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  9. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    V speelt met een knuffel van N, zo eentje die je napraat.

'Hallo poepie scheetje unicorn. Heb je een scheetje gelaten?'

Je kan wel merken dat'ie een grote zus heeft :rolleyes::roflmao:

Miekje86 en Habibati vinden dit leuk.
  10. Habibati

Habibati Niet meer actief

A is ook in die periode. A protje of ei mama prot.
    En dan de andere leuke periode alles is VAN MIJ.

Mya vindt dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Pff ik kreeg geen meldingen meer. o_O

Hier eigenlijk geen nieuws. O is sinds gisteren logeren bij mijn moeder en komt morgen terug. Heel lief, maar mini O heeft vanochtend wel 20 min zn broer lopen roepen. Snapte maar niet dat ie niet in zijn bed lag. Aandoenlijk haha.

Verder zit O ook in zijn poep-plas fase. Leert ie echt van school. Maar alles is poepie plasje.. :thumup::thumup::thumup: Super irritant maar ach. Hoort er wel een beetje bij!

Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  12. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    E zat vanmiddag weet je wat leuk is mam? Poepiescheet en ik dacht alleen maar wat? En zij lag helemaal in een scheur

Gelukkig hoor ik verder weinig poep scheet plas dingen

Magnolia29, Sansaatje en Mya vinden dit leuk.
  13. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Haha, hier ook een meisje die altijd heel hard ‘Poepiescheet’ roept en dan zelf keihard moet lachen :roflmao:

Magnolia29 en Miekje86 vinden dit leuk.
  14. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Habibati, Magnolia29 en RoseMurphy vinden dit leuk.
  15. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Mijn moeder tegen A: wat ben je ook een aapje!

A: nee oma!

Mijn moeder: Wat ben je dan?

A: grote jommen!! :D

jvsd92, Mya, Miekje86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Even voor de meelijnende dames:
    O: smoothie van volle yoghurt (meer eiwitten) met 200 gram spinazie, 1 banaan en 1 peer, eetlepel pindakaas en eetlepel lijnzaad (O pas na 17 uur vasten)
    T: twee rijstwafels met twee gekookt eieren
    L: (laat want vol van T en O) 1 wrap (wortel wrap Santa Maria) met een laag Mazaa hummus ui/tijm, 100 gram gerookte kip en 200 gram spinazie.
    A: 1 schnitzels (zelf gepaneerde), 1 opscheplepel gebakken krieltjes en 2 opscheplepels gekookte bietjes, 1/5 rode paprika en een hand vol cherrytomaatjes.

Nu weer vasten.

(Misschien een privé berichtgroepje opzetten zodat we niet iedereen lastig vallen :roflmao:)

Wie weet kunnen we ook wat recepten etc uitwisselen.

Nina Sanders en Miekje86 vinden dit leuk.
  17. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Goed plan, wat ook een lekker tussendoortje is een rijstwafel met laagje pindakaas en daar overheen beetje honing en banaan. Heerlijk voor de zoete trek

Sansaatje vindt dit leuk.
  18. Habibati

Habibati Niet meer actief

Hier
    O: smoothie van peer, mandarijn en banaan.
    L: couscous met 9groenten.
    T: appel
    A: pasta met vleessaus.
    Kom ik voor vandaag op 1200kcal. Jammer dat ik de rest niet naar een volgende dag kan meenemen.

Miekje86 en Sansaatje vinden dit leuk.
  19. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Wat een rust hier, hier al een lekker ochtendje achter de rug. Heerlijk relax wakker geworden, L kwam om 7uur en E om half 8. Daarna nog even gechilt met z'n alle op bed. Net even een schimmelcreme gehaald, ik vermoed dat L een schimmeltje heeft in zijn lies. Als dit niet werkt maar eens langs de huisarts. Ook nieuwe klei meegenomen, daar zijn ze nu beide heerlijk mee aan het spelen.

Zo maar eens voorbereidingen gaan doen aan de traktaties voor de opvang en vanmiddag met E naar zwemles. Rest van de dag beetje relax doen. Vanmorgen al rommeltjes geruimd. Vanavond de kamer versieren en de cadeautjes inpakken. E mag mee helpen met versieren, daar heeft ze al helemaal zin in

Mya, Sansaatje en Nina Sanders vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier ook een relaxte ochtend. We stonden om 7.30 op en de jongste 2 zijn op de opvang. O is logeren bij mijn moeder en komt over een uurtje ongeveer thuis.
    Even de koelkast schoongemaakt, Appie is gekomen met de boodschappen voor de komende dagen en verder heb ik enkel vanmiddag 1 overleg via Teams. Heerlijk dagje.

Ben even aan het neuzen voor vakanties. Man wil in de meivakantie graag weg. We wilden eigenlijk afgelopen november weg maar dat was werktechnisch voor man niet handig (door zijn terugkeer) en Covid nam ook weer meer toe etc.
    Dan maar meivakantie. Zal best een gedoe worden, met 3 kleine kinderen vliegen. Maargoed, even verstand op 0 en vooruit kijken, want als ik dit idd doe, dan wil ik dus wel echt veel luxe o_O Het is voor ons immers ook vakantie :p

Zit zelf te denken aan een resort op Cyprus. Sowieso met heel veel vermaak en dingen te doen voor de jongens. Man is daar al eens geweest en vond dat enorm leuk.

jvsd92, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina