♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 3 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 30 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Achterlijk hè. Wij 290. Maar; kan je niet vergelijken met vorig jaar? Is het de prijs die nu zo hoog is of is je verbruik ook echt een hoop gestegen.

2. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Wij hebben een vast contract en daar ben ik nu heel blij mee. Einde van het jaar moeten we een nieuw contract afsluiten. Ik heb wel even naar ons verbruik in december gekeken en die was lager dan geschat :). Het gehele jaar waren we wel iets lager. Ik kwam nu wel achter dat wij laag en normaal tarief hebben, wist ik niet dus gaan eens uitvogelen tijdens welke tijden het bij ons laag is want dan gaat dan mooi een wasmachine/droger aan

Mya vindt dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Het is puur de prijs. Ons contract liep nl begin dec af. Ons verbruik dit jaar was 263 kwh (tov 298 kwh dec 2020) en 347 gas (tegenover 323 vorig jaar dus nu wel wat meer). Vorig jaar betaalden we in dec 300€, nu dus 510!
    Ik houd mijn hart vast v januari. Dan verbruiken we altijd meeste gas en stroom. Vanaf februari daalt de lijn weer iets.

Mya vindt dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wat zijn jullie plannen vandaag? Hier rlx dagje. Vanmiddag gaan we bij schoonouders de verjaardag van schoonvader vieren. We gaan eten bestellen. Niet super zin in maar ach. Voor de jongens ook leuk. Sfiekem wel blij dat we om de hoek wonen. Dan ben je ook zo weer thuis. Van te voren wil ik alles in huis hebben gedaan (dat wil zeggen, de vloer beneden). Wasmand is gisteren al helemaal weg gewerkt en nu ga ik uitgebreid douchen. Haar wassen etc. Dan hebben we dat maar vast gehad en hebben we gewoon nog wat aan de avond.

Staat nieuwe serie op Netflix van Harlan Coben. Ik denk dat we die gaan kijken of misschien de laatste 2 delen van Sisi.

Mya vindt dit leuk.
  5. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ah ja dan hebben jullie wel meer verbruik dan dat wij hebben. Maar ook weer niet extreem meer. Even nagekeken, 269kwh en 283 gas. Exacte kosten €304,- zie ik. Die €290,- was van november. Wij hebben pas sinds februari vorig jaar een slimme meter dus kan het nog niet vergelijken.

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  6. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Vandaag gaan wij de benedenboel schoonmaken en de verjaardagsboodschappen halen. Verder lekker niks, op tijd naar bed. L werd vanmorgen rond 5.45uur huilend wakker, E werd daar door ook wakker. E nog voor een uurtje in der bed gekregen maar L kregen we niet meer in bed. Die heeft tot 7uur op mij liggen dommelen.

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  7. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.786
    7.374
    113
    @Miekje86 nog van harte gefeliciteerd!
    Ik was een paar dagen van de radar. Wij besloten oudjaarsdag spontaan dat we met vrienden deze week een paar dagen gingen wintersporten. Ik heb ooit 1 keer gesnowboard, en vond dat doodeng. Dus verder nooit meer gegaan. Maar nu last minute was het totaal niet duur, dus met elkaar bedacht: doe eens gek, wat kan ons het schelen, we gaan gewoon :D . Het was echt zó geweldig gaaf! Alle kinderen op skiles geweest op L na, ik heb zelf leren skieen, man heeft gesnowboard en we hadden het gewoon heerlijk met iedereen. Dus we zijn nu al aan het zoeken naar een groot huis voor volgend jaar :thumup: ook wel iets handiger om nu al te plannen, ik moest in 2 dagen nog alle skikleding regelen terwijl de winkels dicht waren :roflmao: maar lang leve marktplaats en click en collect :thumup:

Morgen lekker nog een dagje vrij en dan start school weer. Ik heb zelf geen vakantie gehad dus in de auto op de heenweg nog overleggen gehad en de dag erna nog gewerkt in het vakantiehuis. Ideaal dat ik alleen een telefoon en laptop nodig heb om te kunnen werken.
    Wel fijn dat ze allemaal weer naar school mogen komende week, dat werkt toch fijner na een week of 5 alle kinderen thuis, door quarantaine en vakantie.

Fijne dag allemaal!

Mya, Magnolia29, Kirzy en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @riean Wat heerlijk! Altijd leuk zulke spontane uitjes.

9. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Q en ik hebben net even lekker lang gedoucht. Over drie kwartier gaan we de deur uit. Q even afzetten op de zaak. Mag daar even helpen. :o: Ga ik snel (hopelijk) mijn booster halen. Dan meneer weer ophalen en weer richting huis. Heb eigenlijk écht geen zin om de deur nog uit te moeten maar goed. Hopelijk ook deze keer geen bijwerkingen van de prik want daar heb ik ook geen kracht voor. :roflmao: (Wie wel, i know) Q prikt mij de hele dag al, komt hij aan met zijn vingertje; Prik prik! Prik prik!

Mya, Miekje86 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Goh ik heb hier een baasje zeg. Ben me aan het klaar maken vd verjaardag, mini O net wakker en heb hem even bij me gezet in de badkamer. Ik draai de lamp wat zachter. Zegt meneer met een zware stem: 'HÉ!'
    Ik: o_O
    Mini O: 'Mama. LAMP AAN!' En dan kijkt ie er heel serieus bij met gefronste wenkbrauwen :roflmao::roflmao::roflmao: ik ga stuk.

Ohh wat leuk @riean

Mya, Kirzy, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Zo, booster zit erin. Nu in de wachtruimte. Maar wauw; het is hier zo druk! De eerste twee vaccinaties was het echt niet zo druk.

Mya, Nina Sanders, Sansaatje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Mya vindt dit leuk.
  13. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Bij ons klopt het niet :roflmao: Mijn vriend heeft 1 broertje, maar wel 2 dochters, haha. Ben benieuwd wat nummer 3 gaat worden.

Mya, Sansaatje, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Mijn man heeft slechts 1 zus en we hebben 3 jongens ;)

Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wij kijken nu the Voice terug. Ik vind het echt vreselijk tot nu toe.. ik snap wel dat de kijkcijfers laag waren gisteren.. o_O

Mya vindt dit leuk.
  16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Morning! Hoe gaat het bij jullie, wat zijn de plannen voor vandaag?

Laatste vakantiedag hier, morgen weer aan de slag. Moet zeggen dat ik het rustig opstaan zonder tijdsdruk wel ga missen... :rolleyes:
    Hebben nog een paar klusjes te doen, alles even stofzuigen en dweilen en spullen voor morgen klaarmaken. Wandelen als het weer het toelaat en nog wat boodschappen doen. Druk genoeg dus ;)

We zijn gisteren begonnen met het zoeken naar vakantiehuizen voor in de zomer. Huis van m'n schoonouders staat te koop, dus we willen 1 week een airbnb bij hun in de buurt boeken en de 2e week richting de Algarve. Ik vind dat dus stiekem heel leuk, allerlei opties bekijken :oops: Kan ik uren mee bezig zijn :p

Nina Sanders, Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  17. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Goedemorgen! Vraag! Wat is het merk/winkel waar jij die ledlampjes met snoer vandaan hebt voor de jongens. De maan en luchtballon dacht ik? Wil graag zo’n soort lampje voor Q zijn ‘grote’ jongens kamer.

18. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Goedemorgen! Hier heeeel lang geslapen, vroeg naar bed gegaan. Toch behoorlijk gaar van die booster. Hoofdpijn en gewoon algeheel wat minder fit voelen. Hopelijk trekt het weg naarmate de dag vordert.

Op de planning vandaag; kerstboom weghalen! En verder geen planning. :o: We zien het wel!

Mya, Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Is van Zoe Rumeau. Smallable heeft ze, maar andere webshops ook!

Luchtballon is van M, de maan voor O en O en beneden hangt de uil ;)

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  20. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Goedemorgen! Hier lekker uitgeslapen en met koffie in bed. Zo lekker douchen en dan eens rustig de rest van de mensen hier in huis opzoeken. :roflmao:

Ik denk dat ik straks bananen en pure chocolade ga kopen en dan een bananenbrood ga bakken met dochter. Laatste dag vakantie. :(

Mya vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina