Hier weinig bijzondere plannen. Zometeen even de vloer boven doen, de was in inmiddels klaar dus die kan ik de droger en vanmiddag maak ik een lasagne. Verder nog even naar de winkel want O heeft morgen nieuwjaarsontbijt. De boom haal ik morgen of overmorgen weg. Iig als de jongens er niet zijn. Verder wil ik even een bak huren. We zijn vorig jaar begonnen met de zij tuin maar heeft door baby M stil gelegen. Er moet nog een stukje gras uit, en nog even wat hangwerk vd poort erin. Verder nog grind en dan is het zitstuk voor de zijtuin klaar. Kunnen we in het voorjaar en zomer heerlijk in de schaduw vertoeven. Dan gaat we dus even plannen vandaag. Verder inspiratie opdoen voor vakantie/weekend weg. Niet te veel plannen dus, maar gewoon bij blijven qua huishouden en tussendoor een beetje opruimen, wasjes vouwen etc.. de jongens vermaken zich nu met de treinbaan!
Mogguh, hier slecht geslapen. Ik heb tot een uur of 2 wakker gelegen. Geen idee waarom. De eerste melde zich om half 7, ben lekker brak. Zo nog even de laatste verjaardags dingetjes voorbereiden en dan party voor L. Schoonmoeder heeft gisteren afgebeld, zwager (die haar moet rijden) moet vroeg op voor zijn werk (3uur, dus das wel vroeg). Hij ziet het niet zitten om dan heen en weer te rijden. Ik begrijp het helemaal, maar waarom zo laat afmelden. Dit is nu de 2de keer dat ze niet op zijn verjaardag komt, heb de bal bij hun neer gelegt wanneer ze langs komen, want officieel moet ze nog steeds langs komen voor zijn 1ste verjaardag (tussendoor wel gezien hoor ).
Ik krijg vandaag de booster en daarna ga ik spelletjes spelen met vriendinnen ( hoe kneuterig, ik vind het heerlijk). Ik heb de laatst tijd veel last van tintelende armen, met name ‘s nachts. Zou ik dat kunnen linken aan de zwangerschap?
Volgens mij kan dat best aan de zwangerschap te wijden zijn. Misschien toch wel navragen bij huisarts dan weet je het zeker.
Hier net de lasagne voor straks al gemaakt. Met Italiaanse groente, tomaten-basilicum-roomsaus, courgette, tartaar en mozzarella. Zie hieronder. Ik heb gezelschap van de oudste 2.
Goeiemiddag! Hier zit de 3e was er in, wat een gedoe altijd weer al die was na een vakantie. Wat grappig, ik ben ook bezig geweest met vakantiehuisjes voor de zomer Vanmorgen. We denken er nu over om 2 huisjes te boeken, wij vinden 2 weken op 1 plek vaak wat te lang. We kamperen best vaak maar ik heb daar even geen zin meer in. Sowieso moeten we dan een andere tent. Schotland hebben we al eens gedaan en dat was de meest fantastische vakantie die we ooit hebben gehad (al moet ik zeggen dat de afgelopen week er wel erg dicht bij in de buurt komt) we willen dan liefst in the middle of nowhere zitten. scheelt ook flink qua kosten, wat fijn is omdat we van plan zijn volgend haar weer te gaan wintersporten en dat kost een rib uit ons lijf met 6 personen. Verder vandaag veel wassen, en bijkomen, iedereen is moe. Morgen weer fit naar school, opvang en werk allemaal Nu even eten, dan kan L zo lekker haar bed in, daar lijkt ,lze aan toe, qat een drama maakt ze
Ja heel leuk! Ik heb het 1 en ander opgeslagen. Misschien ga ik er zelf 1 maken, want ik wil eigenlijk iets in de vorm van een vis/walvis oid. Maaaar komt helemaal goed.
Kerstboom is de deur uit. Zo saai als de boom weg is. Q zijn haren heb ik net ook geknipt. Man is zo aan de beurt dan is iedereen weer netjes.
@riean Schotland lijkt me ook zo prachtig!! Maar niet voor een zomervakantie Wij willen ook een huis voor minimaal 6 personen en minstens 3 slaapkamers. De bedoeling is dat V tegen die tijd op een 1 pers bed kan slapen, dus dan kan hij met N op een kamer. Heb nu 1 gevonden met een privé zwembad en een peuterbadje er bij. Grote tuin, ziet er echt ideaal uit!
Ik heb geen zin om te gaan slapen, want dan is het eerder morgen en dan moet ik weer aan 't werk Zucht
Goedemorgen! Hier vandaag ook een dag naar kantoor en ik heb geen zin. In de ochtend eerst een vergadering, gaap. Nu eerst even ontbijten. Dan spring ik onder de douche. Man kleed Q verder aan en dan richting mijn ouders om Q weg te brengen. Fijne dag allemaal!
Hier sta ik te wachten bij school. Mega koud joh. De autodeuren zaten helemaal vast gevroren. Wat ben ik dan blij dat ik de auto kan starten en verwarmen op afstand ik kan er dan zo in stappen en wegrijden, maar het is wel glad hier! Zometeen thuis even een wasje wegvouwen en dan aan het werk. Geen zin in heb een paar vergaderingen en moet even knallen. Fijne dag vandaag!
Goedemorgen! Ook aan het werk, was inderdaad glad vanmorgen. Man had dochter naar school gebracht op de fiets en moest wel oppassen. Zoontje naar de peuters en het ging eindelijk zonder huilen! Ik heb trouwens ook geen zin, totaal geen zin. In werken dus, wel zin om nu zonder kinderen de boel eens goed schoon te maken.
Hier beginnen ze met een studiedag . E lekker opgegeven voor de hele dag bso . Vanmorgen dus E naar de bso gebracht. Kreeg te horen dat ze vandaag lekker naar het bos gaan. Nu lekker met L thuis en hij geniet even van de rust om hem heen volgens mij. Straks om 13uur mag ik weer weer werken tot vanavond laat ergens. Zo nog even de laatste hand leggen aan de traktatie van L, morgen mag hij op de opvang trakteren. Ik heb het lekker simpel gehouden. Een ingepakte ontbijtkoek en voor de juffen een snelle jelle met een zakje thee.
Ik ben zo hard gevallen net. Ik had echt niet door de straat, in de zon boven 0 nog een ijsbaan was. Hele bil en been wordt blauw en doet verschrikkelijk pijn. Lig op de bank met ijs op mijn bil.