♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 3 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 30 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Alles is stijf en pijnlijk, zelfs na ijs en calendulan. Kinderen liggen in bed en ik duik er maar vroeg in. Paar pijnstillers en een hete douche en slapen. Ik vind het zo stom als je als volwassen mens valt, ik kan daar niet tegen. :roflmao:

Mya vindt dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zooooo, hier een drukke dag gehad! Alles liep heerlijk door vaonchtend. Op zich vind ik dat wel lekker, als het een beetje 'relaxed' en voorspoedig doorloopt, dan vordert de dag ook een beetje.

O heeft het hartstikke naar zijn zin gehad weer vandaag. Ze mochten allemaal wat lekker meenemen en ik heb foto's voorbij zien komen. Die kinderen hebben zitten smullen! Echt leuk.

Hier liggen ze er alledrie ongeveer een half uurtje in en ik ga nog even dweilen, dan plof ik op de bank. Heerlijk wraps gegeten en opgeruimd.

Morgenochtend heb ik een beetje voor mezelf vrij gehouden. 'Schat, breng jij de kinderen morgen weg? Ik heb na de lunch een overleg en die moet ik de hele ochtend voor bereiden. Maar ik zorg dat ik tussendoor wel even de was weg werk en de boodschappen aanneem, oke?'

:D:D:D:D Hahaha, hij moest eens weten. Deze moeder gaat dan dus op d'r dooie gemak de was wegwerken en de boom opruimen. En lekker chillen en serie kijken. 's middags moet ik wel serieus een overleg in, ik hoef 'm alleen niet voor te bereiden. :roflmao:

Oke, nog even razen door het huis en dan op de bank met Special Forces vips, mijn lievelings.

Mya, Magnolia29 en jvsd92 vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh maar soms kun je daar echt niks aan doen. Toen ik net 5 weken zwanger was van O ben ik ook een keer heel hard met de fiets gevallen. Had toen 2 gekneusde ribben (heb ik echt nog een half jaar pijn van gehad ofzo, het stuur kwam precies zo tussen mijn ribben).

4. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Au! Ja, het is gewoon domme pech en echt het was spekglad. Ik ben zo iemand die zonder reden dwars door de enkels klapt als ze een winkel uitstapt maar de laatste keer vallen was toch al meer dan een jaar terug. :roflmao:

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  5. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oh neeee vreselijk :eek::eek:

6. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Mijn dag op z'n Nina's;

- vanaf 5u wakker met V :rolleyes:
    - N naar school gebracht, V naar mijn ouders
    - studiedag op m'n werk tot 17u
    - eten bij m'n ouders
    - bende van ellende mee naar huis en tassen klaargemaakt voor morgen
    - V naar bed
    - 40 min dance workout in de woonkamer gedaan :D
    - N naar bed, gedoucht en nu hangen op de bank :thumup:

S2909, riean, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Haha snap hem helemaal! ;)

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  8. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.782
    7.369
    113
    Oh wat balen @Sansaatje !

Heerlijk gewerkt vandaag. Vanavond hardgelopen en lekker een poos in bad gelegen. Net Special Forces gekeken. Nu moet ik eigenlijk mijn bed in maar ik zit zo lekker.
    Ohja, ook de kerstboom leeggehaald en buiten de deur gezet. Hij is eigenlijk nog wel leuk, ik ga hem denk ik buiten in de mand laten staan, lampjes er weer in en dan bij de voordeur ofzo, voorlopig is het nog vroeg donker en staat het wel gezellig. Maar binnen kwamen er teveel naalden vanaf, daar kan ik slecht tegen :oops:

Ondertussen hen ik zo'n 9 wassen gedraaid volgens mij en is de vakantie zooi weer opgeruimd. En dan zit de gewone wasmand ook al weer vol :rolleyes:
    Morgen vrij, in de ochtend ga ik een cadeau ophalen voor de oudste, een drumstel. Hij is bijna jarig en wil dat al zo lang. Meteen maar wat lessen er bij, ben benieuwd of hij talent heeft :D
    Verder het huis soppen, het is hard nodig :oops:

S2909, Nina Sanders, Sansaatje en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Goedemorgen! Ook hier een redelijk relaxte ochtend, al was O niet te genieten vandaag.
    Net even wat werkgerelateerde dingen gedaan en nu ben ik heerlijk even vrij. Om 14u heb ik wel een meeting maar voor de rest vandaag niet veel op de planning. Ik wil zometeen even wat houtwerk afnemen (ik doe dit in gedeelten haha, alles in 1x vind ik te veel werk). Verder ben ik beetje aan het aanmodderen. Ik heb hele leuke zilveren western laarsjes gezien! :o:

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhhh zo geen zin in dat houtwerk. Change of plans;
    - alle was wegwerken. Check. Droger staat aan en 2e was staat aan.
    - alle kinderbedden verschonen. Check.
    - toiletten. Halve check. 1 van de 2 gedaan haha.
    - bijkeuken opruimen. Check. Nu nog ff dweilen daar.

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  11. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.782
    7.369
    113
    Zo, het drumstel staat klaar in de schuur. Daarna heb ik het hele huis gedaan, van boven tot onder. Heerlijk zo schoon en netjes alles.
    Nu lezen L en ik even boekjes op de bank (ze wil niet voorgelezen worden dus zit zelf te 'lezen').
    Straks een boterham eten samen en dan gaat ze een poos naar bed, voor het eerst sinds 5 weken weer even een uurtje alleen midden op de dag :D
    Mooi portret is L trouwens. Vanmorgen haalde ik haar roze hoeslaken van haar bed terwijl ze toekeek, en deed er een witte op. Zegt ze:' nee mam, wit is niet mooi, haal er maar af.' Heel vastbesloten :roflmao: nou, helaas meid, er lagen alleen nog maar witte :D

S2909, Mya, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Joe!

Vanochtend gewerkt, kinderen zijn op school/opvang. En eindelijk weer m'n dinsdagmiddag vrij en voor mezelf ❤. Heb net ruim 45 min gewandeld, dus heb m'n stappen voor vandaag weer binnen. Zo lekker! Oortjes in, muziek aan. Was even vergeten hoe fijn ik dat vind :D

Nu even pauze, straks nog even de was en badkamer :thumup:

S2909, Mya, Miekje86 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ik meld me ook weer! Vandaag een lekker dagje gehad. In de ochtend schoongemaakt beneden en wat was. In de middag was mijn zusje gezellig hier. De allerbeste vrienden met Q! Top entertainment dus haha. Ze is net weer weg. Nu wachten op man en dan samen eten en Q richting bed. Die is gesloopt.

Mya, riean, Sansaatje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Vandaag weer een mega drukke dag achter de rug. Vanmorgen even haasten om iedereen op tijd op kdv/school/werk te krijgen.

Vandaag mocht L trakteren op kdv. Hij heeft er helemaal van genoten vertelde de juffen. Voor traktatie uitdelen en zijn cadeautje uitzoeken. Uiteraard heeft meneer gekozen voor een bal, al twijfelde hij even bij een auto. Zo het een jongen zijn :roflmao:

S2909, Mya, riean en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh Lord. Weer een drukke middag gehad vandaag. Wel alle klusjes kunnen doen gelukkig. Houtwerk had ik echt geen zin in en doe ik dit weekend haha. Heb deze week 2 harde deadlines dus tijd voor heel veel extra klussen heb ik niet haha. Nu is het hier alsnog spic en span hoor haha. Het is meer dat ik het in m’n hoofd had zitten. Maargoed, we zijn bij.

Nu heerlijk op de bank met een glas Grenache (doeiiiii dry january haha) en Kamp v Koningsbrugge. De aflevering van afgelopen do gemist nl. Daarna lekker op tijd het bed in!

16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oeh! Man belde net dat de data voor de zomervakantie in orde zijn (overleggen we natuurlijk altijd met stiefdochter en haar moeder), dus dat betekent dat ik alles kan gaan boeken :D:D

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hee mensjes. Ik had het echt even moeilijk vanavond. De drukte van werk, gewoon alles eromheen, de jongens, onze wens voor een vierde, man met wie ik vandaag niet door 1 deur kan. Bah.
    Gelukkig heb ik dan ook iemand die me met beide benen op de grond zet. Wat waardevol zeg. Man en ik zitten zo op 1 lijn. We denken echt in alles hetzelfde. De jongens doen het zo goed en ja, dit willen we dus eigenlijk nog een laatste keer. Los van het feit dat de kans groot is dat het nooit lukt gezien onze voorgeschiedenis - prima - ben ik toch nerveus en onzeker. En ik weet helemaal niet wat ik met deze post wil haha. Alles onder controle

Magnolia29, riean en Mya vinden dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dus conclusie, ik ga gewoon lekker slapen :roflmao: welterusten all!

Mya vindt dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    O werkte zowaar mee vanochtend :o:

Mya vindt dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Magnolia29 fijn! Wanneer gaan jullie boeken? Zo chill als je er naar uit kan kijken hè! Heb zelf ook mega zin om op vakantie te gaan!

Deel Deze Pagina