Ik zit ook! Was een geweldige dag en dochter is zo verwend en ze straalde ontzettend. Daar word je helemaal gelukkig van! Morgen een klein feestje dus van alles vast klaargelegd. Ik heb een speurtocht in huis (bescheiden want we wonen niet heel groot), het thema is thuis en er zijn kaartjes met dieren die hun huis altijd meenemen met daarop een leuk weetje en een opdracht. (Beter goed gejat dan slecht verzonnen ). Verder knutselen en veel kleurplaten want dat wilde dochter gaat. Het is jouw feestje. En taart!
@Nina Sanders Hier zet ik ook net Kvk op! Afl 1 kon ik gelukkig nog terug kijken Als ik het leuk vind, deel 2 van vanavond er meteen achteraan
Je zal ook maar cameraman zijn voor zo'n programma... 'Ja, binnen 7 minuten ben je op die berg. En gaan!' Cameraman; 'Gloeiende, gloeiende...'
Hm. Ik denk dat ik ook maar een marinier had moeten worden . Nee serieus. Ik vind het allemaal reuze interessant. Wat ik zeg.. SF vips, KVK, Marsof: SF van NL (deze is echt te gek).. ik heb natuurlijk ook het boek vorige maand besteld (Missie Mindset). Ja, super indrukwekkend gewoon!
Ik zie mezelf al tegen O ‘s ochtends. Wat zeg je? Oké. Voorligsteun. Hol omlaag. Loop niet zo te kutten (!!) Kom op. Verneuk het niet. Bedank je buddy maar.
Oh mijn god V werd net gillend wakker, dus ik naar boven... Nou echt waar; werkelijk alles zat er onder Zijn bed, het vloerkleed... De spetters zaten zelfs op de muur Zo heftig heeft hij nog nooit gespuugd. Wist gewoon niet waar ik moest beginnen met schoonmaken Anyway, alles zit in de was (ook het vloerkleedje ), meneer is schoon en we zitten even beneden. Geef hem zo een slokje water, even kijken hoe het gaat. Hopelijk zo weer naar bed zonder gedoe
Oh Lord de hel. Mini O heeft vandaag ook een paar keer gespuugd. Maar echt gewoon slijm. Vermengd met melk. Voor de rest heeft ie niks op. Geslapen van 9 30 tot 15.30. En 16 tot 17. En 17.30 tot heden Bizar toch. Hij heeft wel water gedronken tussendoor. Echt serieus. Hóe doe je dat? Haha. En waar laat je de kleine man tijdens het schoon maken wat ontzettend sneu hoor!
Hier heerlijk kamp van koningsbrugge gekeken en heb nu mega dorst van de pizza. Ik gooi er dus nog een glas water in en duik mijn bed in. Welterusten en sterkte @Magnolia29
Slaapt hij al de hele dag?! Oh hemel wat sneu!! Is hij verder wel goed bij als hij wakker is? Pfff hoop dat hij snel opknapt morgen! @schoonmaken Gelukkig blijf ik in dat soort situaties heel rustig Dus naar de badkamer, hem uitgekleed en alles in de douche gegooid. Snel afspoelen (hij was zelf niet vies, 't is een wonder ) afdrogen en aankleden. Toen ging hij op zo'n klein Ikea stoeltje zitten met Woezel en een speentje en kon ik alles schoonmaken. 'Daar ligt ook nog spuug mam'. Joe bedankt
Oh dat scheelt. Haha. Ja mini O heeft gewoon echt praktisch de hele dag geslapen. Stond best vrolijk op maar al gauw was het gewoon een slappe vaatdoek haha. Toen hij telkens even op was wilde hij enkel bij papa hangen. Een koek wilde hij maar toen ik die gaf, trok hij een gezicht of er een open luier van M voor hem lag. Hij ging wel even zitten en vroeg mij om water. Toen ik dat gaf dronk hij wel en het bleef erin. Maar hij viel al gauw weer in slaap en om 17.30 heeft man hem weer in bed gelegd. Hij had wel koorts, zo sneu. Bleef ook heel bleu liggen, je kon echt alles met hem doen, gaf geen kick. Hopelijk morgen m’n energieke zwaan weer terug. Die zie ik toch liever. Niet gek dat hij slap is met amper wat in z’n lijf, maar gelukkig heeft hij wel wat gedronken. Tijdje geleden, dat ie ziek was! Hopelijk gauw over!
Good morning! @Sansaatje nog van harte gefeliciteerd! @Magnolia29 hoe is het nu met V? En @Nina Sanders met O? Slaapt hij dan ook gewoon de hele nacht door? Vanmorgen al voor 7 alle bedden van de kinderen verschoond. Oudste moest al vroeg de deur uit en we wilden voor die tijd cadeautjes geven. 13 al weer, pff... Vanavond komen de opa's en oma's eten en verder doen we er niks aan nu in deze tijd. Als alles weer open is gaat hij met vrienden een escaperoom doen, maar dat komt later wel een keer. Plannen vandaag, straks even met L boodschappen doen. Beneden zuigen en dweilen, veel was doen. Dat blijft maar doorgaan. Was ik klaar met de wintersportspullen, zitten de manden weer helemaal vol Verder quality time met L, dat hebben we te weinig merk ik. Ze wordt al zo snel groot, nog ff en ze gaat naar school nog maar flink van haar genieten.
Mogguh Hij heeft nog 4x overgegeven tot er echt niks meer uit kwam... Zo ontzettend sneu Eerste keer nog in bed, daarna heb ik hem bij mij neergelegd. Handdoeken overal, maar zo kon ik hem sneller helpen. Hij was ook zo intens verdrietig! Maar viel gelukkig wel iedere x weer snel in slaap. Ik niet Dus de tweede was staat aan, V heeft net wat te drinken gehad en zegt nu dat hij honger heeft. Ik durf nog niet zo goed wat te geven Nu eerst N naar school brengen
@riean Gefeliciteerd met jullie oudste, 13 jaar alweer Wat vliegt de tijd!! Wat heeft hij van jullie gekregen?
Gefeliciteerd met jullie oudste @riean Ohh sneu @Magnolia29 gaat V dan mee in de auto als je N naar school brengt? Hier werd mini O vannacht ff wakker. Speentje kwijt. Ging daarna wel gewoon weer slapen. Uiteindelijk werd hij 6.00 wakker. Beetje slap maar op zich nog redelijk vrolijk. Man is er met hem uit gegaan. Ik ben nog even blijven liggen en heb daarna O en M uit bed gehaald. Mini O wilde enkel water drinken. Op zich een goed teken maar.. .. .. .. de hele beker kwam er tot de laatste druppel weer uit. Zo sneu want hij wilde nog meer maar toch maar ff rustig aan. Helemaal overstuur. Nu krijg ik van man as we speak een foto. Mini O op de bank, met de mooiste panterprint swaddle (van baby M) helemaal op zich heen (lekker groot, vangt al het spuug op). Patiëntje hoor. Wel sneu. Hopelijk gaat het later vandaag beter. Als het weer zo'n dag wordt als gisteren, dan beland ik vrees ik weer om 20u met pizza op de bank . Ik wil mini O geen zware etenslucht aandoen. Maar ik gok nog weinig vooruitgang vandaag.. de wasmachine staat alweer aan - heb ook de normale was nog. Die doe ik apart. Oh Lord...
Oh oh, beterschap aan de zieke kindjes! Zo naar als ze zo aan het spugen zijn. Hopelijk vandaag een iets betere dag.
Hier nog alleen beneden. Man komt zo met Q. Dan samen ontbijten. Vandaag weinig op de planning. Wat was en dat is het wel. Is even kijken wat ik met Q kan gaan doen.