Mooooorning! Wat brengt de dag jullie? Wij gaan het hier lekker rustig aan doen. Even kijken hoe het gaat met mini O. verder gaan man en ik sporten vandaag. Ik vanochtend. Man vanmiddag. Huis is op orde. Alles is bij en netjes en de wasmand is leeg. Wilde dus dit weekend wat houtwerk afnemen maar met mini O die niet lekker is, komt dat ergens volgende week wel! Verder hoop ik vandaag mijn schoenen binnen te krijgen en heb ik zojuist dat nachtje weg geboekt met een vriendin voor volgende maand. Vandaag gaan man en ik ook een def keuze maken voor ons gezinsweekend. Paar opties hebben we genoteerd dus nu nog kiezen. Zo leuk al die plannen maken!
Realiseer me dat ik nog best veel series te kijken heb. Stay Close, nieuwe seizoen Emily in Paris, Selling Tampa. New Amsterdam ben ik bijna mee klaar en one million little things ook. Younger ook nog een paar afleveringen. Maar eerst met man een keer Sisi afkijken. We zijn bij afl 4 van 6.
Goedemorgen! Hier vandaag boven en beneden poetsen. Verder weinig op de planning. Maar hier ben ik wel de hele dag zoet mee dus prima.
Goedemorgen, hier ook een peuter die ik onder het spuug aantrof in bed Zo vies, alles zat onder! Heb haar gelijk in bad gedaan en haar slaapzak, hoeslaken, knuffels etc allemaal in de wasmachine. En ik was zo blij dat ze eindelijk weer eens heeft doorgeslapen Hopelijk was het eenmalig, vanmiddag hebben we verjaardag van ons neefje en daar heeft met name Z erg zin in (ik ook hoor).
Ahhh sneu. Hoop zieken. Mini O dronk 2 bekers water in totaal. Toen lag hij even op de bank en kwam het er weer uit. Samen met slijm. Zo sneu. Niet alles trouwens, gelukkig. hoop wel dat ie snel opknapt. Wij hebben een drukke werkdag maandag en ik hoop hem wel naar de opvang te kunnen brengen
Hoe gaat het met V @Magnolia29 ? voordeel is wel dat onze wasmand continu leeg is nu . De wasmachine staat alweer aan!
Heeft geslapen tot 7u en niet meer gespuugd gelukkig Wel nog koorts en wil alleen maar drinken. Nou prima, hij kan zelf heel goed aangeven wat hij wel/niet wil. Hij ziet nog wel vreselijk bleek Onze kinderen hebben een vleugje Mediterraans qua huidskleur (zien er altijd zongebrand uit, jaloers ), maar hij is nu zo wit als mijn benen in de winter
Ik weet het nog niet. Ik vind pastel ook wel erg leuk. Maar welke kleur dan hè.. haha. Wil t liefst nu even iets wat bij veel dingen past. En ik maak denk ik gewoon meteen weer een afspraak voor een paar weken daarna haha.
Goeiemorgen! Ach, nog meer zieke kindjes, wat sneu zeg. Beterschap @Katin87 ! Ik heb gewoon tot 9.15 uur in bed gelegen. Eerst wakker van mijn wekker die ik vergeten was uit te doen om kwart voor 7, toen wakker omdat L wakker werd om half 8, en daarna pas half 9 wakker zo lekker Man is nu met de jongste 2 naar de stort. En ik mag op de was na niks doen van man Ondertussen bedenk ik me of ik echt niks nodig heb in de stad, gewoon omdat ik zin heb om weer eens naar de winkels te gaan na 6 weken. Maar ik kan écht niks bedenken jongens hebben net nieuwe schoenen, online besteld. Kleding hebben ze allemaal genoeg. Zelf ben ik goed aan het afvallen dus ga ik geen kleding kopen nu. Nouja, eigenlijk wel goed leermoment voor mezelf, niet gaan shoppen terwijl ik wel zin heb omdat ik niks nodig heb Dan ga ik maar wat stofjes wegwerken op mijn naaimachine. Verder dus helemaal geen plannen overdag. Vanavond met de oudste WIDM kijken. Niet omdat ik zo'n vreselijke fan ben maar ik vind het zo gezellig om dat samen met hem te doen, hij glipt overal al zo makkelijk tussendoor omdat hij zijn eigen gang veel gaat, de momentjes die we nog hebben koester ik maar Fijne dag allemaal!
Mogguh allemaal, hier hebben ze voor hun doen ons uitlaten slapen. E kwam om 7uur en L om half 8. Daarna nog even met z'n 4tjes uurtje op bed gelegen. Verder staat er hier weinig op de planning. Nog een paar boodschapjes halen en misschien even neuzen in de action. Verder dit weekend weinig op de planning en maar goed ook. Gisterochtend kwam een collega hoestend binnen. We hebben haar maar meteen een zelftest laren doen en uit de buurt gebleven. Gaf de test met een minuut al positief aan . Echt dat ze überhaupt verzonnen had om naar het werk te komen met klachten. Hopelijk blijft het bij haar, anders is er een kans dat de kliniek dicht moet .
@Miekje86 hoe bestaat het dat menswn nog steeds ziek naar het werk gaan. Snap dst echt niet. Vaccineren of niet moet een ieder zelf weten maar even testen of thuisblijven bij ziekte is toch niet teveel gevraagd?
Ja zo denk ik er ook over. Zodra ik maar twijfel bel ik de baas om te overleggen wat ze willen wat ik doe. Nu hebben wij ook zelftesten in huis dus zodra ik twijfel doe ik een zelftest en overleg daarna eventjes wat te doen
Oh help. Baby M moet in quarantaine. Op do zijn er 3(!) Besmettingen op de groep van hem vastgesteld. Voorlopig dus geen opvang v hem
Zijn er ook baby’s bij met besmettingen of alleen leidsters? Vond t al bijzonder dat t open mocht blijven. Wel Vervelend dat jullie nu geen opvang hebben natuurlijk, hopen dat baby M de dans ontspringt.
Daar was het inderdaad wachten op. Ze hadden liever meteen dicht kunnen gaan. Was het begonnen op de groep van mjni O of M? Kan het me niet meer herinneren.
Das piep, L heeft ookal eens in quarantaine gezeten. Hij heeft toen niks gekregen gelukkig. Hopelijk krijgt M nergens last van
Nou weet je, enkel de leidsters. Alleen aan het einde van de dag gaat mini O wel eens naar de babygroep, naar zn broertje. Is ook praktisch met ophalen. Maar die is nu dus ziek. Koorts, hoesten, donderdag de hele dag geslapen.. dus tsja. Wij zelf hoeven niet in quarantaine omdat we beiden nog een geldig vaccinatiesbewijs hebben. Mits wij geen klachten ontwikkelen. Dan wel natuurlijk.
Nou, hier vanochtend heerlijk even gesport. Niet te lang en te zwaar, gewoon om er weer een beetje in te komen. Was fijn. Mini O heeft zojuist voor het eerst sinds 3 dagen wat gegeten. Gisteren wilde hij ook een broodje, maar toen durfden we dat nog niet aan. Vanochtend kwam zijn water er natuurlijk weer uit, maar het water van vanmiddag is erin gebleven. Wilde hem een broodje geven (halve) met kaas, maar meneer stond erop een wrap te krijgen met kaas. Niet per se heel verstandig maar ach, ik wil hem ook niet de veel ontzeggen nu. De eerste helft leek goed te gaan en hij vroeg ook om de andere helpt. Onze patiënt ligt nu op de bank Mighty Express te kijken, mee te zingen , beker water in de ene hand, wrap in de andere hand. Baasje hoor . Wel met de mooie swaddle weer om hem heen natuurlijk. Mocht het eruit komen, dan is de bank niet vies . Ben blij dat ie weer een klein beetje praatjes krijgt. Ik hoop dat het de goede kant op gaat. Nu zit ik heerlijk aan m'n kaasbroodje. Vaste prik hier op zaterdag. Mijn schoonvader gaat elke za naar de bakker en komt langs ons huis als hij naar huis fietst. Standaard worden hier dan 2 kaasbroodjes in de bijkeuken gelegd.