♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 3 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 30 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Niet eens via vliegveld om de hoek? Dan kun je enkel naar Faro natuurlijk. Nevermind…:roflmao:

Magnolia29 vindt dit leuk.
  2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Haha fantastisch!! :D Zo simpel, maar doeltreffend :p We vliegen met KLM, daar krijgen ze ook een pakketje van. Met kleurboek en potloden enz. Nou ja, we maken er gewoon wat van. En anders is het 2.5u afzien :roflmao:

Mya en Sansaatje vinden dit leuk.
  3. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    :rolleyes: Ohhhh als dat toch eens zou kunnen!! Hadden we het meteen gedaan haha!

Sansaatje vindt dit leuk.
  4. Sansaatje

Het komt vast goed! Ergste vond ik toen ze 10 minuten voor de landing een ontzettende poepluier had en ik in de kleine wc moest verschonen. :roflmao:

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  5. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Ondanks het halve uurtje slaap van A vandaag was het echt een fijne dag. Hij was wel moe maar ook vrolijk en heeft niet veel gehuild. Hij ligt sinds 18.45 in bed en was zo goed als meteen knock-out haha. Lekker bankhangen nu. Morgenochtend neem ik hem dus mee naar vriendin en blijft man ff lekker in t huisje. Ik ga zo even kijken of we smiddags naar de dierentuin in de buurt kunnen. En we gaan (lekker op tijd) uit eten morgen, nu al zin in haha. Schoonmoeder gaat ook mee (staat op camping in de buurt). Ben benieuwd wat A denkt want vanochtend kwamen mijn ouders hier langs :roflmao:

Hielp ook dat we gisteren om 22.00 al sliepen trouwens. En man ik voelen ons weer wat fitter!

@Nina Sanders Ik heb dankzij jou ook echt zin om naar de bios te gaan. Misschien ga ik dat ook eens doen in mijn verlof :D

S2909, Nina Sanders, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @RoseMurphy echt doen hoor. Ik vond het zo ontspannend gewoon even alleen. Verstand op 0 en gewoon kijken. En overdag is het toch nooit zo druk. Vind zo’n pas echt ideaal. Krijg ook korting op eten en drinken haha.

Hier verder prima dag. Opvang niet gebeld en het is prima gegaan met mini O. Hij heeft alleen de hele dag niet willen eten maarja dat is dan maar zo. Dat geeft ie niet voor niks aan denk ik dan maar. Z’n beker melk vanochtend is erin gebleven, hij heeft daar wel goed gedronken en was gewoon vrolijk. Pas einde dag (man had al wel aangegeven hem wat eerder op te halen, rond half 5) hadden ze hem getemperatuurd en had hij idd weer 38,6 maar toen was man al bijna bij de opvang om hem op te halen. Ze waren net daarvoor ook buiten geweest dus dat kan ook meespelen.

Toen rond 17.15 was ik thuis en ik vond hem idd bleek en warm. Maar we hebben de zetpil weten te rekken tot ong 18u. Toen even een dikke knuffel van papa en mama en meneer ging lekker naar bed. Al met al dus een goede keuze geweest om hem toch weg te brengen want overdag was hij gewoon goed te pas. Ik denk dat afleiding ook goed is geweest voor hem. Morgen weer een nieuwe dag en dat zien we dan wel.

O heb ik iets later opgehaald. Om 18u. Die was vreselijk moe en had een ontstoken oog. Al aan zien komen want de mini heeft hem van de week lekker in z’n oog zitten prikken en die had dat ook (eigenlijk altijd bij hevige verkoudheid - het zijn beiden buik slapers en dus liggen ze lekker in hun eigen snot te woelen hehehe). Die dus ook maar gelijk een druppel ooggel gegeven en om 19.30 lag hij erin. Morgen maakt hij kennis met z’n nieuwe klas en meester(!). 30 aug starten de scholen en gaat het dan écht gebeuren.

Hier verder weinig nieuws. Ik heb gelukkig vanochtend mijn werk to-do-list kunnen doen omdat de opvang niet heeft gebeld. :) Het is nu echt aftellen hoor. Nog 1,5 week tot verlof en komende do heb ik met het team een lunch buiten de deur (lekker op het terras) vanwege mijn naderende verlof. Super leuk en gek om iedereen na zo’n enorme tijd (laatste keer was net na verlof mini O? Toen begon ik medio feb weer en 16 maart kwam het hele thuiswerken in 2020) weer te zien.
    Ik ben dan straks gewoon 2 jaar aaneengesloten thuis geweest. Okt 2019 verlof - feb 2020 werk - maart 2020 covid - juli 2021 verlof - nov 2021 werk. Dat is dus mooi bij elkaar 24 maanden.

Geen maanden van thuis stil zitten maar wel jaren(!) van thuis zitten en thuis werken.

oke, deze moeke ploft lekker op de bank. Heerlijk gedoucht en niks meer doen!

S2909, Mya, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oeh! Hier kaarten aangeschaft voor de nieuwste theatertour van Racoon. Tof! Die komen in oktober hier in de stad. Eindelijk weer eens een eerste avondje uit gepland met man na de bevalling. Al gok ik dat we tussen augustus en oktober wel 100x uiteten gaan hahaha!

Mya vindt dit leuk.
  8. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Van mij mag het :roflmao:

Sansaatje vindt dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Kleine basics shop sessie met heel veel korting

Screenshot_20210714-065939_H&M.jpg Screenshot_20210714-065947_H&M.jpg Screenshot_20210714-065957_H&M.jpg

RoseMurphy, Mya, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh en deze suède enkellaarzen Screenshot_20210714-072905_Chrome.jpg

Sansaatje, riean, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Hier een zieke peuter thuis. Ze hoest naar en heeft volgens mij ook koorts. Ik heb haar nog niet getemperatuurd, omdat ze nog/weer slaapt (wat eigenlijk wel genoeg zegt, omdat ze altijd rond half 7 wel wakker is). Ik vraag me af of ik haar gelijkt op Corona moet laten testen. Wat zouden jullie doen?

12. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier net thuis van de HA. Een controle afspraak met Q. Zijn een paar weken geleden al met hem geweest omdat hij opgezette kliertjes in zijn nek heeft die maar niet weg gaan. Nu nog steeds niet weg. Moeten nu een echo laten maken van zijn hals/nek. Ze verwacht dat er niets is maar toch even dubbel check. Vind het best spannend. o_O Zo bellen voor een afspraak.

RoseMurphy, Magnolia29 en riean vinden dit leuk.
  13. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Paar weken geleden toen Q zo ziek was heb ik het een paar dagen aangekeken. We gingen toch nergens heen. Toen ook ik koorts kreeg enz. Hebben we ons allemaal laten testen.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  14. Sansaatje

Wat spannend, duimen dat het niets is!

jvsd92 vindt dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nee zou niet gelijk op Corona testen. Hier ook niet gedaan met mini. Er heerst zo veel.

16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier tot nu toe prima dag. Mini O begon met een zwanenact - wat mij doet vermoeden dat hij zich weer stukken beter voelt ;) - en O begon de dag ook dramatisch. Want meneer heeft oogontsteking en och och och wat kan hij zich dan vreselijk aanstellen. Man startte de mini op (die had geen koorts of verhoging, geen dichte oogjes, wel nog snotterig maar ook niet meer nat van het zweet!) en ik broer O. Even duidelijk gemaakt dat hij moest meewerken. Maar God wat een chagrijnigheid en commando’s. Ik heb hem laten kiezen: z’n houding 180 graden veranderen of nog even terug naar bed. Hij koos dat eerste en sindsdien werkt ie eigenlijk goed mee. :p

Na het ontbijt heb ik de jongens samen aan tafel gezet om te kleuren en moest ik even wat mail wegwerken. Ik hoop vandaag tussendoor nog wat werk te doen maar dan kan morgen evt ook. Daarna de was aangezet en toch ook weer even bedden van de jongens verschoond. Met al die verkoudheden en ontstekingen geef ik ze elke dag wel een schoon onderlaken. De was is geloof ik over een half uurtje klaar dus dan kan die mooi in de droger.

Verder heeft O hier vanmiddag de kennismaking met z’n nieuwe klas en nieuwe meester. Ja ja, vanaf volgende maand gaat het dan echt beginnen. Ik vind het zelf een soort van spannend joh haha. Vanmiddag weinig gepland eigenlijk. Nog maar een keer met een bezem door m’n kledingkast en ook even oude nachthemden en verwassen dingen weg doen. Zeker nu ik vanochtend nieuwe dingen heb besteld in de sale heb ik natuurlijk wel weer ruimte nodig voor het nieuwe spul. En ik heb me voorgenomen om gewoon niet meer in onflatteuze en verwassen/oude dingen rond te lopen. Heel lang nam ik wel genoegen met oude nachthemden bijv en van die hobbezakken voor s avonds maar tegenwoordig denk ik: ja daaaaag. Mijn lichaam verdient gewoon een mooi nachthemd en ‘s avonds wil ik er gewoon comfortabel bij zitten, in elk geval ook toonbaar dat ik gewoon de deur zonder schaamte kan opendoen :p
    Dus als mijn moeder weer eens goedbedoeld met een voor mij veel te groot lelijk zeeman nachthemd aan komt zetten die ze zelf niet gaat dragen maar niet meer kan ruilen, dus in maat L, felroze, met een glitterbedrukking en een stomme tekst in de trant van ‘weightless floating’ erop bedrukt samen met een veer, dan zeg ik: nee dankje. ;)

Mya vindt dit leuk.
  17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Katin87 Ik zou ook niet meteen testen, eerst even kijken hoe het gaat. En anders misschien een zelftest doen thuis?

@jvsd92 He bah, logisch dat je je daar druk over maakt! Zou ik ook doen! Hopelijk kunnen jullie snel terecht.

@Nina Sanders Hele mooie basiscs! :thumup: Wat zal jij blij zijn als die watermeloen weg is en je dit weer aan kunt :roflmao:

Nina Sanders en jvsd92 vinden dit leuk.
  18. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Vanochtend met de kinderen naar een indoor speeltuin geweest. Beide lekker hun energie kwijt, ik hou er van ;). Thuis wilde V meteen naar bed en N is met haar Washimals aan het spelen. Zo maar even lunchen.

Verder doen we rustig aan, om 16u moet N naar zwemles. Ik ben bij met de was (gelukkig) en wil vanavond de badkamer alvast schoonmaken. Is dat weer klaar voor de vakantie :thumup:

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  19. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Thanks @Nina Sanders Ik was bijna vergeten m’n was uit te hangen en toen las ik jouw bericht over de was haha. Zoals ik al zei zitten we op de camping dicht bij waar m’n beste vriendin woont dus heb daar even m’n was gedaan:roflmao: stond nog in een plastic zak in de auto, nu gaat t gelukkig niet stinken:|

Ik zit even met mijn benen omhoog (zere knieën :( ). Vanmiddag dierentuin en vanavond uit eten:thumup:

Magnolia29, Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  20. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Ik ben toch maar wel naar de teststraat gegaan met Z en het ging heel goed. Ze heeft een mooi diploma en zonnebril gekregen en ze vond het eigenlijk wel een leuk uitje :roflmao: Nu weer bij huis en wachten op de uitslag...

riean, Magnolia29, Sansaatje en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina