♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 3 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 30 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zoooo. Hier leek meneer na de wrap een opleving te hebben. Praatjes, zelfs een lach. Toen ging hij staan, maar meneer stond te tobben op zijn beentjes. Kon echt niet rechtop blijven staan. Daarna begon hij hevig te kokhalzen, boeren en hikken, maar uiteindelijk ging het goed. Niet gespuugd. Had zich dus gewoon te druk gemaakt. Daarna was hij doodop en bracht man hem rond 15.15 naar bed. Hij slaapt nu nog, maar ga hem zo wel ff wakker maken. Oh volgens mij hoor ik hem nu. Maar telkens valt hij na een uur al op. Toch ben ik wel blij. Zijn opleving was maar tijdelijk, maar het gaat dan dnek ik wel de goede richting op. Hoop ik.

Zelf ben ik met O even de stad in geweest. Even naar buiten. Het was erg koud. Een nieuw luchtje voor mezelf gekocht (Miss Dior van... juist; Dior) (mijn alltime favo blijft J'adore, die heb ik altijd en daarbuiten wissel ik af), een shirt voor baby M, dino stencils voor O en een houten blokkensetje voor mini O (pizzeria). Arm jungske. Wat moet ie zich beroerd voelen.

Daarna de lasagne opgewarmd (vanochtend had man die al gemaakt toen ik ging sporten) en hebben O, man en ik gegeten. Nu ga ik met O douchen. Mini O gaat dat nu niet trekken en ach, baby M mag toch niet naar de opvang dus het maakt geen bal uit of hij nu, morgen of maandagochtend mee gaat ;)

Vanavond niks meer doen. Lekker op de bank ploffen met een roseetje. Enkel de oven moet nog uitgenomen worden en er moet nog even gedweild worden. Voor de rest is de wasmand leeg, heb ik net de laatste stukjes uit de droger weggevouwen, heeft man de keuken opgeruimd en vanmiddag toen ik met O naar de stad was heeft man ook al gezogen en toilet beneden gedaan. Zo fijn :thumup:

Wat brengt de avond jullie?

Mya vindt dit leuk.
  2. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Wij zijn vanmiddag nog even rondje speeltuinen geweest. Hebben jut en jul hele poos hand in hand gelopen *hartjesogensmiley*
    Bekijk bijlage 713088

Nina Sanders, Mya, Habibati en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja daaaaaaag. Wie kijkt hier nog meer Better than Ever? Wij kijken nu afl 4 maar man en ik zitten echt met tranen in onze ogen. Ik zal niets zeggen maar het heeft te maken met iets afschuwelijks en een baby (een persoonlijk verhaal van iemand). o_Oo_O Noooo

4. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Oh ja. Heb het vanmiddag vooruit gekeken. Verschrikkelijk. :cry:

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Bah bah bah. Ik kan er gewoon niet van slapen.

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wat een rust hier. Hoe gaat het met iedereen?
    Hier stond ik stipt om 7u op. De rest sliep nog. Lekker koffie leuten op mijn gemakje, laptop updaten (geforceerd) en een beetje stoffen en rommelen.
    8u heb ik iedereen maar uit bed getrommeld. Mini O was nog hangerig maar ja wat wil je, kind heeft ook ampers iets in zijn lijfje.

9u, nadat iedereen voorzien was van koffie / sap / melk / brood / fles ben ik een uurtje gaan fietsen in de sportschool (20 km maar wel op een lage weerstand, 4). Zo fijn om even een uurtje voor mezelf te hebben :rolleyes:. Krijg ik ook zo veel meer energie van.

En toen kreeg ik van man een foto gestuurd met een mini O die zowaar een broodje at. Hij had weer praatjes en at 3 broodjes zonder korst weg met pindakaas (was hij heel stellig in). Lekker rustig aan gedaan en op de bank gezeten (volgens mij heeft de tv nog nooit zoveel aan gestaan als de afgelopen dagen maar oke, dat vergeten we snel weer). 11.15 was hij moe en ging hij naar bed. Ik gok dat ie zo wel wakker wordt maar zo niet dan laat ik hem gewoon nog even liggen. Hij heeft de afgelopen dagen veel geslapen en heeft weinig energie. Maar ik ben zo blij dat ik mijn bijdehante jongen terug lijk te hebben.
    Man is daarna ook even gaan sporten en Appie kwam ook nog.

Eind van de middag wil ik enkel even het hele huis stofzuigen (man mag dweilen) en we eten makkelijk: broccoli met notenrijst en kipkrokant.

Hoewel mini O zich beter voelt houden we hem toch morgen en ws dinsdag ook thuis. Ik wil dat ie echt even goed aansterkt nu. Niet dat ie overmorgen weer helemaal inkakt. En met al die besmettingen daar, pfoe. Laat maar even hoor. Grote kans dat de groep van mini O in quarantaine moet. Sowieso hebben zowel mini O als baby M (veelvuldig) contact gehad met die leidsters van de babygroep.. kan maar zo zijn dat mini O dus iets van Covid heeft mee gekregen.

Heb ik verder nog nieuws? Verder niet eigenlijk. We hebben een relaxed dagje met weinig bijzonders. Dat vind ik soms wel lastig, want zoals nu hebben mini O en baby M een volledig ander slaapritme. Kun je weinig mee feitelijk maargoed. Eerlijk gezegd hebben we de afgelopen dagen ook behoorlijk op de automatische piloot geleefd (en dit zal de komende dagen nog wel even zo blijven) en ben ik blij dat ik 's avonds op de bank kan ploffen met een glas wijn :p

Oehhhhh @Magnolia29 morgen de laatste aflevering van SF vips. Maar donderdag weer KvK. Ook leuk.

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  7. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Wij zijn met V naar de SEH gegaan vanochtend. Het ging weer helemaal mis met braken en diarree. We zitten op randje uitdroging. Hij heeft medicatie tegen misselijkheid gekregen en we zijn nu thuis. Maar nu heeft hij afgelopen uur al weer 4 enorme diarree luiers gehad, echt water. Dus we moeten het nog even aankijken, anders meteen weer bellen. Heb geregeld dat ik morgen in elk geval vrij ben.

8. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.780
    7.367
    113
    bah wat naar, zeg! Heel veel beterschap, hopelijk knapt hij snel op

Magnolia29 vindt dit leuk.
  9. Habibati

Habibati Niet meer actief

Veel beterschap. Hopelijk is hij genezen voor zijn operatie deze week.

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    jvsd92 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  12. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

13. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
  14. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Oh wat naar @Magnolia29 betersxhap! Ook voor alle andere zieke kindjes.

15. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Arme V, beterschap @Magnolia29! Hier heeft L gisteravond en vanochtend gespuugd. Vanmiddag heeft ze niet meer gespuugd, ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat..

Vanmiddag tijdens het kijken naar Frozen moest L huilen, ze vond Olaf zielig

Bijgevoegde bestanden:

S2909, Mya, Miekje86 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Ach wat sneu.

17. Habibati

Habibati Niet meer actief

Wat een zalig snoetje. Hopelijk gaat de nacht goed bij jullie.

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zoooo de mini zwaan is zich aan het herpakken maar merk wel dat ie nog slapjes is hoor. Gister stond hij nog te tollen toen hij rechtop stond en mondde dat bijna uit in een spuugsessie. Vandaag hangt hij veel maar is hij ook actief. Komt met een stukkie papier naar me toe en zegt dat ie mij heeft nagetekend. Een rondje. Ehhh, dankje gast.
    Verder heeft in goed brood gegeten en staat man nu met hem onder de douche. Even wat slijm losmaken en mini O is groot fan van douchen!
    Daarna gaat hij lekker naar bed en hoop ik dat hij er de komende dagen helemaal bovenop komt. Was wel nodig hoor, na 3 dagen elke druppel water eruit te hebben gegooid. Je ziet zijn ingevallen buikje en ribbetjes zo goed. De vorige keer dat hij zo ziek was, ging hij terug naar 8 kg :o: Ik durf hem nu niet te wegen....

Mya vindt dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Man is volgens mij ook wel blij dat ie weer naar de sportschool kan. Die ging ook los vandaag :roflmao: Hij wil misschien zijn functie als Reservist weer oppakken. Maar dit moeten we maar eens goed bespreken. Had ik dat wel eens verteld? ;)

Mya vindt dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Er is dus een reden waarom ik enorm fan ben van de hierboven genoemde programma's, hahaha!

Deel Deze Pagina