Zo lag V er bij vanmiddag.. Net zo bleek als het laken Medicatie lijkt voor nu te werken. Heeft al veel gedronken, niet meer gespuugd. Komt er nu als diarree uit, maar plast ook weer dus dat is een goed teken! En hij heeft 2 knijpfruitjes gegeten. Als dit er in blijft, is dat het eerste wat hij sinds donderdag binnen houdt V is ook afgevallen afgelopen dagen, woog vanochtend nog 13 kg. Vorige week was het 14. Morgen belt het andere ziekenhuis om de laatste dingen van de operatie a.s. donderdag te bespreken. Ben heel benieuwd of het door kan gaan, even afwachten dus. Wel heel fijn dat een andere collega mijn groep over kon nemen en ik thuis kan blijven. Wil zo echt niet aan het werk, eerst zeker weten dat V weer de goede kant op gaat.
Ahhh dikke knuffel voor V. Ik durf nu geen foto meer te posten v mini O want die lag gewoon bij ons op de bank.. hij is wel echt afgevallen. Gok wel dat ie nu weer terug is onder de 10 kg
@Magnolia29 Och jeetje! Schrikken! Goed dat jullie gegaan zijn. Ik duim heel hard dat hij wat opknapt, arm ventje.
@Nina Sanders Oeh goeie tip. Ik had het al wel zien staan maar dacht dat ik het misschien al gezien had. Maar niet dus, net even gecheckt. Ik ga zo eerst ‘Ik Vertrek’ terug kijken. Totaal andere tak, maar ik vind dat toch zo heerlijk weg kijken haha.
Nou ik vind deze versie dus echt niet leuk.. komt ook omdat ik er niemand van ken. Blijf ik liever bij Sander Aarts en consorten. Sf vips bijna klaar. MARSOF allang klaar. KvK komt dan elke week. Aanrader hoor, die Sander. Ook zn boeken!
@Magnolia29 Wat sneu dat V nog zo ziek is, hopelijk wordt hij nu echt snel weer de oude. En heel fijn dat er morgen een collega voor je in kan vallen, zodat je lekker bij je mannetje kunt zijn.
Nou hier heeft T ook pseudokroep de eerste keer voor A was “pas” met 7 maanden. Bij A is het altijd maar 1 avond/nacht. T werd dus net wakker, hebben hem zetpil, zoutspray en flesje gegeven en hij ligt weer.. ik ben heel benieuwd, hoop zo dat het mee valt
Beterschap aan alle kleintjes. Hier een bleg dagje. Het begon goed, beide hebben ons tot half 8 laten slapen. Ik wilde vanmorgen ergens in de beurt gaan wandelen. Alle kinderroutes zijn gesloten of gingen pas vanmiddag open. Had er helemaal de pee in en dacht laat maar. Heb als een klein kind nog een uur mokkend in bed gelegen . Man is met beide naar beneden gegaan om ze daar bezig te houden, want ik had geen in saaie wandeling bij ons op de dijk . Ik ben iets minder flexibel als ik ongesteld ben . Na het slaapje van L zijn we even langs mijn ouders geweest, was weer gezellig. En vanavond lekker op de bank Emily in Paris gekeken. En ik voel mij nog steeds bleg Morgen weer werken, komende week rustig weekje, op het werk niet want mijn collega heeft ook een positieve ggd test. Ze gaat wel vanuit huis de telefoon doen. Hopelijk haalt dat de druk er bij ons wel iets af. Misschien gaan we volgend weekend zwemmen met elkaar. Van de week maar eerst eens peilen bij de zwemles hoe druk het is met vrij zwemmen
T heeft aan een stuk door tot 5.30 geslapen. Ben zelf 2x wakker geweest en heb hem horen hoesten maar was steeds heel kort gelukkig. Net klein flesje gegeven en even terug op bed gelegd, kijken of hij nog even wil slapen. Lag net enorm te keren/kletsen haha maar wordt nu steeds stiller dus ben benieuwd. Qua kroep lijkt het in ieder geval mee te vallen!
Gelukkig lijkt het mee te vallen @RoseMurphy! L heeft sinds gisterochtend niet meer gespuugd. Ze had gisteravond wel de hele tijd vieze natte scheten, kon haar elke 5 minuten een schone luier aandoen Zij lijkt vandaag wel iets fitter, maar ik laat haar nog wel een dag thuis. Ik heb zelf vrijgekomen. Hopelijk is ze morgen weer de oude!
Beterschap aan alle zieke kindjes! Hier ook ziek: begon vannacht, overgeven en diarree. Vanmorgen ook al een paar keer. Het zweet gutst me van mijn hoofd. Daarnaast ook zwaar ongesteld, buikpijn en rugpijn en om het uur verschonen. Alles afgebeld en ik ga even naar bed.
@Sansaatje beterschap, buikgriep heerst volgens mij weer. Bij E in der klas ookal een paar met deze symptomen. Net E weer naar school gebracht. L liep net lekker mee en dacht laat ik over het gras rennen. Gaat hij vol op zijn plaat en echt net langs een hondendrol . Vanmiddag/vanavond weer werken. Zo geen zin in
Het gaat hier nog niet super... Vannacht nog een paar keer diarree, gelukkig tussendoor wel beide geslapen. Hij wilde om 6u wat drinken, maar dat kwam er na 10 minuten spugend weer uit. Om 7.30u heeft hij de laatste x medicatie tegen het braken gehad. Daarna meteen veel gedronken en 2 hapjes gegeten van een broodje. Dus de medicatie doet wel iets. In overleg met het ziekenhuis mag hij het nog een dag gebruiken, kan het zo ophalen bij de apotheek. Hij wilde om 10u naar bed. Laat hem lekker slapen. Heb geregeld dat ik morgen ook vrij ben. Wil hem echt goed in de gaten houden de komende dagen.
Wat een toestanden allemaal. Hopelijk gaat het snel beter met alle zieken. Mini O at en dronk vanochtend goed. Ziet nog wel bleek en heeft nog steeds relatief weinig energie, maar het gaat de goede kant op met hem. Wel kreeg ik bericht van school dat er een paar kinderen uit O zijn klas thuis in quarantaine zitten vanwege corona besmettingen. Ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat zijn hele klas wellicht in quarantaine gaat. Maar vooralsnog gaat het goed met hem en is hij nu nog op school. We gaan het wel zien. Hopelijk blijft het hierbij.
V slaapt Score vandaag; 2 knijpfruitjes, 1 hapje poffertje en een doosje Smarties. Wel veel gedronken. Maar kijken hoe het vannacht/morgen gaat. Hoop echt op wat uren slaap, want ik voel me sinds vanochtend hondsberoerd Kan er ook wel bij, fantastische timing
Oh nee, ik hoop het van harte voor je! Ziek zijn met kinderen is echt niet te doen, helemaal als de kinderen ook ziek zijn.