♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 3 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 30 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.595
    10.785
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Dat is zeker vrij snel, maar 3 weken vrij van virussen dat is toch bijna niet te doen met die kleintjes :eek:
     
    Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  2. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.595
    10.785
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Als ik het zo lees zijn wij de enige op het moment van de groep die niks hebben :eek: Ben heel blij dat al die virussen niet door een telefoon heen kunnen
     
    Mya vindt dit leuk.
  3. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier ook niets! *even afkloppen*
     
    Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  4. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @wolkje1994 Herkenbaar ;) Man reageert ook altijd wel goed hoor. Heel begripvol en niet vol adviezen. Ik noem dan ook altijd; ik moet even vanalles kwijt en je hoeft alleen maar te luisteren :roflmao: Maar hij klinkt dan wel heel verdrietig. Blijft gewoon moeilijk zulke momenten.
     
    wolkje1994 vindt dit leuk.
  5. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Echt, buikgriep is het nieuwe Covid :roflmao:
     
    Mya, Miekje86 en jvsd92 vinden dit leuk.
  6. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.540
    7.043
    113
    haha idd. Wij hebben gelukkig ook weer een goede nacht gehad. Gister nog een hoop drama, maar dat was gewoon theater, dus uiteindelijk maar laten krijsen (mamaaaaa, konijn ligt op de grond! Mamaaaaa, konijn mag niet in bed, Mamaaaaaa, konijn is uit bed vallen (gevallen dus, lees: gegooid). Mamaaaaaa, konijn wil niet slapen. Zucht. En ik dus maar heen en weer, konijn in bed, konijn uit bed, konijn in bed......)
    Ze is vanmorgen een ochtend naar opa en oma, man is erg druk met zijn werk dus lekker rustig in huis nu. Ze had er zoveel zin in. Vaak krijgt ze bergen koekjes daar, dus ondertussen weet ze dat wel ;)

    Verder werken vandaag, er ligt nog een aardige lijst, maar ik ben vooral moe en toe aan een weekje vakantie merk ik. Nog een week of 6, dan heb ik 2 weken vrij :)
     
    Mya, Miekje86, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    Veel zieken he :|. Beterschap allemaal
     
    Mya, Miekje86 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  8. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.595
    10.785
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Lijk mij ook moeilijk voor je man. Je kind is ziek en je vrouw zit er even doorheen (wat heel begrijpelijk is) en niet kunnen helpen omdat je op een paar uur rijden zit.
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  9. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.595
    10.785
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik ben een klein beetje trots op L. Hij praat nog aardig Chinees (lult wel heel de dag door). Maar hij qord wel steeds een klein beetje duidelijker. Begint hij ook met 2 woorden te praten. Hij kwam van het weekend trots met een tekening aan papa kijk! En hij zag mij een tampon verwisselen mama auw (gok dat hijnhet bloed zag) en net ook wilde hij heel graag iets was het MAMA DIEEEEEE
     
    S2909, RoseMurphy, Mya en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Zo, tweede was staat aan en 2 wassen gevouwen. Bed van N verschoond (die van ons dit weekend al gedaan en die van V hebben we voor m'n gevoel wel 100x verschoond afgelopen week :rolleyes::roflmao:)

    Even snel naar de Jumbo en Action geweest. Ging wonderbaarlijk goed! Maar meneer zag natuurlijk een meeeega grote Marshall (Paw Patrol) knuffel en ik was m'n ruggengraat even kwijt :o: Dus, die ligt nu gezellig bij ons op de bank :rolleyes: Hij moest ook mee naar bed, is bijna net zo groot als V :roflmao:

    Wij gaan zo even lunchen (volkoren wrap met boursin light, gerookte zalm en ijsbergsla) en hoop dat het droog blijft, dan kan ik nog even met V wandelen. N wordt rond 16u thuis gebracht dus we hebben nog even :thumup:
     
    RoseMurphy, Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  11. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.602
    2.172
    113
    Hier lijkt dochter compleet hersteld, echt niks meer met haar aan de hand… morgen dus de pcr ggd test, bang dat die negatief zal zijn. Z is ook al stukje beter, al zegt hij wel regelmatig auw en wijst dan op zijn keel en hoofd, dus die zit aan de paracetamol, hoestdrank en neusspray, koorts was al weg. En andere zoon is t er niet mee eens dat hij ook binnen moet blijven, hij heeft niks, en baalt ook dat hij niet mag voetballen vandaag, wat ook logisch is, want dat vind hij zo leuk! Vriend kucht ook regelmatig en voelt zich niet fit, maar hij heeft de booster al 2 januari gehad. Ikzelf had de booster nog niet, wou ergens deze week gewoon heen gaan zonder afspraak… maar dat is dus nu ff afwachten nog. Ik voel me ook niet zo fit, veel last van hoofdpijn en een lichte kriebel in me keel, had natuurlijk ook zware nacht gehad, maar komt allemaal wel weer goed.
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  12. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ohjee beterschap aan alle zieken kindjes! Mini O is gelukkig weer opgeknapt. Beetje verkouden nog maar niet meer gespuugd sinds het weekend. Hopelijk blijft het zo.

    O hoest af en toe een klein beetje maar verder niks. Baby M wel snotterig maar die is sowieso deze week nog thuis. Ben er wel een beetje klaar mee haha!
     
    Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  13. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    V eet als een bouwvakker! 3 broodjes, kiwi, halve mango, yoghurt, ontbijtkoek. Geen krampen meer tot nu toe! Hele blije mama ❤

    En hij voelt zich ook stukken beter, want hij ís me toch een partij recalcitrant :| Moet duidelijk even energie kwijt na een week een mak schaapje te zijn geweest :rolleyes::o:
     
    S2909, Nina Sanders, RoseMurphy en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Hier dochter laten testen, kan f*****g 48 uur duren eer de uitslag er is. Wordt de rest van de week thuis als het tegenzit. Ik begin me ook weer beroerd te voelen. Misselijk, hoofdpijn en Meh. Zo even zelftest afnemen.
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  15. Habibati

    Habibati Niet meer actief

    Hier voor de zekerheid toch ook een zelftest bij mezelf gedaan. Gelukkig negatief. De klein is echt niet goed. Zelf met perdolan-nurofen gaat de temperatuurniet onder de 38.5 heeft deze ochtend tot 10 geslapen en nadien van 13tot16. Maar mijn hart breekt van haar zo te zien. Haar oogjes zijn vuurrood, liters snot verliest ze en weigert alles van eten. Alles is beurk. Dit is dus het nadeel van niet naar de opvang te gaan. Een simpele snotvalling is al genoeg om haar Ko te krijgen.

    Wat fijn @Magnolia29 dat V beter begint te gaan.
     
    Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  16. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Och arme meid toch. Het is ook zo sneu als je niets kunt betekenen en ze zo ziek zijn. :( Hopelijk knapt ze snel op!
     
  17. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Mijn test was ook negatief maar voor me echt niet fit. Gaat echt van alles rond naast COVID. :confused:
     
  18. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Ach wat sneu :( Weet precies hoe je je voelt!!! Sterkte...
     
  19. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Klopt! Wel fijn dat het dan geen Covid is, maar je beroerd voelen is sowieso vreselijk... Hoe gaat het met de rest?
     
  20. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Dochter is net als ik. Zoontje en man (nog) nergens last van.
     

Deel Deze Pagina