♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 3 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 30 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Hallo! Gewerkt, nu al zin in een glas koude Cava als de kinderen er in liggen. :roflmao:

Vernomen van uitzendbureau dat ik gewoon recht heb op vakantie en als opdrachtgever voet bij stuk houdt en mij ontslaat ben ik niet verwijtbaar. Kan ik dat mooi loslaten. Hard op zoek naar een andere baan dus. Tot die tijd doe ik mijn best en lijdt mij werk er niet onder.

Ik heb zo’n zin in dat glas koude Cava. :roflmao:

S2909, Nina Sanders, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    God zeg ik ook. Er staan al 2 dozen gereed om te koelen in de wijnklimaatkast :roflmao::roflmao:.
    Zal die van de week weer eens uitnemen en de flessen erin gaan leggen ;). Vanaf 36 weken ongeveer mag de wijn weer koud hoor. Je weet immers maar nooit wanneer dat ventje besluit te komen.

Kirzy, jvsd92 en Mya vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier mini O super goede dag gehad. Overdag zonder zetpil voelde hij zich prima. Fruit ging er goed in (en bleef erin), en vanmiddag hebben we in de stad een ijsje gehaald. Dat bleef er ook in en hij heeft zelfs een halve volkoren pannenkoek (zonder beleg) op. Ook dat bleef erin. Vanavond ook geen verhoging of koorts, dus meneer is na het douchen weer zonder zetpil naar bed gegaan. Wil even kijken hoe dat gaat. En: hij heeft zelfs een beker water gedronken! kortom: vandaag mankeerde hij echt niets op een snotneus na! :thumup::thumup: Zo heerlijk om m’n vrolijke mannetje weer even te zien. Want hij begon als een zwaan maar al gauw werd hij een stuk vrolijker. Merken sowieso dat hij wat meer de interactie (een ‘gesprek’) met ons opzoekt. Tegenwoordig laat hij goed merken dat hij gepoept heeft. Komt ie aangerend en wijst ie naar de luier: ‘ohhhhh bah! Poe. Poe’. Of als hij naar bed wil dan komt ie ook met slaapzak naar ons toe gelopen. :thumup:

O vandaag gewend in z’n nieuwe klas! Oh hij vond het spannend joh. Ach en al die groep 1 kindjes (vanaf komend jaar dan) die dan ‘uit’ zijn en over het schoolplein lopen op zoek naar hun ouders. Te schattig. Was druk want de hele school was uit op datzelfde moment (14u). Dat is ook nog een een plek waar 3 scholen bij elkaar zitten. Jullie begrijpen dat O ons even aan het zoeken was toen hij ook ‘uit’ was en toen zag ik hem daar zo tussen lopen. Tussen al die grote kinderen. Man man man de tranen schoten in m’n ogen maar ik wilde dat absoluut niet laten merken haha. :cry: M’n kleine jongen gaat gewoon straks naar school!

S2909, Kirzy, jvsd92 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Verder tussendoor ook veel gewerkt en nu ook nog even. Heb volgende week officieel ook nog een week maar eigenlijk wil ik dan toch echt een beetje chill aan al gaan afronden. Het wordt ook redelijk warm geloof ik, de babykamer wordt dan aangepakt en ik wil dan ook beginnen aan de babywas. Dus eigenlijk wil ik zoveel mogelijk al deze week afronden voordat mijn officiële verlof start op de 26e!

jvsd92, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  5. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.786
    7.374
    113
    Ik heb blauw gelegen net. L ging opeens huilen, het klonk anders dan anders, een beetje in paniek. Dus ik naar haar toe. Ze ligt normaal gesproken op haar buik, vingers van haar rechterhand in haar mond, en haar linkerhand schuift ze via de zijkant onder het hoeslaken. Maar blijkbaar was er iets mis gegaan, ze lag namelijk helemaal onder het hoeslaken, en ze wist de uitgang niet meer. Ik heb eerst man geroepen, en toen we samen uitgelachen waren haar bevrijdt :roflmao:

Verder geen nieuws, nog 1 dag werken en dan vakantie :thumup:

S2909, Kirzy, Miekje86 en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. Sansaatje

Ik heb aan je gedacht en twee glazen extra gedronken. :roflmao:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  7. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Niemand van jullie die in Zuid Limburg woont, toch? Wat een toestanden joh, vreselijk om te zien! Echt bizar dat net daar zoveel regen is gevallen, terwijl we hier amper buien hebben gehad!

Ik heb net nog 3 wassen opgevouwen en weer wat stapels voor de vakantie gemaakt. Het lukt me niet om alles in te pakken met de kinderen om me heen, dus ze gaan morgenvroeg even naar mijn ouders. Kan ik nog snel wat laatste boodschappen doen en verder met inpakken.

Heb de rest van de accessoires in de kamer vandaag opgeruimd, zodat we vrijdag echt de laatste dingen kunnen doen (meubels verplaatsen, stopcontacten/gordijnen/afzuigkap verwijderen, plafond witten enz). Ben zo benieuwd hoe het straks is met de nieuwe kleuren! :D

Ga nu echt slapen, goede nacht allemaal ;)

S2909, Miekje86, RoseMurphy en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.786
    7.374
    113
    Good morning! Lekker geslapen?
    Hier weinig slaap gehad. Het begon enorm te regenen, L slaapt onder het schuine dak, met dakraam en werd wakker van de herrie van de regen. Dus maar tussenin, maar wij slapen ook onder schuin dak dus ze sliep erg slecht en woksaus ook.
    Maar ach, laatste ochtend op vooropstaan, morgen kunnen we lekker blijven liggen, dus het komt vandaag wel weer goed.
    Vanavond lekker naar mijn vriendinnen, nog even voor iedereen op vakantie gaat de komende periode.

Vandaag nog even werken, zal wel weer niet zo druk zijn zo net voor de zomervakantie, dus alles afronden en vakantie :thumup:

S2909, Mya, Nina Sanders en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Haha die autocorrect, woksaus? Ik gok dat het ‘wij dus’ moest staan. :roflmao:
    Hier een redelijke nacht. Oudste heeft bij mij gelegen omdat ze zich echt niet lekker voelde. Veel hoesten enzo. Ben benieuwd wanneer we de uitslag krijgen.

Alle Tui vakanties naar o.a. Mallorca zijn tot en met 2 augustus geannuleerd. Wij gaan 25 augustus, ben benieuwd of het dan weer kan. Anders boeken we om naar iets anders, ook geen probleem.

S2909, Mya, riean en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Het is hier een spuug en diarree festijn :rolleyes: N heeft hetzelfde virus als ik afgelopen weekend. Ze kan zelfs geen water/thee binnenhouden, komt er meteen weer uit. M'n moeder komt straks hier even oppassen, zodat ik snel naar de AH kan. Inpakken komt dan morgen wel. Ben allang blij dat ze er nu last van heeft en niet in het vliegtuig :o:

Mya vindt dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh vreselijk zeg. Beterschap.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  12. Sansaatje

Gratis af te halen: een brutale kleuter en een stervende zwaan. :confused:

Is het al 19:00?! o_O

Mya vindt dit leuk.
  13. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Neuh dank je ik sla over. Ik heb een nerveus kleuter net op school gebracht. Laatste dag voor de vakantie

Mya vindt dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Neuh dankje. Zit zelf lekker in de trein. Twijfelde om met de auto te gaan of niet, maar met de trein is net zo relaxed. Half uurtje!

15. Sansaatje

Ze zijn heel lief hoor. ;)

16. Sansaatje

Ze zijn heel lief hoor. ;)

17. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Nope, ben niet gevoelig voor die verkooppraatjes :D

18. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Nee gelukkig niet, gelukkig ook niet in de buurt. Hier gisteren een paar spetters gevallen en verder niet. Wel de hele dag grijs bewolkt.

19. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Gisteravond een bbq gehad met werk. We bestaan 12.5jaar en ik ben al 12.5jaar in dienst. Klein feestje gevierd. Nu lekker 2.5week vakantie :). Morgen 2 kinder naar de opvang. Deze mama gaat dan lekker relaxen en schoonmaken

Kirzy, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  20. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    @Magnolia29 ik las net dat Portugal vanaf vrijdag op ofanje gaat en sommige er nief meer naar vliegen.

Deel Deze Pagina