♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 3 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 30 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier zojuist super leuke lunch met collega's gehad. Was echt zo leuk om iedereen (mijn 4 directe collega's) weer even live te zien. Nu in de trein naar huis en lekker de rest van de middag een beetje aan modderen thuis.. even stofzuigen, paar mails sturen en verser chillen

S2909, Mya, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Klopt idd. Wij hebben alleen tickets geboekt (geen accomodatie) en tot dusver vliegt KLM gewoon. Dus wij gaan ook. Familiebezoek vind ik noodzakelijk reizen. Verder verandert er niks, bij terugkomst moeten we onze QR code laten zien op Schiphol en hoeven ook niet in quarantaine.

S2909, Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  3. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Beter. Ja, wij zijn ook in een oranje gebied en inderdaad geen accomodatie gehuurd alleen vliegtickets en dat gaat allemaal door. Het is zelfs veiliger dan Nederland als je kijkt naar het aantal besmettingen.

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  4. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Ik ben hier alle babyspullen aan het verkopen/weggooien. En de twijfels slaan toe... Zijn we echt compleet? Oh zo erg, haha.

Mya vindt dit leuk.
  5. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Wij zijn compleet (zegt ons gevoel) hebben al paar dingen verkocht. Maar kleertjes kan ik mij.gewoon niet toe zetten bij alles denk ik nee houden. Mijn nicht is pas bevallen van 2 meisjes. Heb daar al veel aan kunnen doneren

Mya en Katin87 vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    :p

Katin87 vindt dit leuk.
  7. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.786
    7.374
    113
    Oh, dat heb ik ook gedaan hoor. Toen we met 20 weken hoorden dat jongsre zoon een zoon bleek te zijn heb ik al het meisjesspul weggedaan, na zijn geboorte steeds alles waar hij niet meer mee speelde of wat hij niet meer aan kon.
    Bijna 5 jaar later met liefde alles weer gekocht :D:roflmao:

Mya, Katin87 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  8. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Oh ik ben hier best makkelijk in haha. Ik heb echt al veel spullen niet meer. Weggeven of verkocht. Mochten we voor een tweede gaan dan zien we dan wel weer. Ik weet toch van mezelf dat ik dan weer nieuwe dingen wil. :o: Heb alleen dingen met waarde bewaard. Er staan alleen nog wat dingen bij mijn ouders op zolder want mijn schoonzusje heeft rammelende eierstokken en die wilde ineens vanalles hebben. Werd zelfs geïrriteerd toen ik de Maxi-Cosi had verkocht. :roflmao: Prima meid, ik bewaar vanaf nu wel vanalles, maar niet in mijn huis. :rolleyes:

Mya en Katin87 vinden dit leuk.
  9. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier lekker gewerkt. Schoonzusje is vandaag met Q bij ons thuis geweest. Mijn schoonmoeder heeft haar pols dusdanig gebroken dat ze dinsdag is geopereerd, dus die kan niet oppassen de komende tijd. Nu hebben we het geluk dat mijn schoonzusje net vakantie heeft van school dus de komende tijd hier kan oppassen, mits ze zelf niet hoeft te werken. Ze is 16 dus vind het super leuk om met Q samen te zijn en lekker een dag bij ons ons in huis door te brengen. Win - win!

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  10. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Hier heb ik altijd 3 kids gewild (als het ons gegeven is), maar aangezien onze relatie niet helemaal soepel loopt, komt er voorlopig zeker geen derde. Wie weet ooit.

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik ben dus heel makkelijk met wegdoen. Altijd al geweest. Wij waren na mini O klaar dus veel weg gedaan. Maar wel een paar kleine dingen bewaard die beide jongens bijv aan hebben gehad. Bijv 1 groen truitje die ze enorm goed stonden in maat 50 en hun geboorte pakje bijv wilde ik ook bewaren. Maar dat was niet omdat we nog een baby wilden maar gewoon omdat ik dat leuk vond.

Nu we komende week de babykamer gaan schilderen (en dus ook de vaste kast mee verven in de kleur van de muren), begin ik daarna aan het wassen van de kleertjes die ik al opnieuw heb aangeschaft (dit is niet veel) en dan maak ik gelijk een lijstje van wat ik allemaal nog bij wil/moet kopen. Waar ik bij O allang alles klaar had, denk ik nu 'ach relaxed.. het is allemaal zo bij gekocht'. Speelt ook echt wel mee dat mini O pas net een jaar was toen we achter de zwangerschap kwamen en we feitelijk ook zo enorm weinig hoeven te doen en regelen. Ik ga komend weekend echt een lijstje maken en dan kan ik in mijn verlof gaan afvinken. Maar veel zal het echt niet zien.

Vandaag doe ik dus alweer mijn 34 weken dansje. Merk dat ik nu wel aan het aftellen ben qua werk. Officieel moet ik nog 1 week maar ik heb veel privé afspraken volgende week en wilde zoveel mogelijk deze week al afgerond hebben. En als dan mijn werk wegvalt, dan heb ik ook weer tijd voor enveloppen plakken, kleding bij kopen, de reiswieg en wagen uitstomen, flesjes bij kopen en dat soort dingen..

jvsd92, Mya, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Magnolia29 hoe gaat het met de kindjes? Nog ziek?

Magnolia29 vindt dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zit nu even het informatieboekje te lezen v school v O. We moeten natuurlijk ook gymschoenen voor ‘m kopen (die blijven op school zoals ik het lees, dus wil geen al te dure).

iemand tips?

Magnolia29 vindt dit leuk.
  14. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ja goed! N heeft in de ochtend nog een paar keer gespuugd, maar later ging het beter. Heeft een paar cracottes gehad, die bleven er in gelukkig. Vanmiddag heeft ze uren aan tafel gespeeld en gekleurd. Hoop dat het hierbij blijft!

@gymschoenen; ik koop ze voor N bij de Scapino. Van die basic instap schoenen, hebben ze in verschillende kleuren. Wel even passen, ik vind ze groot vallen.

15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ah mooi zo.
    Bedoel je die met klittenband? Ik heb die dus ook online gezien alleen die gaan vanaf maat 26 van wat ik zo gauw zag. Ben bang dat die dan nog net te groot gaan zijn. Van sommige merken past hij 26 wel (bijv Nike) maar sommigen ook niet. Maargoed we gaan erl gauw een keer passen..
    Hopelijk gingen de nachten hier ook goed! Hier vanochtend om half 10 deel 2 van de privé sessie ter voorbereiding op de bevalling!

Mya vindt dit leuk.
  16. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Net nu we in isolatie zitten, vliegt er waarschijnlijk een stop uit. Een deel van ons keukenapparatuur doet het niet. Vriend komt morgen pas terug. Wat een gedoe weer

17. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Nina Sanders wij hebben ze bij bristol gekocht. Instappers voor een paar euro. Passen is zeker aan te raden want ze vallen klein. Ik heb een maat groter moeten kopen dan ze had.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  18. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik zou vandaag alleen thuis zijn (nouja man op zolder aan het werk). Beide kids naar de opvang, ik heb zojuist een uur liggen luisteren naar 2 hoestende kinderen. Zojuist maar afgemeld van de opvang want anders moet ik ze toch ophalen na 1 of 2 uur. Heb ik ze sinds de afmelding niet meer horen hoesten :mad:. Al even een potje liggen janken omdat ik weer niet een dagje alleen ben, 2 presteren dit telkens op een extra vrije dag en de andere extra vrije dagen was tijdens de look down:cry:

19. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.786
    7.374
    113
    Knuffel @Miekje86 , pff, balen zeg. Soms is een dagje voor jezelf juist zo fijn.

Hier is de vakantie begonnen, alleen oudste zoon moest nog een uurtje naar school maar zal ook zo wel thuis komen.
    Mijn moeder komt straks een bakkie doen, eind van de middag kunnen we de nieuwe auto ophalen :thumup: ik denk dat ik er heen fiets met de 2 jongsten, half uurtje fietsen. Dan kunnen de fietsen achterin de nieuwe auto, lang leve veel ruimte :D
    Volgens mij wil man vanavond samen uit eten, ben benieuwd wat hij regelt :)
    Ondertussen zijn de stucadoors er weer, met 3 man sterk, dus hopelijk schiet het dan op en is de buitenkant volgende week klaar. Dan moet er nog spachtelputz op de muren van de bijkeuken (iets met Schots en scheve muren omdat het oud is, en een stucadoor die het niet kan en dus geen hoeken van 90 graden heeft gemaakt waardoor behangen onmogelijk bleek, alleen sauzen wil ik absoluut niet in een bijkeuken dus dan maar spachtelputz). Dan nog het plafond van de badkamer die hersteld moet worden en dan wil ik de komende 20 jaar geen stucadoor of klusser meer in mijn huis :roflmao:

Fijne dag allemaal!

Kirzy, S2909, RoseMurphy en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ahh gatver! Kun je het niet alsnog ongedaan maken en ze wat later brengen?

Deel Deze Pagina