Heel ego; We zijn er! Alles goed gegaan in het vliegtuig, V heeft zelfs nog 45 min op schoot geslapen. Rusten nu even uit, man is oudste dochter aan het ophalen. En maar hopen dat iedereen goed slaapt vannacht
Hier een prima opstart deze ochtend.. want S was bij oma en opa gaan slapen. De eerste keer ooit, dus ik had toch wel zenuwen. Maar S heeft het super gedaan. Zijn oudere neefjes waren er ook en op de foto die ze s avonds nog stuurden zag hij er pompaf uit. Maar sinds hij thuis is, huilen, krampen, scheten laten, hij lag zelfs bijna dubbel voorover gebogen van de pijn. Deze middag nurofen gehad en toen was het even beter, na zijn dutje was die natuurlijk uitgewerkt. Meteen perdolan en na een kwartiertje kon hij al weer vragen om buiten te gaan. Ervoor was het dus krijsen en ontroostbaar bij elke scheet die hij moest laten. Voelde me zo machteloos. Even uitzoeken waar dat aan lag. Gisteren had hij mayo gegeten bij de kdv, mss is het daardoor? Maar thuis geef ik soms ook al mayo om te zien of hij niet reageert en tot nu toe viel dat altijd mee. Enige wat ik me nog kan bedenken is dat oma zei dat ze zelf melk kocht voor hem. Dezelfde als hier. Maar vorig weekend missprak ze zich steeds en zei ze sojamelk ipv amandelmelk. Heb zelf wel iedere keer gecorrigeerd maar mss toch een verstrooid moment. Soja zou wel die reactie kunnen verklaren. Zo triest want het ging echt al maanden beter. Zelfs pudding en af en toe een lepel yoghurt zonder problemen.
@Magnolia29 enjoy meid. Laat die schoonfamilie maar lekker babysitter spelen!! @S2909 Balen dat ie nog steeds zo gevoelig is. Hoe vlot de zwangerschap?
Goedemorgen! Gisteren een bbq gehad van een goede vriendin, helaas hartstikke buikpijn vannacht en vanmorgen. Ik kan niet tegen zoveel vlees, ik vind het alleen zo lekker af en toe maar ik heb altijd spijt. Vandaag rustig aan! Vanmiddag uiteraard F1! Mooi dat Max gisteren ook al de sprint won (ik moet er echt aan wennen, al een extra race(je) leuk natuurlijk ) Wat zijn jullie plannen? @Magnolia29 hoe was de eerste avond/nacht in Portugal?
Hier ook een rustig dagje gepland. Vanochtend even met de jongens onder de douche en straks even het badje opzetten buiten. Verder wil ik in de ochtend ergens even de vloer boven zuigen (man mag dweilen) en wil ik vandaag onze vitrinekast opruimen. Meer niet haha. Waarschijnlijk weer een zak vol rommel wat weg kan. vannacht helaas wakker gelegen met maagzuur
Jaaaaa ik vond het gisteren reuze spannend. Ben erg benieuwd vandaag! Jammer dat de race zo laat begint. Hier vandaag wat rommelen. Ga in ieder geval een deel schutting en vlonderplanken in de beits zetten vanochtend. Gisteren ook al een deel gedaan. Wil het in de ochtend gedaan hebben aangezien de zon er daarna op komt. Man ligt alleen nog in bed nadat ik al 10 keer gevraagd heb of hij er gewoon uit kan komen. Want ik wil aan de slag. Dus ik ga zo maar even een schreeuw naar boven geven. Zo lui hè op zondag..
Goedemorgen, hier eindelijk weer eens een goede nacht. Daar knapt een mens van op De bruiloftsoutfits van onze dochters zijn binnen. (Ik haal de foto straks weer weg)
Gisteren is helaas niet alles gelukt. Vandaag dus weer verder. De borders zijn gehaald nu nog er in zetten, dat staat voor vandaag op de planning en ons oude tvmeubel en salontafel uit elkaar halen zodat we die morgen (met nog heel veel zooi) naar de vuilstort kunnen brengen. E zit op dit moment alweer in het zwembad en L is volgens mij zijn eten van de afgelopen dagen weer aan het inhalen. Die gozer blijft eten
Hier even snel een rondje huishouden gedaan, Wc, douche, wassen weggewerkt (deels). Trap schoongemaakt. Moet eigenlijk stofzuigen maar zoontje slaapt, man met dochter even op pad. Ik plof even lekker op de bank met een boek: The ocean at the end of the Lane van Neil Gaiman. Love him.
Hier ook een relaxte dag tot nu toe. Rond 8 was iedereen op en ik had heerlijk m’n opstart zelf weer met een stukje serie. Vanochtend lekker iedereen de douche in en de vloer boven aangepakt. Verder hangt de was lekker buiten en heb ik even onze vitrinekast helemaal opgeruimd en uitgenomen. 1 klein kastje daaronder moet ik nog maar dat doe ik vanavond wel als de boys op bed liggen. Dan gaat het 10x zo snel Verder staat hier lekker het badje op en vermaken de jongens zich prima in de tuin. Vind het toch wel weer warm hoor. Geen nieuws verder eigenlijk. Ik denk dat ik morgen even met het CB ga overleggen over mini O. Nu hij zo lekker in z’n luiertje loopt buiten valt het ons op dat ie denk ik is afgevallen. Hij eet nog steeds zo slecht en is ook weinig te genieten, terwijl het op sommige momenten qua humeur juist ook beter lijkt te gaan. Maar zoals vandaag ook, jochie heeft een rijstwafel op en een stukje brood. Meer niet. Drinken doet ie ook slecht.. hij klaagt veel maar er echt achter wat ie wil, lastig. Toch even overleggen. Wil hem sowieso weer eens gemeten en gewogen hebben. Verder geen nieuws. Eten voor vanavond staat al klaar dus heerlijk makkelijk
Ja bah. Ik ben maar verder gegaan met verven. Hoorde de race op de achtergrond. Ik bedoel hij had ook toe kunnen geven dat het geen handige actie was oid. Ik hoop dat het goed gaat met Max. Wat een klap was dat.
Hahahaha jij kan ook nooit stil zitten he. Ik mag niks zeggen hoor, zeker niet nu. Heb gisteren om 21u nog de vensterbanken buiten schoongemaakt en de pilaren van de overkapping. En vanochtend voor de middag alweer een kast hier uitgenomen en opgeruimd. Tijdens de zwangerschappen ben ik wel erg hoor. Elke dag moet er, naast de dagelijkse dingen zoals de was en toiletten etc, gewoon een extra kleiner klusje gedaan worden + een mini klus (een mini klus betekent een 'regel'-ding, ik heb best veel te regelen/mailen/uitzoeken altijd en soms stapel ik het op terwijl ik het ook tussendoor kan doen). Zo staat morgen het uitnemen van de koelkast op de planning (wilde ik dit weekend doen maar niet handig als de boodschappen al zijn bezorgd) en ga ik de geboortetens na goedkeuring aanvragen. Dinsdag schilder ik het koofje in de badkamer en lever ik alle aanmeldpapieren aan voor de school van O waarmee zn plaatsing definitief is. En zo verzin ik telkens wat nieuws.. Voor een ander vermoeiend, voor mij rustgevend. Want zo ervaar ik het allemaal niet als veel werk en blijft het hier gewoon op orde. Ik schiet pas in de stress als dingen niet gedaan worden wat helaas echt wel eens voorkomt en straks nog meer met 3 jongens. Er is zo vaak iets. Ziekte, zwanenacts, peuterpuberteit, werk.. Maar ik kan wel met een gerust hart toegeven dat ik er steeds beter in word en het dan wel op een ander moment komt. En heel eerlijk, al doe ik niks. Dan nóg ziet het er hier altijd gewoon goed uit. We hebben gewoon onze routinematige dingen.
Hahaha ik ben inderdaad exact hetzelfde. Ik zit nu eindelijk maar als Q zo op bed ligt stuur ik man met Mex naar buiten en ga ik even als een razende met de stofzuiger door de benedenverdieping. Want man man, wat kunnen die met zijn drieën er een bende van maken. En ik kan dus gewoon écht niet lekker op de bank zitten als ik wat koek kruimels op het kleed zie liggen onder de tafel en haren van Mex die zich even heerlijk heeft liggen omrollen op het kleed.
Jep. Herkenbaar. Mini ging al om 18 15 naar bed. Die viel echt om. Toen heb ik O even voor de tv gezet (alleen vanochtend eventjes tv gekeken dus het mocht van mij een kwartiertje). Kon ik mooi stofzuigen en de toiletbril met dettol doen (kinderen he, ik wil alles schoon hebben haha). Rond 19 hebben we de rollen omgedraaid. Ik bracht O naar bed (die heeft wel wat tijd lopen rekken want ligt er net een kwartiertje in) en man kon mooi even met glassex langs de ramen en deuren voor de ergste handjes en dweilen! En nu baal ik nog steeds want ik wilde dus nog even het allerkleinste kastje van de vitrinekast doen - het is echt een klein klusje - maar zodra ik ga zitten voel ik het in mn rug en eigenlijk is het genoeg geweest. Aangezien de jongens morgen naar de opvang zijn en ik dus totaal geen enkele werkafspraak heb, denk ik dat ik 'm erbij zet voor morgen ergens tussendoor. Ik heb anders gewoon mezelf ermee. Fysiek worden dingen voor mij nu zwaarder als ik moe word.. Genoeg is genoeg maar de rest is uiteraard allemaal gedaan haha. Wij hadden trouwens van de week, want ja, die stond ook op het lijstje toen, de dyson helemaal uit elkaar gehaald. God wat kwam er nog een fijne stof uit wat je normaal nooit ziet. Zeg maad echt nog IN het reservoir gedeelte wat je normaal niet ziet. Mijn man dat ding helemaal uit elkaar schroeven, ik al die rolletjes enzo (fluffy kop hebben wij) onder kraan. Ding laten drogen.. nou prima dacht ik. Heeft maar mooi zeker 3 dagen (ja!!!!!) geduurd voordat dat ding droog was en het weer deed. De hel. De volgende keer doe ik het bij mooi weer en laat ik alle onderdelen in de zon drogen of ik zet er een föhn op ofzo. Je begrijpt dat ik echt ik weet niet ontelbaar veel Swiffer stofdoeken heb gebruikt.. want dweilen moest er.