♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 3 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 30 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Het ligt nooit aan Lewis en hij kreeg maar 10 seconden straftijd?! Het is gelukkig goed afgelopen maar het had ook anders kunnen eindigen. :eek:

2. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ja echt. Ik zie ook al die reacties nu op Insta enz voorbij komen. Die zijn niet mals tegenover Lewis. Hoe hij het ook vierde, oh oh, dacht dat hij zo van het respect enz was. Wat zet hij zichzelf slecht neer nu zeg!

Ik weet niet of je Insta hebt, maar heb je de reactie van Max gezien die hij zojuist geplaatst heeft?

3. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hahaha oh wat erg. Inderdaad maar met mooi weer doen zodat het allemaal in de zon kan drogen. Dat kastje kan morgen ook! Maar ik begrijp het kriebelende gevoel dat je toch eigenlijk alles wat je in je hoofd gepland had voor vandaag het liefste doet. Los laten moeten we dan hè. :|

Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  4. Sansaatje

Heb ik niet, ik ben ouderwets wat social media aangaat. Kun je dat gewoon zien als je account hebt?

5. Sansaatje

Gezien! Heel begrijpelijke en keurige reactie. Wat een aars is die Lewis. Onsportief. :confused:

jvsd92 vindt dit leuk.
  6. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ja echt hè. Die heeft inmiddels ook gereageerd via Instagram. Bij zijn reactie komt het erop neer dat hij het een eigen risico van Max vind. Lekker volhouden ook. :thumup:

7. Sansaatje

Het ligt nooit aan Lewis. :mad:

jvsd92 vindt dit leuk.
  8. Sansaatje

Goedemorgen! Werken en ik krijg vanmiddag tweede vaccinatie. Verder kinderen naar opvang vandaag en eigenlijk niets bijzonders.

Jullie plannen vandaag? Fijne dag! :)

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Officieel nog een werkdag - laatste week voor verlof gaat nu in. Maar heb geen afspraken en heel veel vorige week al afgerond. Buiten wat mail om heb ik weinig werk denk ik. Wat kleine dingen tussendoor.
    Verder zijn de jongens nu naar de opvang (zo snotterig weer, echt continu - waren zowaar beiden vrolijk en hadden goede zin gelukkig) en wacht ik op Appie. Die komt zo dus nu even gauw de koelkast uitnemen!

Verder nog wat kleine klusjes op de planning en gewoon lekker relaxen. Man heeft het nu ook minder druk nu hij weer terug gaat. Hij heeft het kunnen regelen per half aug dus dat schiet al op! :eek:

En hier komen vandaag dan toch echt 2 speentjes, flesjes, wat kleding en spul voor de baby binnen. Ik vind het nog steeds gek dat er over een week of drie een baby kan zijn. Morgen de tweede laag verf. Hopelijk is dat genoeg en kan woensdag het ledikantje in elkaar en de meubeltjes op de plek! Kleding is inmiddels uitgezocht en het moet enkel nog gewassen worden. Maar dat wil ik niet al té vroeg doen. Al is 35 weken ook niet bar vroeg hè :roflmao:.

Verder ben ik ook mega opgelucht dat alle twijfel over de naam weg is!

RoseMurphy, Mya en Sansaatje vinden dit leuk.
  10. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.693
    4.053
    113
    Vrouw
    Mag ik hier ook aansluiten?

Afgelopen maandag mama geworden van N.ick. Na een heftige bevalling, moeilijke start voor N.ick en tot overmaat van ramp werd ik zelf heel ziek en moest ik opgenomen worden, zijn we na bijna een week eindelijk compleet thuis.

S2909 vindt dit leuk.
  11. Sansaatje

Welkom hier en welkom op deze wereld N.ick! Wat vervelend dat jullie zo’n start hebben gehad en goed om te lezen dat het de goede kant opgaat. :)
    De meeste zijn hier al uit de baby’s maar er komen ook een paar verse aan binnenkort. :roflmao:

RoseMurphy en bluedrake vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  13. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hahahaha een paar verse. :roflmao:

bluedrake vindt dit leuk.
  14. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Welkom! Fijn dat jullie nu thuis zijn.

15. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Gefeliciteerd met N.ick! En welkom hier! Hoe gaat het nu met jullie?

16. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Tuurlijk mag je je hier aansluiten. En zoals Sanaatje zegt er komen een paar verse aan ;). Fijn dat jullie weer thuis. Hopelijk kunnen jullie nu van jullie roze (blauwe) wolk genieten

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hoe gaat het verder hier dames? Hier een heerlijk relaxte dag eigenlijk. Kindjes naar de opvang en die hebben het prima naar de zin. Volgens mij hebben ze een nieuw thema; water en zand. Dat is toevallig iets waar ze beiden graag mee spelen en ik zie hele leuke foto’s voorbij komen.

Verder hier de boodschappen bezorgd en de koelkast ook van binnen uit genomen. Geboortetens is aangevraagd en beneden lekker gezogen. Eten staat ook al klaar voor vanavond (een mega snelle vega pasta) en jawel jawel, het kastje is uitgezocht ;)

Wat super leuk was, is dat ik daarbij dus allerlei foto’s van mezelf tegenkwam van de leeftijd van O nu. Die jongen lijkt zó veel op mij :eek: Oké, ik heb heel donker haar en mijn huid is wat donkerder, maar gewoon de manier waarop hij kijkt en vorm gezichtje.. het is net of ik naar O kijk. Nu snap ik ook wanneer mijn moeder zegt ‘het is net of ik naar jou van vroeger kijk’, wanneer ze oppast. Grappig om te zien. :)

Ik heb een vrije middag. Vanochtend een kort overlegje gehad, met name voor de overdracht, en wat mails weggewerkt. Verder heb ik niet zo’n zin om tv te kijken. Want dan wil ik alleen maar Virgin River kijken en dat wil ik bewaren haha. Net wel het boxkleed en wat dekentjes van de vliering gehaald dus die kunnen binnenkort ook gewassen worden.

Verder zijn hier alweer een paar pakketjes bezorgd. Oa Hema met melkpoedertorens, rompers en wat klein babyspul wat ik allang niet meer had (ik borstel de jongens eigenlijk altijd gewoon met mijn eigen borstel en hydrofiele doeken gebruik ik alleen bij de echte kleintjes, zodra ze kunnen lopen pak ik gewone handdoeken na het douchen dus ik had veel al weggedaan). En 2 nieuwe Avent flesjes bezorgd met nieuwe spenen zijn er ook. Mijn moeder vervloekt me als ze het hoort. ‘Koop dat toch niet telkens opnieuw mens.’ Ik hoor het haar zeggen. Maar jawel, alle flessen waren lekker oranje uitgeslagen door de vaatwasser en de flesspenen; daar ging mini O op een gegeven moment vaak op ‘kauwen’. En wel zo fris, per kind een nieuwe fles.

Tsja, wat zal ik nu dan eens gaan doen.. :cool: ik denk dat ik zo even bij de bouwmarkt een nieuwe deurklink haal, die stond ook nog op de to-do list. Toilet is af. Maar nu wil ik ook een mooie mat zwarte klink erin :thumup:. De behanger weet ik nog niet helemaal wanneer die komt. Die komt gewoon tussendoor wanneer hij tijd heeft en belt dan even. Dikke prima, heeft geen haast.

En verder weinig plannen. Hoop morgen weer zo’n relaxte dag te hebben. Dan staat de wijnkoeler uitnemen op de planning (yeahh, kan ik mooi daarna alvast een mooie selectie gaan maken en bestellen hehe) en ga ik al het papierwerk in orde maken voor de aanmelding van O.

Verder is O bijna jarig. Jullie nog tips voor kadootjes? Ik vind het reuze moeilijk. aan de ene kant heeft hij alles al, maar hij gaat natuurlijk wel naar school. Nog een leuk idee? Hij houdt momenteel erg van creatief bezig zijn (knutselen, tekenen..) :) En interesseert zich reuze voor cijfers, letters en ‘waarom’ dingen zijn zoals ze zijn of gaan zoals ze gaan…

Mya vindt dit leuk.
  18. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.693
    4.053
    113
    Vrouw
    @Sansaatje @jvsd92 @Mya @Miekje86 als ik jullie stoor gewoon zeggen hoor, houd wel van een beetje slap ouwehoeren :roflmao:

Het gaat nu redelijk met ons :) Ik heb een zooi medicijnen waar ik heel moe en suf van ben en daardoor houd ik de visite nog even af. Maar sommige mensen begrijpen dat niet en willen gewoon langskomen. :confused: Heel frustrerend!​

Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zo irritant. Lekker de boot afhouden als je er nog geen zin in hebt hoor. Jouw kraamweek, niet die van hen. Visite wacht maar even als je er nog niet aan toe bent..

Mya en bluedrake vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wel potverdikkie.. wat zijn dat voor belachelijke prijzen voor een nieuwe deurklink! :o: Waarom is dat binnenwerk zo duur?!

Mya en bluedrake vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina