♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 3 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 30 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Beterschap @Sansaatje
    Heel naar. Hool dat je er snel vanaf bent.

    Hier vandaag toch nog een middagje op pad geweest. We zijn over een kwartiertje bij het huisje en dan gaan de jongens lekker naar bed en spring ik onder de douche! Vanavond doe ik niks meer. Ben moe.
     
    S2909, Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  2. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Beterschap voor alle kids en mama's. Je kan echt merken dat er een virus in de rondte gaat. Hier zit de werkweek er alweer op drukke dagen gehad. Net bij mijn ouders gegeten en J net op bed. Ook de fijne week van de maand begonnen bleh goed last van. Maargoed. Bry nu een fles en dan ff t bankie op
     
    Mya, S2909, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Oh jongens :o:

    Ik was voor de verjaardag van N aan het kijken naar het huren van een springkussen. Dus ik ben op een website, een uitgezocht, datum er bij... Wil ik doorklikken om de prijs (incl brengen/opzetten/ophalen enz) te bekijken.... Staat er ineens; Bedankt voor uw bestelling! :eek:

    Dus, we hebben dit springkussen gehuurd :rolleyes::o::roflmao:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    riean, Mya, Sansaatje en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Iemand tips voor een cadeautje voor een jongen van 3?
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  5. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Buitenspeelgoed (Aqua water baan, schommel, step, loopfiets, eerste fiets met zijwieltjes)
    Iets van Toet Toet/Zoef Zoef enz
    Racebaan met auto's
     
    Kirzy vindt dit leuk.
  6. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    hahahahaha ik ging hier echt stuk om. Nou, superleuk toch. Hopelijk valt de prijs mee.

    @Sansaatje beterschap! Je voelt je zooo naar als je misselijk bent en diarree hebt (had ik bv tijdens de laatste zwangerschap in die hele hete dagen). Verschrikkelijk.
     
    Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  7. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Thanks dames! Ik ben om 19 in bed gegaan en nu zit ik even op de bank, beschuitje gegeten en wat water gedronken. Kindjes gelukkig heel lief en zoet gaan slapen, ze moesten zo huilen toen ik zo moest spugen. Lijkt ietwat rustiger nu. Man ook thuis. Ik blijf nog even lekker op de bank en na GBBO naar bedje weer.
     
    Kirzy, Mya, Nina Sanders en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Oh wauw! Die wil ik ook per ongeluk huren hoor. :roflmao: (Beetje jammer dat wij allen (op man na) in de winter jarig zijn.) Misschien kan ik hem per ongeluk huren voor zijn verjaardag. :roflmao:
     
    Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  9. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Potverdikkie, GBBO al om 20:35? Dan morgen maar op gemist.
     
  10. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Wat is GBBO? :o:
     
  11. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.340
    4.876
    113
    Vrouw
    Ik gok Great British Bake Off :D wij hadden t ook even aanstaan. Was leuk! Ik vind Noel Fielding heel grappig haha
     
    Sansaatje, Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  12. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.588
    10.779
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik ben gelukkig niet de enige (of is het enigste :oops:) die de afkorting niet snapte, zat in de trant van gtst te denken :oops:
     
  13. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.588
    10.779
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier vandaag een lekker dagje gehad. Wilde schoonmaken maar daar was L het niet mee eens. Hij kwam maar met zijn jas en schoenen aan lopen telkens. Dus lekker naar buiten geweest met hem. Even glas naar de glasbak gebracht en pakketje weg gebracht. Meneer heeft de grootste tijd zelf gelopen en wilde zelf de wagen duwen
    20210701_104215.jpg
    Vanmiddag online gesprek gehad met de meester (en met E) ze doet het gewoon goed op school alleen af en toe nog wat afwachtend. Der cito score was netjes. Ik stond helemaal verbaasd. Met cijfers is ze beter dan met letters, wat ik ook verwacht had want ze is veel meer met cijfers bezig. Moest wel lachen toen ik haar lijntje daar van zag, net of ik naar haar groeicurve keek, ver boven het gemiddelde :roflmao:. Letters ook boven het gemiddelde maar niet zo hoog als cijfers. Nu was het wel een makkelijke cito volgens de meester maar ben wel gewoon even apetrots op der en ik blijf hopen dat ze papa zijn hersens heeft en mama's doorzettingsvermogen :oops: . Daarna door naar zwemles. L moest mee deze keer, heb dus uiteraard alle kleedhokjes gezien. Tijdens de les in het restaurant/café wat gedronken. Gaat L chipjes bietsen bij een meisje :roflmao:. Lukt hem ook nog :roflmao::roflmao:.

    Vanavond lekker een zoetenaardappel soepje gegeten, ik zelf vond hem maar mewh maar de rest vond hem heerlijk. Bij L doe ik er altijd een beetje brood door zodat het wat dikker word. Had meneer even besloten dat hij zelf wil eten :eek:. Het zat overal (ik mis hier wel de smiley aapje met handjes voor zijn ogen) Bekijk bijlage 693900
    Bekijk bijlage 693901

    Morgen nog 1 dagje werken en zoals E het zegt dan nog 1 nachtje slapen en dan gaan we naar de efteling. Heb er gewoon heel veel zin in. Vind het ook zo leuk om te zien hoe E er nu naar toe leeft. Ze wil met roodkapje op de foto en als assepoester er is wil ze toch wel even vragen wat ze van der stiefzusjes vind :roflmao::roflmao:
     
    RoseMurphy, S2909, riean en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Nou, vannacht om 1 riep dochter dat ze buikpijn heeft om zich helemaal onder te spugen. Onder de douche en alles schoongemaakt, bed verschoond en met haar op de bank gaan liggen. Uurtje geslapen om weer van voren af aan te beginnen met spugen. Toen was het na 3. Om 7 riep ze weer en toen zat ze onder de diarree. Gaat hier goed rond. Ik ben nog draaierig en gammel en aan de diarree dus ik ga weer even naar bed. Man en dochter boven onder een deken op de bank. Zoontje helemaal opgeknapt dus die is na overleg gewoon naar de opvang.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  15. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Oh wat naar!! Beterschap daar!
     
  16. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier heb ik inmiddels voorhoofdsholteontsteking. Man man man voel me echt belabberd. Met Q is het gelukkig echt een stuk beter. Nog minimaal een snot neus en amper hoesten. Man is vanochtend later weg gegaan zodat ik kon blijven liggen en komt straks eerder naar huis. Want mijn hoofd ontploft echt. Het chillste is gewoon liggen.

    Kortom; ik doe dus echt niets. Ik lig op de bank op Q te letten dat hij niets geks doet. Paw Patrol staat op en hij vermaakt zich prima. Ik ben echt uitgeschakeld. :o:
     
    Mya, Nina Sanders, S2909 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Afgelopen nacht met J op muggenjacht. Hij werd hysterisch wakker. Dus ik neem m bij me. En jahoor een mug. Ik het licht aan zitten op bed. En J lachen als ie m bij me zag ahah goede hulp:roflmao: we lagen echt in een deuk. Bry sliep gewoon door het hele circus heen gelukkig. Straks komen mijn oom een tante op visite. Kids nu te slapen dus ik ga ook nog even een uurtje liggen hopelijk.
     
    Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  18. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Nou die vlieger gaat niet op. Bry word nu net wakkero_O
     
    Mya vindt dit leuk.
  19. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Oh Boeh! Beterschap!
     
    jvsd92 vindt dit leuk.
  20. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @Sansaatje @jvsd92 Ahhh nee vreselijk :o: Beterschap, hoop dat jullie allemaal snel opknappen!!

    Hier had N vanochtend weer 38.6 o_O Ze snottert een beetje en hoest af en toe en klaagt dus al de hele week over buikpijn. Raar op de maag, waar ik ook last van heb. V heeft vanochtend gelukkig weer 2 broodjes gegeten (na 1.5 week geen brood :eek:). Is wel helemaal verslaafd aan z'n speentje overdag (normaal alleen met slapen), dus ik ben weer begonnen met afbouwen. Heb er zelf zo'n hekel aan als hij er de hele dag mee rond loopt :rolleyes:
     
    Mya, S2909, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina