♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 3 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 30 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik voel mijn bleg vandaag, soort watten in mijn hoofd en heel moe. Gewoon geen puf voor iets. Afgelopen nacht goed geslapen alleen levensecht gedroomd en helaas werd ik voor het einde wakker wil zograag het einde weten, was samen met een lekker ding en mijn gevoel zegt dat het zou eindige met sex . Vandaag dus een relax dagje, man is weer bezig met de borders. Van de week was hij door zijn rug gegaan. Nu zegt hij nergens meer last van te hebben. Gelukkig vandaag bewolkt.

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier nog aan het chillen in de tuin. Weinig gedaan behalve even stofzuigen, toiletten, was staat nu aan en vaatwasser uitgeruimd. De babykamer sop ik vanavond nog eventjes. Dat kamertje is heel klein en heb ik echt zo gedaan als de jongens op bed liggen. Geen probleem en vind ik ook nog wel leuk om even te doen. Nu vind ik het veel te chill weer. En bovendien, ik heb niet de hele dag zitten lampenzen:p

Morgen bbq bij schoonouders maar ik denk dat ik lekker thuis blijf. Ik heb behoefte aan wat rust en eerlijk: ik heb totaal geen zin in dat drukke gedoe met rondrennende kinderen. Snap het wel hoor. Maar er komen best wat mensen, er komt een springkussen en waarschijnlijk draait alles de hele middag om het pleasen van de kleinkinderen. En ik heb ook geen zin om me continu te ergeren aan de hoeveelheid suiker die ze de hele dag aangeboden krijgen.. ik heb dit al vaker gezegd. Oh krijg al jeuk als ik eraan denk.
    Nee, ze zijn morgenmiddag lekker voor man. Ik ga met hem afspreken dat hij ze daarna ook mooi zelf naar bed mag brengen. Waarschijnlijk komen ze oververmoeid maar hyper van de suiker thuis en ik ga niet daarna de boeman spelen! :thumup: succes ermee. Waarschijnlijk duurt het dan nog een uur voordat ze eindelijk in bed liggen.

Klinkt hard, maar dit werkt gewoon het beste hier. Man is gewoon op sommige momenten, waaronder dan, minder strikt. Misschien ben ik wel té strikt dan. Maar ik ben nu wel op een punt dat ik soms denk; oke ik laat het gaan, maar als je je niks aantrekt van bedtijd en de hoeveelheid suiker (ik snap ook dat je niet altijd nee kan zeggen, zeker als andere kinderen wel alles mogen), dan mag je daarna ook de klappen vangen.

En zo kan ik morgen lekker een beetje aanrommelen. Volgens mij wordt het morgen best benauwd. Dus ik ga het minimale aan klusjes doen en lekker gewoon kijken wat de dag ons brengt.

Kirzy, Mya en Siepie85 vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier man en jongens naar de mac geweest. :thumup: ik heb een beetje opgeruimd en toch moest mini O daarna weer wat spugen. Niet veel overigens en hij oogt helemaal niet ziek, is hartstikke vrolijk en heeft gewoon praatjes. Hij at overigens niet veel, maar wel wat frietjes, van elke tomaat een hapje en dronk water. Ik denk toch een beetje maagzuur oid hoor. Maargoed niks aan de hand verder.

Heb trouwens iets heel erg leuks voor hem besteld bij bol.com; een magnetisch tekenbord van Peppa Big (mini O zit nu in die fase). Je weet wel, zo'n ding wat je dan heen en weer doet en het dan weer weg is. Denk dat ie dat wel erg leuk vindt.

Oke, ik ga even een droger aanknallen en toch even een nieuw wasje denk ik. Dan ga ik even de babykamer soppen maar ik houd het bij soppen. Inruimen van kastjes en sorteren en alles doe ik wel op mijn gemakje morgen! Anders ben ik weer tot 22u bezig. En ik moet nog bedenken wat ik zelf ga eten :cool:. Echt totaal geen idee.

Maar eerst: de jongens naar bed!

Miekje86 en Mya vinden dit leuk.
  4. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Zo hier hangen de slingers voor mijn kleine grote jongen! Morgen vieren we zijn verjaardag. Verder alles al gereed. Alles is aan kant. Kip in de marinade en de wijn staat koud:roflmao: vorig jaar was ik net zwanger van Bry dus toen baalde ik wel even van de flessen cava die aan mijn neus voorbij gingen ahah:rolleyes:

Vandaag mijn rug gekraakt bij de fysio voor zover het ging. Zit zo vast bovenin dat t hem niet lukte. Hij wou ook niet nog harder drukken. Voelt nu lekker beurso_O

Nu nog even chillen en dan zo naar boven met Bry. Onze kleine buddha. Echt wat hebben we het getroffen met die jongen. Tevreden baby:D

Fijn weekend allemaal!

S2909, Magnolia29, RoseMurphy en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Heerlijk! Geniet ervan @Kirzy !
    Hier vanavond heerlijk sushi gegeten en Virgin River gekeken. Van de week de koelkast en wijnklimaatkast uitgenomen dus ik ga langzaamaan ook weer de wijnen en cava bestellen en een mooie selectie koud zetten. Ga ik dit weekend maar eens doen. Staat mooi (verlichting!) en je weet maar nooit hè, kan maar vast koud staan. Want réken maar dat ik na de bevalling een glas cava wil! :roflmao:

Hier merk ik toenemende harde buiken en ben ik blij dat na dit weekend de babykamer af is. Je weet immers maar nooit hè..

Wat zijn jullie weekendplannen? Het wordt niet koud, maar ook geen super mooi weer. Eerlijk ben ik wel blij dat het niet zo heet is hoor.. moet er nu niet aan denken haha..

Kirzy, jvsd92 en Mya vinden dit leuk.
  6. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier echt een heerlijke dag gehad, terwijl ik op stond met de gedachte; bluuuh, geen zin! Het hele huis is van onder tot boven helemaal schoon. Heerlijk! Zelfs nog even een deel schutting kunnen verven toen Q lag te slapen. Daarna heeft Q zich echt mega goed vermaakt met zijn nieuwe watertafel. Van 15:00 tot 17:30 zoet geweest. Ik wist niet wat me overkwam. Dus zelf heerlijk in de zon gezeten.

Morgen wordt er een nieuwe bbq geleverd inclusief een berg accessoires. Een Boretti Carbone. Mijn man weet van niets, die gaat zo blij zijn want staat al lang op zijn lijstje. Beetje jammer dat nu net het lekkere weer weggaat. Maaaar hem kennende gaat hij nog met een paraplu staan bbq-en. :o:

S2909, Mya, Kirzy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Poh ja weet je nog, 2 zomers terug. Die week met 40 graden en zwanger. Man man man man. o_O

Nina Sanders vindt dit leuk.
  8. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Helemaal happy haha. Volg dit merk al een tijdje en heb nu de rode swaddle + mutsje en de blauwe swaddle + mutsje besteld. Nu al zin in dat t komt :D
    Ik bedacht vandaag last minute dat ik zin had in eten + bios met man en schoonmoeder wilde wel even oppassen. Dus lekker gaan eten (pasta met gamba’s) en bios (Hitman’s Wife’s Bodyguard :p ) Morgenochtend willen we naar een soort speelboerderij in de buurt. En ik wil dit weekend even orde scheppen/begin maken in de babykamer.
    zo lekker op ed, echt moe. En baby houdt een discofeestje :roflmao::o:
    4BE4B196-607B-4288-B3BC-1600F1ECED2C.jpeg 4EDB44A2-D388-4FBA-8D83-7E6C14028DDE.jpeg

S2909, jvsd92, Kirzy en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik ben vandaag aan de schijteritis gegaan :( en voel mij al de hele dag bleg en futloos. Neem ik net mijn temp op is het 37.9 :eek:. Hopelijk is het weer over na een nachtje goed slapen

10. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik wil daar niet meer over nadenken, dat ik dat overleeft heb is mij een raadsel

jvsd92 vindt dit leuk.
  11. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113

Beterschap, hopelijk snel weer over!

Miekje86 vindt dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh heerlijke ding is dat, die Boretti. Wij hebben hem nl ook ;). Ook inclusief een berg accessoires (hoes ook echt een must). Hij is echt gemakkelijk schoon te maken ook. Zo leggen wij ook altijd Aluminium folie in de aslade waardoor het zo weg is. Regelmatig even met een doekje afnemen (voor en na gebruik) en de roosters ook goed schoonhouden. Morgen gaan er bbq bij schoonouders en ik vind het helemaal prima dat ze onze bbq lenen maar ik heb ook altijd de regel: schoon retourneren. Gaat eigenlijk altijd goed.

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh die vreselijk hete zomer ja. @jvsd92 oh man man man. Ben blij dat ik toen niet hoogzwanger was. Kun je na gaan..

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  14. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik zit nog op de bank met V Cory Carsson (aanrader!!) te kijken :rolleyes: Hij kon echt niet slapen, hoorde zijn darmen ook steeds. Dus net even een paar happen van een broodje gehad, schone luier en na deze aflevering gaan we het weer proberen. Ik ben moeeee :o:

Mya vindt dit leuk.
  15. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @jvsd92 ik was op de warmste dag gemeten in de bilt bevallen van J :roflmao:
    Die week voor de bevalling was t ook zo belachelijk warm. Weet nog wel dat ik geen enkels meer had

jvsd92 vindt dit leuk.
  16. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.345
    8.348
    113
    Amsterdam
    Ben ik ook weer eens. Gisteren huis opgeleverd gekregen!

Verder loopt hier alles prima, m’n laatste weekend dienst als voorwacht. En dan in oktober een maand vrij tot ik begin als psychiater. En dan wordt ook alles afgemaakt in het huis en eind oktober over.

betreft de hete zomer ik zat toen gewoon hoogzwanger elke dag in de hitte op de fiets… lekker door Amsterdam naar patiënten toe, achteraf denk ik hoe heb ik dat gedaan dan! 40 graden en gewoon fietsen met m’n 32 weken lol.

S2909, RoseMurphy, Miekje86 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Poeh ja, hoe dan?! Haha. En wat fijn van jullie huis!!

Siepie85 vindt dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier kg ik om 2u nog steeds wakker. Begint me wel een beetje op te breken. Speelt ook mee dat ik dit keer vanaf 16w zwangerschap al structureel te weinig slaap heb gehad door die ellendige hoest. Om 6 was ik alweer wakker. Blegh, moe en chagrijnig.

Rustig opgestart, net lekker gedoucht en opgemaakt en de kast van de jongens (ze hebben 1 gedeelde kast nu op hun kamer) is uitgenomen en alle kleding van mini O ligt er inmiddels ook bij. Ook weer veel uitgezocht wat weg kan, dat ga ik mooi vanmiddag even doneren. De kast op babykamer is helemaal schoon en ga ik nu inruimen :thumup:.

Mijn moeder heeft de babywas gedaan en gestreken en dit kan er ook allemaal bij. Heerlijk, dan moeten de gordijnen terug en is de kamer klaar. Ik ga nog wel even wat leuke dingen voor aan de muur shoppen. Niet te veel maar wel iets. Beetje aankleding ;)

Mya vindt dit leuk.
  19. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Poeh, net een telefoontje van man gekregen. Zijn beste vriend, mijn collega en ook vriend, zijn er zojuist achter gekomen dat het hartje gestopt is van hun kindje. Ze is net 20 weken zwanger. Ze zijn nu in het ziekenhuis. Ik ben er helemaal misselijk van.

20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    oh nee wat vreselijk. Zijn ze erachter gekomen bij het SEO? Wat verschrikkelijk zeg! :cry:

Deel Deze Pagina