♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 3 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 30 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Arme kindjes ook allemaal. :(
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  2. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    En arme mama’s. :o:
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  3. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    @Sansaatje zo te horen wisselen jullie elkaar allemaal af. Het is dus even wachten op je man ;).
    Troost je maar met het feit dat het kortdurend lijkt te zijn en jullie er gauw vanaf zijn! Ik hoop dat jullie je snel weer allemaal beter voelen. Fijn dat je zoontje weer naar de opvang is.

    jullie ook beterschap @jvsd92
     
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier een beroerde nacht gehad. Ik kon niet slapen en lag maar te malen over alle dingen die ik nog gedaan wil hebben voordat verlof start. Bah. En ik ergerde me kapot aan het feit dat de jongens mega hard aan het ademen waren. Ook kon ik niet lekker liggen want baby was zeer beweeglijk. Toen kreeg ik ook nog honger en heb ik thee gedronken en een half pak biscuitjes weg zitten eten (16 stuks hahahahah).

    Vanochtend stonden we op maar ik was nog zo moe dat ik even een uurtje langer ben blijven liggen en man heeft met de jongens ontbeten.

    Verder hier traktatie spul besteld voor de opvang voor wanneer de baby komt en de jongens gaan trakteren. Kan ik daar lekker tijdens verlof mee beginnen.

    Verder keren we morgen naar huis ipv zondag. Merk dat mijn man heel onrustig wordt van het feit dat hij maandag gelijk alweer moet werken en dat hij gevoelsmatig meteen weer in de werkmodus moet. Hij heeft nog niet zoveel verlof opgebouwd omdat hij er nog zo kort werkt en sowieso wil hij hier weg. Vertelde ik laatst toch, omdat het tegenviel en het gewoon zo lastig te combineren is. Ze vragen enorm veel van hem en ik zie echt wel een beetje dat ie eraan onderdoor gaat; ik weet nu al dat ie komende week weer elke avond tot 23 / 23.30 bezig is omdat ie elk uurtje op klanten moet kunnen boeken en er ook enorm veel brandjes te blussen zijn juist búiten kantooruren (avonden dus). Pff. Dus vanochtend even met hem erover gehad en zelf voorgesteld om dan gewoon morgen terug te keren. Dan heeft hij zondag ook nog ff om bij te komen en volgens mij wil hij ook graag nog even wat in de tuin doen. Die zal er niet uit zien na 2 weken. De weersvoorspelling is hier het weekend toch stromende regen dus die ene dag..

    Oh en: dan kan ik O blij gaan maken want ik heb zojuist gereserveerd voor de Vue mini mornings v zondagochtend. Saampjes een kinderfilm kijken en aansluitend koffie leuten of lunchen. Deden we voorheen ook regelmatig en dat gekke jungske geniet daar altijd zo van. Net zoals mama. Hij heeft het nu al over de kindercappuccino die hij dan meestal mag van mij (dat is warme choco met melkschuim). ‘En dan mag jij van mij een cappuccino met sojamelk hoor mama!’ :roflmao:
     
    Mya, S2909 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  5. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Die zeker ook, misschien wel meer dan de kindjes. Zorgen voor is zwaar als je ziek bent.
     
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Dat is niet ziek al zwaar, laat staan als je wel ziek bent! :o: God wat heb ik gisteren veel aan je gedacht maar dat komt ook door mijn eigen fobie. Ik was me aan het voorstellen wat ik zou doen in jouw schoenen. Ik denk dat ik de stervende zwaan zou zijn dan.
     
    Mya vindt dit leuk.
  7. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier trouwens lunch aan het maken nu. Mini zal zo wel wakker worden en man is eventjes een stukje in de duinen lopen met O.

    ik ben lunch aan het maken: volkoren wraps met oude kaas, kipfilet, komkommer, tomaatjes, sla, wat pickles, klein beetje chilisaus, snuf cayennepeper voor ons en een beetje bieslook-spread. En een verse fruitbowl na!
     
    Mya vindt dit leuk.
  8. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    ^ trouwens ook een tip voor een avondmaaltijd voor de warme dagen. Maakte dit 2 weken geleden een keer omdat ik niet meer in huis had en ik alleen at (geen zin om te koken) en het was me toch een partij lekker. De volkoren wraps vullen goed en met kip, komkommer en sla etc ook niet ongezond. Als avondmaaltijd zou ik er iets meer groente in doen zelf. Denk nog aan bijv paprika of haricots verts!
     
    Sansaatje vindt dit leuk.
  9. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Ik was de brakende zwaan. Hehe. Het is wel echt zo dat wanneer het je eigen kind betreft ik er geen moeite mee heb. Anders ben ik ook geen liefhebber van braaksel. :confused: Voor jou wel anders met je fobie. :confused:
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  10. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    zit ik even buiten, zet ik een bakje chips neer, loop ik weer naar binnen om drinken te pakken, kom ik terug.. zie ik de mini met dat bakje chips erin gewoon weg rennen richting speeltuin! :o:
     
    RoseMurphy, Boordevol, Sansaatje en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Goed zo mini, je moet er snel bij zijn! :roflmao:
     
    jvsd92 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  12. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.588
    10.779
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Aan alle mama's en kindjes beterschap. Hopelijk knappen jullie allemaal weer snel op
     
    jvsd92 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  13. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.588
    10.779
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier is het zonnetje lekker gaan schijnen, word daar altijd vrolijk van. Vandaag lekker bezig geweest op het werk. Nu druk met de voorbereiding voor morgen. Half 9 wil ik uiterlijk weg rijden. E is helemaal nieuwsgierig hoe roodkapje, assepoester en doornroosje er in het echt uit zie
     
    S2909, Sansaatje, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Katin87

    Katin87 Fanatiek lid

    20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Ik zit er hier zwaar doorheen. Meiden liggen allebei te huilen en protesteren in bed en houden elkaar wakker. Ben ik bij de 1, ligt de ander te schreeuwen en andersom. Ik weet het gewoon niet meer:cry:
     
  15. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Oh nee. :( Helpt het als ze even uit bed mogen voor een paar minuten voor een glas water en een kort verhaaltje? Hier spookt dochter wel eens en dan mag ze 10 minuten bij mij opende bank met wat water en een verhaaltje.
     
  16. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh nooo. Hier haal ik ze echt absoluut nooit uit bed. Dat werkt hier niet (tenzij er een kind zich niet lekker voelt of het bijv te warm oid heeft). Bovendien heeft O wel een leeftijd waarbij ik gerust boos word als hij echt ligt te etteren hoor (denk aan uit bed gaan en expres z’n broer wakker houden, lampen aan en uit doen etc).

    heb je het idee dat er iets aan de hand is of zijn ze de boel aan het saboteren? ;)
     
  17. Katin87

    Katin87 Fanatiek lid

    20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Nee dat helpt helaas niet. Zodra L haar bed in het vizier krijgt is het huilen geblazen. Ik snap er echt niets van. Tijdens het weekend weg ging het super. Je zou haast denken dat het met haar kamertje te maken heeft. Ik zit zelf echt te janken op de bank. Zo frustrerend dit
     
  18. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Helpt het als je het bed een paar cm verschuift en even met haar op haar kamer knuffelt? gewoon lekker aaien over haar rugje en bolletje?
    En anders toch maar de 5 min regel toepassen? Klinkt hels maar is wel effectief, tenzij je fel tegen bent even laten huilen natuurlijk!
     
  19. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.537
    7.040
    113
    Beterschap voor alle zieken!!
    Ik had vanmiddag oppas geregeld, en ben met mijn moeder de hele middag op pad geweest, eerst high tea, daarna shoppen. Wat onwijs lekker zonder kinderen. Een kort zomerjasje gekocht en een zwarte nette jumpsuit. Ik haalde die laatste uit het rek en zei tegen mijn moeder: ik vind dit er zo leuk uit zien he, maar zie mezelf er echt niet in lopen, ben ik veel te dik voor. Maar voor de gein zal ik eens passen.'
    En hij stond toch mooi! Net een bbq feestje gehad bij familie, jumpsuit aan met rode pumps eronder, zelfs met mijn maat 42 stond het echt super.
    Da's het fijne van zonder kinderen op pad, dan neem ik de tijd om wat te passen, anders gaat er altijd minimaal 1 kind mee en is het altijd haasten en gedoe.

    Man heeft de bijkeuken getegeld, lekker strak geworden. De wc zit er ook in. Nu moet er nog getegeld in de nieuwe douche en behang op de muren, kasten er in en ook dat is dan zo goed als klaar :thumup:
     
    Mya, Magnolia29, S2909 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Och wat sneu, dan is het heel lastig ja. Misschien aanraken maar niet aankijken? Gewoon zachtjes aaien over haar rug tot ze rustig is? Muziekje aan? Lampje aan?
     

Deel Deze Pagina