♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 3 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 30 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Noooooo. Nouja hopelijk het begin van het einde van de buikgriep
     
  2. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Miekje86 vindt dit leuk.
  3. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier inmiddels ook wakker. Ik voel me alweer wat beter merk ik. Gisteren voelde ik me echt een zombie met opstaan, nu valt dat wel mee. Dus aan de beterende hand hoop ik!

    Vandaag maar even kijken waar ik zin en energie voor heb. Moet wel wat schoonmaken en doen. Maar mijn man was gisteren even heel duidelijk; ziek is ziek en het kan heus wel even een paar dagen wachten. Naja niet in mijn hoofd natuurlijk, maar hij heeft gelijk.

    Hopelijk slaapt Q vandaag overdag wel. Gisteren dus niet. :o: En ik kan best wel even twee uurtjes me time gebruiken.
     
    Mya, Magnolia29, S2909 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.595
    10.785
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Wij zijn onderweg :) 3 minuten later dag geplant, ben dus best wel trots. 2 relaxe kinderen in de auto. Beide zen omdat het avontuur gaat beginnen. Ik ben alleen hun armbandjes vergeten met ons telefoon nummer. Hopelijk kunnen we die nog bij de efteling kopen.

    En stiekem ben ik ook een klein kind want waaaaaaaaaaa we gaan naar de efteling :D:D:D
     
    RoseMurphy, Mya, Magnolia29 en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. Katin87

    Katin87 Fanatiek lid

    20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Ja, zeker omdat ik niet wat de oorzaak is. Toen ze last van haar oren had maakte het me niet uit dat ik hele nachten op was, maar nu.. Vriend en ik worden er ook beide chagrijnig van (gisteren was hij weg voor werk), dus dat maakt onze situatie er ook niet beter op. Ik merk gelukkig wel dat hij echt zijn best doet.
     
    Mya, Magnolia29, Sansaatje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.595
    10.785
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @jvsd92 hopelijk ben je snel weer opgeknapt en slaapt Q nog een paar uurtjes vandaag. En je man heeft gelijk met schoonmaken. Zoals wij hier zeggen lekker de boel de boel laten het loopt niet weg ;)

    @Sansaatje lekker begin van de dag. Hopelijk knappen jullie verder op vandaag

    @Katin87 hopelijk zijn de slaapproblemen opgelost met het verschuiven van het bed
     
    Mya, Sansaatje, Siepie85 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Miekje86 heel veel plezier vandaag

    En alle mama's met stront broeken en spuug bedden succes vandaag. Hopelijk is iedereen er hier snel vanaf!
     
    Miekje86, Mya, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Wij inmiddels nu aan het inpakken. Mini O slaapt dus we kunnen even meters maken. We hadden weinig mee dus hebben weinig te pakken. En ik ben zeer gemakkelijk met weggooien van dingen. Aangebroken (goedkope) schoonmaakmiddelen en alles wat open is: weg ermee. Kan alleen maar gaan lekker en ik ben toch al zo allergisch voor troep momenteel :p ik denk dat we 4 zakken kunnen weggooien en 4 tasjes kunnen pakken en that's it. Hehe.
     
    Mya vindt dit leuk.
  9. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Maar, je kunt het toch meenemen en thuis gebruiken of bij de receptie afgeven dat zij er iets aan hebben? (Toch zonde om zomaar van alles weg te gooien?)
     
  10. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ik laat zulke dingen altijd gewoon staan in het huisje, onder de gootsteen in het kastje oid. Zijn ze vast niet altijd blij mee. :rolleyes:
     
    Mya vindt dit leuk.
  11. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Ook een optie. Ik neem het gewoon mee. Ik sta misschien anders in het makkelijk weggooien van dingen. ;)
     
    Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  12. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.602
    2.172
    113
    Dit doe ik ook altijd!
     
    jvsd92 vindt dit leuk.
  13. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Als je dingen maat staan gooien ze het altijd weg, Ze hebben liever dat je het zelf al weggooit. :)
    Dingen zoals toiletpapier en handzeep en vaatwastabletten laat ik heus wel eens staan hoor, nu ook wel wat. Maar het meeste gooi ik altijd gewoon weer weg. Anders heb ik het thuis allemaal dubbel (en voor op vakantie gebruik ik altijd het goedkoopste vh goedkoopste) om het daar allemaal weer weg te gooien. Zo ga ik in onze badkamer geen AH basic badkamer reiniger gebruiken (kan niet eens in onze wasbakken), maar gun ik het vakantietoilet ook niet dezelfde schoonmaakbeurt als thuis ;). Het is immers toch niet je eigen toilet!
     
  14. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    En ik ben ook wel een makkelijke weggooier :)
     
  15. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.867
    7.809
    113
    Amsterdam
    Maar kan je dat dan niet beter geven aan mensen die het wat minder hebben. Ik vind het echt zo ontzettend zonde omdat soort dingen weg te gooien. We leven al in zo’n wegwerp maatschappij. Wij gaan volgende week een weekje weg, neem gewoon de zooi van thuis mee hoor, ga niks verspillen door dat los te gaan kopen.

    Hier gisteren bij het nieuwe huis wezen kijken, wat een ruimte gaan we krijgen zeg niet normaal. Het ziet er al zo gaaf uit! We gaan alleen nog heel veel op zolder veranderen waar we zelf gaan slapen.
    Verder een rustig weekend, net de vriezer ontdooit, laatste keer ooit straks lekker no frost. Stukje met E wezen fietsen, die is zo trots fiets dan zelf keurig naast me!
     
    Kirzy, Magnolia29, S2909 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh leuk! Gaat het goed met de huisvorderingen?

    Ja ieder z'n ding natuurlijk. :) ik ben absoluut tegen verspilling en gooi thuis echt zelden dingen weg. Wat niet wil zeggen dat ik nooit wat weg doe hoor. Maar kleding en speelgoed geef ik door of breng ik weg, eten vries ik in als het niet op komt en als we wél te veel vuil maken, dan brengen we het zelf weg of bestellen we een extra kliko (waar we voor betalen). Onze consumptie wordt niet beïnvloed door het gebruik van een paar extra billendoekjes oid. Roomser dan de paus ben ik ook niet. Dan zou ik beter uitwasbare luiers kunnen gebruiken en enkel nog maar duurzaam geproduceerde producten moeten consumeren.

    Zeker op vakantie kies ik voor gemak. :) maar dat is natuurlijk een afweging die iedereen voor zichzelf maakt. Spullen die ik dan niet meer gebruik worden dan idd weggegooid. Want no way dat ik een toilet, keuken of badkamer op dezelfde manier zou schoonmaken als thuis. Ik moet er niet aan denken zeg. Ik heb voor veel dingen apart spul staan waar ik lang mee doe. Dan zou ik een heel krat aan schoonmaakmiddelen kunnen meenemen :p
     
  17. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Volledig mee eens, we zijn ook verantwoordelijk voor een leefbare aarde voor onze kinderen en kleinkinderen en deze wegwerpmaatschappij draagt daar niet aan bij.

    Wat fijn dat het huis opschiet! :)
     
    Siepie85 vindt dit leuk.
  18. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.867
    7.809
    113
    Amsterdam
    Hoe is het in de ziekenboeg?
     
  19. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Yeaaaah, nu al zin in de race morgen. :cool:
     
  20. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    :cool::p
     

Deel Deze Pagina