♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Beterschap voor iedereen!!

2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Leuk hoor, veel plezier vandaag! Lijkt mij ook nog erg leuk om heen te gaan, V houdt ook van de Fien en Teun film :roflmao:

3. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het hier? Knappen de zieken al wat op nu in de middag,of nog steeds net zo als vanochtend?

Ben net thuis van m'n werk. V heeft 3u geslapen, is net beneden. Zit nog niet veel leven in, hij ligt op de bank en wilde zijn slaapzak aanhouden :rolleyes: Heeft wel 2 plakken ontbijtkoek gegeten en 2 bekers drinken op. Gaat echt met hele kleine stapjes steeds iets beter.
    N is naar de opvang, die haal ik rond 17u op. We eten makkelijk; spinazie met puree en gehaktbal. Eens kijken of V ook zin heeft in een hapje puree, kan het antwoord wel raden :o:

Twee klusjes voor vandaag; was aanzetten (vanavond in de droger) en beneden stofzuigen. Ga nu de was doen :thumup:
    Oh ja, vanavond lijstje maken met boodschappen voor de paasdagen. Even kijken of jumbo nog kan bezorgen vrijdag of zaterdag ;)

Mya, S2909 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  4. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Op Tripper is een kaartje nu 9,50 ipv 16,95! Tot eind juni geldig volgens mij. :thumup:

Fanne, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhh je brengt me op een idee. Ik heb een bestelmoment voor komende zaterdag. Maar ik ga maar eens vanavond alvast wat dingen bestellen anders is alles uitverkocht. Had vandaag al wel wat voorraad dingetjes mee besteld (ijsjes in de vorm van een kuiken om zelf te versieren, pannenkoekjes in konijnenvorm, paashaas-kaas, broodjes in - jawel - paasvormen. Normaal zou ik denken 'wat een commercie' maar de jongens vinden dat zó leuk. Paastak staat ook al even en paaskleed, servetten en een kleinigheidje voor de jongens zijn ook al in huis. Ik geloof dat ik vooral ook even aan mezelf moet denken :p Straks heb ik voor iedereen allemaal lekkere dingen maar zit ik zelf te koekeloeren :roflmao:. Maargoed. Als ik mijn koffie en een smoothie oid heb ben ik sowieso al even tevreden :p

Fanne, Mya, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Zo Q ligt gesloopt op bed. Was een erg leuke dag zo samen. Zo nog een was opvouwen en dan vind ik het goed voor vandaag.

Zojuist een bericht gestuurd naar de Wehkamp. Ik wil geen zeikerd zijn en neem vaak niet de moeite om contact te zoeken. Maar nu is dat bed van Q €100,- afgeprijsd. Niet geschoten .. :rolleyes:

7. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Nou ik kreeg al snel een reactie; Krijg de 100,- terug. Top! :thumup:

Mya, Nina Sanders, S2909 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    E is vandaag koortsvrij gebleven :), nog wel snel moe. Als ze een goeie nacht heeft dan gaat ze morgen weer naar school. L heeft gelukkig nog steeds nergens last van. Ik heb voor mijn gevoel een hoofd vol met watten, hopelijk is dat ook weer over na een goeie nachtrust.

@jvsd92 fien en teun boerderij is super leuk. Ik wil er binnenkort ook weer naar toe. Laatste keer was ik zwanger van L. Oftewel alweer een eeuwigheid geleden:roflmao:.

Mya, Sansaatje, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Dat is nog eens een goede service!! :thumup:

jvsd92 vindt dit leuk.
  10. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Fijn! Hopelijk een goede nacht en morgen fris weer op.

Hier heeft dochter erge oorpijn en kreeg ze vanmiddag weer koorts. Vanavond al erg huilen maar ik kan er niet zoveel aan doen. Extra kussen onder hoofd zodat ze niet plat ligt en paracetamol. Dokter vanmiddag al gebeld en past gewoon goed bij een middenoorontsteking. Bel morgen nog maar eens als ze dan nog klachten heeft. Nu sinds zondag al last.

Mya, Magnolia29 en Miekje86 vinden dit leuk.
  11. Sansaatje

Hopelijk hebben we allemaal een goede nacht vannacht!

Ik hang en kijk naar Big little lies op HBO, leuk!

Mya, Nina Sanders, Miekje86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.097
    4.356
    113
    @Magnolia29 fijn dat V nu toch wat meer gaan eten, maar wat een impact heeft dit op zo'n mannetje zeg!
    @jvsd92 Wat fijn dat Q zo genoten heeft. Je woont er wel lekker dichtbij zeg! En wat slim van je dat je gemaild hebt. Makkelijk verdiend zo!
    @Miekje86 fijn dat E weer opknapt. Hopelijk kan ze morgen weer naar school.
    Hier een prima dag gehad. Het was wel druk, maar alles verliep soepel en dat scheelt. Vanavond nog een rondje hard gelopen. Ik merk dat ik er weer lekker in kom. Hardlopen is niet mijn hobby, maar ik ben streberig genoeg om wel elke keer mijn gemiddelde snelheid op te willen voeren en een grotere afstand te willen lopen.
    A en J hebben een prima dag gehad. A had vandaag weer een aantal logopedische onderzoeken en donderdag ook nog. Volgende week krijgen we daarvan de uitslag. Wij zien hem wel vooruit gang, hopelijk wijst het onderzoek dat ook uit.

jvsd92, Mya, Sansaatje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ach wat sneu!! Zou zeker weer bellen, N heeft vaak oorontsteking en komt er nooit zelf vanaf. Zo pijnlijk ook, oorpijn! Sterkte er mee..

14. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.097
    4.356
    113
    Ach wat zielig. Duurt wel heel lang. Hopelijk kan ze vannacht goed slapen.

15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Spannend die onderzoeken en de uitslag natuurlijk. Hopelijk zie je de vooruitgang terug! Zou wel moeten, zo uit je berichten te lezen is A er hard voor aan het knokken. Zo knap!

Ben heel blij dat het nu eindelijk met mini stapjes beter gaat.. Maar eerlijk? Het herstel valt me vies tegen. Zo sneu om het zo te zien met zoveel pijn. N staat eigenlijk ook op de lijst voor dezelfde operatie, maar ik ben voorlopig genezen :o: En hij had al zo'n klap gehad van de heftige buikgriep de vorige keer.. Hij is inmiddels weer veel afgevallen. Vreselijk om te zien... :(

Nina Sanders vindt dit leuk.
  16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Volgens mij had ik het hier al genoemd, dat ik wilde solliciteren op een hele nieuwe baan/functie. Vandaag de sollicitatie verstuurd en kreeg binnen een uur al reactie! Dat diegene na de sluitingsdatum zsm contact met me opneemt en of ik de middag van de sollicitatiegesprekken alvast vrij wilde houden :eek:

RoseMurphy, S2909, jvsd92 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Sansaatje

Heb je nog tips mocht ze weer wakker worden met pijn? Ik kom niet verder dan paracetamol en je hoofd wat hoger. Neusspray wil ze niet en las dat het niet bewezen is dat dat iets uithaalt. :(

Magnolia29 vindt dit leuk.
  18. Sansaatje

Ja. :( Er gaat zoveel rond hier, in het hele land lijkt het wel. :confused:

19. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Nee, het is hier dan altijd drama tot we oordruppels of antibiotica krijgen :o: Ze slaapt dan naast mij, dat geeft haar wel wat troost. Maar behalve pcm en idd kussen hoger helpt hier niks.

20. Sansaatje

Wat tof!

Magnolia29 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina