♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhh kijk. Dat zijn goede berichten. Met 3 jongens en straks nog een kiddo erbij ontkomen we er echt niet aan. De AH heeft op dit moment ‘buitenspeeldeals’. Google maar eens!

Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  2. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    paracetamol doet gelukkig wonderen, voel mij minder bleg, L ligt nu lekker op bed en gelukkig was hij de hele ochtend lekker vrolijk. E is moe uit school gekomen, die ligt nu lekker op de bank met de tablet. Man is naar kantoor, dus van hem heb ik geen last ;). Moet zo nog even naar de winkel, een bloemetje kopen met E. Het is hier traditie op school (was al toen ik er nog op zat) om met pasen een bloemetje mee te nemen en daar maken groep 7 en 8 verschillende boeketjes van en brengen die langs bij de oudere/eenzame mensen. Denk dat ik dan ook direct makkelijk eten mee ga nemen :oops:.

Wat een beetje jammer is, vandaag hebben ze bij ons geen regen opgegeven, dus mij was hangt lekker buiten. Mogen jullie raden wat hrt net deed toen ik E ging halen :eek:

S2909, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  3. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Mooi! Onze tuin is erg hobbelig dus eentje op poten lijkt me niet geschikt maar ingegraven misschien wel. Moet je een heel diep gat graven?

4. Sansaatje

Miekje86 vindt dit leuk.
  5. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik vond het wel meevallen, mijn man en vader dachten er anders over :roflmao:. Maar ik mag er niks over zeggen want ik heb niet geholpen met graven :o:
    Screenshot_20220413-132702_Samsung Internet.jpg

Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  6. Sansaatje

Mijn man heeft ook ooit eens een vriend geholpen met graven en die zei toen al; “nooit meer.” :roflmao:

Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  7. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.796
    7.388
    113
    Oohh ja, een trampoline is echt een must hoor :D
    Wij hebben er op dit moment 3 :oops:
    We hadden er al 2, 1 ovaal, 1 rechthoek. Maar van de rechthoek was de rand kapot en ik vond nieuwe randen veel te duur. Dus heb ik dezelfde maat trampoline via MP gekocht met goede rand. Die zit nu dus weer ingegraven, en de oude trampoline zonder rand staat nu tijdelijk ernaast, die heeft poten. Maar dat is eigenlijk echt gevaarlijk, dus die gaat binnenkort naar de stort.
    We hebben een hele grote ovale en een iets kleine rechthoekige. Onze oudsten vonden rond niet fijn, ondanks dat ie 3.60 doorsnee was. Op ovaal en rechthoek kunnen ze betere kunsten vinden ze. Maargoed, die zijn natuurlijk een stuk ouder, en maken échte stunts, i.t.t. L die dolgelukkig is met elk stukje trampoline dat er is :)

Mya, Fanne, S2909 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Poeh, hier heeft de oudste een vriendinnetje te spelen. Ik vind dat als moeder nog hard werken, haha. Ze moeten echt nog leren samenspelen. Ik ben de hele tijd kleine brandjes aan het blussen. En oja, de oren van L zijn ook nog eens kapot :rolleyes:

Mya, S2909 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  9. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Blije mama ❤
    V heeft net 2 plakjes suikerbrood, 2 knijpfruitjes appel/peer, pakje Optimel en een half flesje AA drink naar binnen gewerkt. Hele ochtend niks gegeten of gedronken volgens de oppas, dus dit is hard nodig.

En ja, niet de meest gezonde opties maar meneer moet echt calorieën en suikers binnen krijgen om aan te sterken en niet nog meer af te vallen. Terug naar normaal doen we wel als hij is opgeknapt ;)

RoseMurphy, Mya, Fanne en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Wat goed!! En groot gelijk hoor; Bij ziek zijn ben je al lang blij dat er iets in gaat.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  11. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.796
    7.388
    113
    Wat fijn! Ik vind het alsnog wel lang duren hoor, echt sneu voor jullie allebei.
    Hopelijk knapt hij nu snel op!

12. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Nou zeg dat! Het valt me echt vies tegen :o: Heeft ook nog steeds pcm nodig, verhoging blijft hangen rond de 38. Heb net in zijn keel gekeken, die dikke grijze korsten zitten er nog. Zodra die er af gaan, wordt alles ook weer makkelijker. Hoop ik ;)

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Mooi! Qua graven, geen id haha. Mag man uitzoeken :p

Hier gaan de jongens nu naar bed. Daarna gaat de grill aan. Wraps met kipschnitzels, cheddar en broccoli! :D

Man gaat daarna sporten en ik ga nog een half uurtje aan de studie; om 20.30 knal ik de finale van Élite aan. :thumup: We zijn gelukkig allemaal vanmiddag al gedoucht!

Mya, Fanne, S2909 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Fijn met V @Magnolia29 gewoom eten waar hij trek in heeft idd!

15. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Q is vanmiddag met mijn man gaan zwemmen dus ik had even een paar uurtjes rust. :D Hij ligt inmiddels lekker in bed. Wij gaan zo biefstuk eten met spinazie en krieltjes. Lekker simpel maar heerlijk. :thumup:

Nina Sanders, Mya, Fanne en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Joe!!!! Ze liggen allebei al in bed en slapen, weet niet wat me overkomt :eek:

Hallo Expeditie Robinson en Make up your mind :D (beide nog terug kijken van vorige week :thumup:)

Nina Sanders, Mya, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Het is vandaag niet mijn dag, vanmiddag even bij de jumbo bloemetje wezen halen en nog wat boodschapjes. Toen wij weg gingen ging de kat ook naar buiten, prima leef je uit. Komen terug kat nergens te bekenen. Na een uur nog niet en rond etenstijd ook nog niet. Man is toen gaan zoeken nergens te bekenen (ik zag ondertussen al voor mij hoe hij van straat geschraapt werd). Man gaat samen met E even bij school kijken of hij daar is, komen ze hem halverwege tegen bij de opvang (waar Man al geweest). Hij leek de weg kwijt te zijn, pas na een paar keer roepen kwam hij blij aangerend. Hij word nu opeens oud :cry:, is alweer 12. Hij houd het liefst van buiten rond struinen met lekker weer, maar hij is er altijd met etenstijd. Ben bang dat hij dement aan het worden (sorry als assistente ga je meteen van het ergste uit) en nu mag hij niet naar buiten van mij en daar is meneer het niet mee eens. Hij is niet mijn maatje maar echt die van mijn man en E maar ik wil hem voorlopig nog niet kwijt en sorry ik stop weer met doemdenken

Mya vindt dit leuk.
  18. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.099
    4.359
    113
    Oh dat is echt schrikken! Hopelijk blijft hij nog heel lang bij jullie.

19. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.099
    4.359
    113
    Nou ik zit ook eindelijk. Man is op woensdag thuis bij de jongens en ik was vandaag een keer vroeg thuis. Tref ik echt een ontploft huis aan. Man zat rustig te werken en de jongens hadden er een enorme bende van gemaakt. Blijkbaar had mij man allerlei lekkers klaargemaakt tussen de middag, want de keuken was helemaal ontploft.
    Normaal is alles opgeruimd hoor, als ik thuis kom, maar dat was nu dus niet het geval. Ik werd helemaal gek, dus ben eerst gaan opruimen, daarna met A naar de kapper gegaan, A en J in bad gedaan, gegeten en daarna zijn we gaan sporten.
    Het was een leuke workout vandaag, maar daar zaten dus ook 9 x 21 sit ups in (en 66 push ups en 33 ring dips). Dat doe ik makkelijk, maar de matjes waren op en nu liggen dus mijn billen open rond mijn stuitje door de harde ondergrond.
    Ik ga proberen op tijd te gaan slapen, morgen hebben we een teamdag.

Wat betreft de trampoline: wij hebben er geen. Mijn zus heeft hem met een klein kraantje laten ingraven.

Mya, Nina Sanders en Miekje86 vinden dit leuk.
  20. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik hoop stiekem nog 12 jaar, maar ik weet dat dat niet reëel is ;). Bij zijn laatste onderzoeken was al wel de conclusie dat zijn nierfunctie achteruit aan het gaan is. Mijn vorige kat (14 jaar geleden) had zeer slechte nieren. Die deed der gebruikte rondje nog en dat was het. Totdat ze niet thuis kwam, die heb ik een paar uur later dood aangetroffen in de sloot :cry:. Denk mede door die ervaring dat mijn paniek erger is. Maar ondanks dat het niet 'mijn' kat is, hij heeft gekozen voor mijn man en E (al tijdens mijn zwangerschap) wil ik hem niet kwijt en vooral niet op zo'n manier. Screenshot_20220413-221745_Facebook.jpg

Mya vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina