Ben benieuwd wat ze zeggen @Magnolia29 Het duurt idd wel lang. Wellicht heeft hij er een virusje bij gepakt? Hier zit ik even met een kop thee op de bank. Toch stiekem nog best druk vandaag. Er kwam wat tussen qua werk zodat ik de kamer van de jongens nog niet kon doen omdat mini O ligt te slapen. Geen nood, de rest van de klusjes is al wel mooi gedaan. Dus dat doe ik zo alsnog even. Ik wilde dat oogspul bestellen wat @jvsd92 aanraadde maar ik ben tóch nog niet helemaal overtuigd van het product. Wil het eerst zelf even in de winkel beoordelen. Heb wel zojuist een andere bestelling gedaan bij Douglas Een lipstick van MAC (kleur velvet teddy, die gebruik ik al jaren en is één van mijn vaste kleuren. Dat is mijn kantoorkleur haha) en ik heb er een lipgloss bij besteld (gebruik ik niet vaak eigenlijk) en nieuw wenkbrauwspul (een eyebrow intense powder). Ben benieuwd. Verder is baby M MEEEEEEEEEEEEEEEGA verkouden. Hij heeft ook ontstoken oogjes, heel sneu . Even goed schoonhouden en hopelijk is het gauw over. Hij blijft er natuurlijk lekker in wrijven..
Nou, goed dat we heen zijn geweest! Hij heeft er een oorontsteking bij en zijn longen zijn niet schoon. Heeft nu antibiotica gekregen voor een week. Hopen dat het nu snel beter gaat
Sinds 1 uur is het heerlijk zonnig hier. Blij mee! Maar net te laat om nog buiten te kunnen picknicken, want de jongens lagen toen net op bed.
Ik heb sinds vandaag echt van die gekke steekjes en krampjes. Ik probeer mezelf niet gek te maken. Ik weet eigenlijk helemaal niet meer hoe het voelt om ongesteld te moeten worden. De laatste keer dat ik ongesteld werd is al bijna 2 jaar geleden. Daarna altijd een spiraal gehad en natuurlijk 1x direct zwanger geweest. Vanmorgen was ik bij de action en heb ik in een opwelling 3 doosjes met testen meegenomen. Had het er net met mijn man erover dat ik eigenlijk tot volgende week wil wachten met testen. Maar of het lukt...
Spannend hoor @Fanne wanneer zou je kunnen testen? Met nr 1 geen testdrang, testte pas op 15 dpo. Bij nr 2 vanaf 9dpo licht streepje en bleef toen doortesten. Nr 3 was een verrassing natuurlijk. En nr 4 bleef ik ook doortesten, achteraf óók op 9dpo een tuurstreepje en die liep geleidelijk ook op. Dit is natuurlijk pas kort geleden haha.
Zeker goed dat je er nu achter bent, wat zielig voor V. Antibiotica helpt vaak heel snel gelukkig. Veel beterschap voor hem!
@Magnolia29 aaah, arm ventje. Hopelijk knapt hij nu snel op! @Fanne, spannend!! L is weer ziek geworden. Ze was al niet zo gezellig vanmorgen, maar we zijn eind van de ochtend wel naar het natuurgebied hier achter gegaan om te picknicken. Het weer viel tegen maar er ff uit met het hele kroost vond ik wel fijn. Maar L heeft alleen maar in de wagen gezeten. Daar zit ze dus echt zo goed als nooit meer in maar ze wilde niet lopen. Na haar middagdutje weer 39.6. En alleen maar op schoot willen zitten. Ik was blij dat man thuis kwam want ik had zoon ook beloofd om appelcrumble te maken samen. Nouja, das gelukt nadat ik L bij hem geplant had Morgenochtend boodschappen doen en ff shoppen met dochter, smiddags een verjaardag. Hopelijk is L dan opgeknapt en anders blijft 1 van ons thuis met haar. Nu nog ff chillen op de bank
Ik hang heerlijk op de bank. Heb zo'n zin om vanalles te bestellen De kinderen hebben voorlopig écht niks meer nodig, dus ben voor mezelf aan 't kijken Paar jurken via Shein. Make up en verzorging van Olcay Gulsen en heb nu 2 armbanden van Rosefield in het mandje zitten voor moederdag, waarvan 1 met birthstones van de kinderen en man (ik ben zelf ook in augustus jarig net als N, dus 3 is genoeg haha). Heb er ook een blikje Malibu Pear bij gepakt Ik drink serieus zel-den, maar ik zag deze staan in het schap vandaag en kreeg er helemaal zin in. IJskoud, heerlijk!!
Haha! Nee, is compleet zinloos, want als ik zwanger zou zijn, zou dat zijn van een week geleden, dus ik moet echt nog een weekje wachten. Ik heb nooit eerder dan 2 dagen voor de verwachte menstruatie getest en ik vond de streepjes dan al veel te licht. Ik moet gewoon afwachten. En weer direct zwanger zijn zou ook bijna te luxe zijn. Dit is een training geduld hebben
Hele drukke week dus weinig gepost maar lees wel mee hoor! Komende week ook weinig hier. Ik ga nu slapen, bij vriendin thuis, maar we staan om 3.30 op want vliegen mega vroeg naar Portugal voor een paar dagen heel veel zin in en het voelt ook heel erg gek haha.