♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hij wordt hoofd van een team, speciaal opgezet om zo'n 50 booreilanden te onderhouden e.d. Dat is de beknopte versie ;)
    Komt heel veel bij kijken. Man heeft er vooral heel veel zin in, ook in de training @Miekje86 :roflmao:. Het is voor een jaar met kans op een vaste baan in de toekomst.

Mya, Fanne en Nina Sanders vinden dit leuk.
  2. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hahaha nou dat snap ik!! Het staat al wel in mijn dossier dat die optie er is. Maar toch hè, optie is niet: we gaan het 100% zo doen. :rolleyes:

Mya vindt dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    De trap is nu wel schoon :p

4. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.105
    4.369
    113
    Dat begrijp ik. Dat moet ook een vreselijke ervaring zijn geweest!

5. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.105
    4.369
    113
    Ik heb niet meegemaakt wat jij meegemaakt hebt, maar ik kan wel een klein beetje een voorstelling maken van de angst die je hebt.
    Het is inderdaad fijn om die zekerheid te hebben. Zo heb ik vast laten leggen dat ik met 38 weken ingeleid ga worden. Anders begin ik er gewoon nier meer aan. Ook kan ik rechtstreeks met de kinderarts contact opnemen als nr 3 ook weer koemelkallergie heeft. Ik ben zo bang dat ze me weer 3 maanden laten lopen met een kind dat niet wil drinken en het uitgilt bij iedere slok melk die in zijn maagje komt.
    Natuurlijk kun je niet alles helemaal dichttimmeren, maar een bepaalde houvast is wel fijn.

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  6. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Precies! Dat is het. Dat geeft gewoon rust. Alles kan altijd anders lopen. Dat weet ik (en jij) maar al te goed. Maar ergens de dingen vast leggen die hiervoor gruwelijk fout zijn gegaan is een fijn dat dat in ieder geval getackeld is.

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  7. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Kleine win situatie. Maar geen stofzuiger ter beschikking. Brrrr. :roflmao:

Mya vindt dit leuk.
  8. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Klinkt allemaal wel echt super tof zeg! Is echt wel even wat anders dan de doorsnee baan. Wat een uitdaging!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  9. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ik heb net even wat jassen nog in de wasmachine gedaan. Ik heb echt nul rust als ik alleen ben. :o:

Nu met een maskertje op op de bank en ik vertrek zo naar boven, lekker f laaaaaaaaang douchen. Alleen. Zonder peuter die mij weg duwt; ‘Nee mama, Q douchie!’ Of mijn benen 30x wilt insoppen, de vellen hangen er nog net niet aan. Of waarvoor ik een emmertje 50x moet vullen met water voor zijn water-buizen-speel-systeem want hij vind dat hij dat zelf niet kan. :o:

Mya en riean vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Morgen maar even flink zuigen dan. De bovenverdieping moet dan ook :roflmao:

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  11. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ja een extra rondje. :roflmao:

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Herkenbaar. Als man met mini O doucht dan moet echt élk product uitgetest worden. Ja, ook de rituals mousse en eucalyptus foam. En o o o als je de douche uitzet. "Neeeeeeeee! Ikke koud!'
    En dan later bij mij komen klagen.
    'MAMA! Papa douche uit. Nee, niet lief he. NEE!' :roflmao:

Hier heb ik gisteren alle kinderjassen gewassen :p

Mya, riean en jvsd92 vinden dit leuk.
  13. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Wel aan het milieu denken dames, je wilt toch dat de kinderen en kleinkinderen later ook nog kunnen douchen. :p (Nee maar zonder gekheid lang douchen is onzin, in maximaal 5 minuten word je echt wel schoon.) (En nee, nu niet mekkeren over maskertjes etc, denk ook even aan de aarde :thumup:) (Niet mekkeren, punt) :roflmao:

Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Haha nou ik denk dan vooral ook aan de rekening haha. Als ik enkel idd hoef af te spoelen dan is 5 min prima. Maar moet ik mijn haar wassen, dan heb ik wat langer nodig. Alsnog red ik het in 10 min hoor! Met de kinderen erbij wordt het toch een ander verhaal..

Sansaatje, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Morning! Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

Man is al beneden met V, ik wacht tot N wakker wordt. Daarna lekker uitgebreid ontbijten met o.a. Portugese croissantjes :thumup:

We willen de nieuwe lounge set nog neerzetten in de tuin. Even kijken waar hij het mooist staat. De trampoline moeten we dan even verplaatsen en heb gisteren de glijbaan te koop gezet. Daar spelen ze bijna niet meer mee en scheelt weer ruimte :thumup:.

Vanmiddag paaseieren zoeken bij het kabouterpad in de buurt en een ijsje eten. En man zijn was moet tussendoor nog ergens gedaan worden :o:

S2909, Miekje86, jvsd92 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Goedemorgen! Hier hebben we net al ontbeten. Man is al boven met Q om om te kleden. Wij gaan rond 9.15 de deur uit richting de Efteling met man zijn fam. :thumup:

Nina Sanders, Magnolia29 en Miekje86 vinden dit leuk.
  17. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier vandaag een rustig dagje, denk weer even in de tuin werken en na L zijn slaapje gaan we naar mijn ouders. Paaseieren zoeken en gourmetten. Ik heb annacht bagger geslapen, heb het 3uur zien worden :(. Ik lig op het moment nog even lekker in bed en man is al beneden met E en L.

Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  18. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Het is heerlijk hier! Alleen jammer dat ik last van m’n keel heb, maar heb gelukkig pijnstillers. En ik baal want T heeft verhoging en met pcm gaat het wel oké maar hij wordt nu weer 2x per nacht wakker dus man slaapt voor geen meter. Vind het zo stom voor hem:( en nu is t nog maar afwachten of T morgen wel naar de opvang kan.. Ik mis ze sowieso al erg en als er dan 1ziek is helemaal vervelend:(

Magnolia29, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier vanochtend een dramatische start. Niks aan met de jongens. Ze misdragen zich alleen maar en blijkbaar is het fantastisch om zoveel mogelijk rommel te maken, met brood te smijten, alleen maar een grote mond te geven en de hele tijd rond te hollen en te gillen. Super ondankbaar en ronduit asociaal. Ze zitten nu dus apart en kunnen fluiten naar het paaseieren zoeken in de tuin. Eerst gedragen. Zo niet, helaas pindakaas. Dan ben je bij mij echt enorm aan het verkeerde adres :o: ik ga echt geen slecht gedrag belonen.

Ik hoop dus dat ze zich zometeen herpakken. Wordt een lange dag anders.. het helpt ook niet echt mee dat ik eigenlijk nog vermoeid wakker werd en last heb van mijn rug :cool:. Misschien vanaf nu toch maar het voedingskussen erbij pakken met slapen! :thumup:

Mya vindt dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Veel plezier bij de Efteling @jvsd92
    Waren jullie daar niet laatst al geweest of was dat een ander park?

jvsd92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina