Hier vandaag een dagje kantoor. Ik merk dat ik een beetje in de vakantie vybe zit na het paasweekend dus ik heb weinig zin. Maaaar er is genoeg te doen. Dus de dag vliegt waarschijnlijk voorbij. Fijne dag allemaal!
Ik reageer minder omdat er zoveel wordt geschreven en ik niet alles aandachtig meer lees, het is te veel.
Hellooooo! Hier gaat alles goed hoor. Reageerde wat minder want gisteren ben ik naar kantoor geweest (had wat afspraken staan) en dan ben ik altijd tegen zessen pas thuis. Voordat we dan een keer zitten is het toch zeker al 20u. We hebben toen nog eten besteld . Vanochtend heb ik O afgezet op school en daarna ben ik gaan sporten. Voor het eerst deze week . Ik heb mijn nieuwe sportlegging (positie) aangetrokken, god wat een verademing haha. Andere zwangerschappen heb ik nooit een positielegging gekocht (geen idee waarom). Foto staat in het Buikfoto's topic . Verder is man net naar kantoor gegaan. Die heeft aansluitend een personeelsuitje met eten dus die is vanavond laat pas thuis. De jongste 2 zijn naar de opvang en O haal ik straks op en heb ik vanmiddag thuis. Einde dag komt mijn moeder even langs (is in de buurt) en dan helpt ze me met het bedritueel van de jongens. Da's stiekem wel fijn . Verder heb ik vandaag weinig op de planning staan. Even zuigen tussendoor, toiletten kleine beurt en de was. Verder een relaxed dagje. Dat is wel het voordeel van alleen zijn. Het huis blijft een stuk schoner en opgeruimder .
Vandaag is mijn zoon jarig, hij is alweer 7 jaar! En ik ben gewoon aan t werk, we vieren het zaterdag, hoop dat t dan mooi weer mag zijn!
Hier ook, net stond de wind pal op de keuken, had lekker de deur open staan, was de wind zo hard dat bijna mijn gas werd uitgeblazen . Maar even de deur dicht gedaan. Nu zit ik heerlijk even in de tuin uit de wind weg te branden in de zon.
Ik ben vandaag voor het eerst weer naar bureau geweest. De laatste keer was juli 2019. En eerlijk wat heb ik hiervan genoten. Deed zo deugd van weer onder de collega's te komen effe een babbeltje te slaan en eens goed te lachen. Voel mij weer iemand naast mama. A doet het super op school. Begint wel wat moe te worden maar nog morgen en dan is het weekend. Enige dat ik niet gemist heb is van in de file te staan en zo kostbare tijd te verliezen. Nog een goed kwartier en ik ben thuis. Ga lekker gaan knuffelen met de kleine schat.