Dat is toevallig. Oudste zoon speelt nu veel buiten in het weekend en had vorig weekend pijn in zijn ogen en ze waren ook rood. Ik gaf aan als het erger zou worden dat ik de huisarts zou bellen. Het werd iets minder. Dit weekend begon het ineens weer heftiger. Toen zei hij mama ik denk dat het door het biitenspelen komt. Hij zei dat hij serieus wel 50 keer moest niezen buiten en dat zijn ogen weer pijn begonnen te doen. Toen pas dacht ik aan hooikoorts. En hij heeft eczeem op zijn hoofd waarvan de dermatoloog zei dat mensen die dat hebben vaak ook hooikoorts hebben. Maar eerder dus nooit wat van gemerkt. Hoe test een huisarts of het hooikoorts is?
Morning trouwens. Ik zit lekker aan een bakkie koffie in bed en zometeen sta ik op. Vouw ik even een grote wasmand weg en maak ik tasjes enzo klaar, ontbijt voor mini O en een flesje voor baby M. Ben benieuwd hoe O het heeft bij mijn moeder. Iets voor 8 brengt man de 2 jongsten naar de opvang (loopt gewoon door deze week ondanks vakantie) en ik ga rond 8 sporten. Dit is mijn kans, normaal rijd ik eerst langs school. Verder hoop ik op droog weer vandaag zodat mijn broer aan de slag kan in de tuin (hij doet dit regelmatig bij ons maar ik geef hem er ook wat voor). Jammer dat het maar 13 graden ofzo wordt. Hebben jullie nog plannen met Koningsdag? Hier ga ik vandaag ook nog even een lijstje maken door de vakantie. Van vrijdag tot volg week vrijdag zijn we een weekje via Landal weg. Een lekker luxe huisje maar heerlijk bij zee. Zo veel zin om even met z’n allen weg te zijn. De zee is altijd goed vind ik. Vrijdagmiddag komen we aan en ik heb Appie mooi op zaterdagochtend (en dinsdag nog een keer) staan. Even nog noteren wat ik allemaal moet halen. Wil sowieso een bezoekje aan de Action brengen voor wat knutsel- en speel dingen. Wat extra (klein) speelgoed en ook nog zonnebrand en dat soort dingen. Ach en dan zijn 2 weken vakantie zo voor bij. De tijd vliegt. Ben deze week alweer 15(!) weken zwanger. Bizar. Probeer nu wel alles iets bewuster mee te maken want dit is echt de allerlaatste keer. Ik voel dat aan alles. Hierna hebben we absoluut geen wens meer voor nog een baby! Wat brengt de dag jullie?
Morning! Net ontbijt gehad met V, N slaapt nog Ben ondertussen nog wat spullen aan het inpakken, vanmiddag gaan we naar het vakantiehuisje. Is hier maar een uur rijden vandaan, maar toch Even andere omgeving en het entertainment wordt verzorgd, zwembad er bij. Meer heb je niet nodig Heb nog een was aangezet, vaatwasser aan en dan beneden nog stofzuigen/dweilen. Rest heb ik gisteren al gedaan. Vind het toch veel fijner weg gaan als het huis schoon en netjes is Vanmiddag nog langs de Appie voor de laatste boodschappen en dan hebben we alles wel. Fijne dag allemaal!
Mogguh allemaal, ik heb L net weg gebracht naar de opvang. Hij gaat een keer een heel dagje ipv een halve. Net ook de koffer van E samen met E in gepakt. Zodadelijk met E naar de intake van de fysio en daarna breng ik haar naar de bso. Ze hebben daar vandaag koningsspelen.ze word door opa en oma opgehaald en blijft daar dan gezellig een nachtje logeren. Nu even met een theetje op de bank en zo de spullen boor de fysio verzamelen. Nog 3 dagen werken en dan hebben wij lekker een weekje vakantie Ben helemaal niet aan het aftellen hoor
Jullie ook volgende week! Is het hetzelfde park als vorig jaar? Toen gingen jullie ook richting zee, toch?
Hahhahahahaha pfff interne klok. Tussen drie en vier wordt de kleine bijna standaard wakker en ik dus ook nu. Ook als hij wel een keer doorslaapt haha
Nee haha, ik blijf liggen en meestal val ik redelijk snel weer in slaap. En wat betreft het weer, het is een hele verandering in vergelijking met de afgelopen tijd. Koud, nat, grijs en grauw.
Ik heb verschrikkelijke allergie voor alles wat bloeit en vier poten heeft of veren en ik word in deze periode helemaal gek. Ik herken dat we je zoon heeft en deze week ook heel veel last van mijn ogen, ik zou ze er zo uit krabben en licht doet zeer en alles zit potdicht. Ik heb net gebeld zelf of ik andere medicijnen kan krijgen want wat ik nu heb werkt niet meer. Ik moet drie keer dag stofzuigen want ieder stofje of haartje (ja, ik heb een kat en daar kan hele jaar tegen behalve de tweemaal in de rui) daar reageer ik op. Einde van de zomer weer zo’n periode als alle grassen gaan bloeien. Gewoon bellen voor je zoon hoor.
Hallo! Ik heb beide kinderen op de opvang vandaag en ben op papier aan het werk maar er is een grote storing dus we kunnen niets. Ik heb ook een dag waarop ik nergens zin in heb dus ik doe ook niets vandaag. Rest van de week dochter thuis en heb ik er twee rondlopen dus ik neem het er maar van vandaag.
Ik ga dat zeker doen! Ik doe uiteraard wel wat in huis maar rest spendeer ik in alle rust op de bank.
Haha goedzo. Hier een beetje hetzelfde. Ik heb vakantie en vouw vandaag tussendoor even een wasje weg en doe de toiletten etc, maar spendeer ook tijd op de bank met serie! Eigenlijk wil ik nog even naar de Action maar ik vind het zo grauw en grijs buiten (en dus vooral koud!) dat ik geen zin heb om de deur onnodig uit te gaan. Wel heerlijk vanochtend acupunctuur gedaan!