♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Jep hier ook hyper ;)

Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  2. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.103
    4.365
    113
    Oh hè bah, dat is niet leuk. Juist als je er een leuke dag van wil maken.
    Hier zijn we vroeg de deur uitgegaan, maar J was op een gegeven moment moe, dus nu zijn we thuis. Man gaat broodjes halen voor de lunch en dan gaan ze vroeg naar bed.
    Bij onze kinderen moet ik gewoon af en toe een rustmoment inlassen, want anders is het niet leuk. Nu zitten ze rustig met de LEGO te spelen.

Mya vindt dit leuk.
  3. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik heb weer 2 soort van vrolijke kinderen ;). E zei dat ze de kinderdisco erg spannend vond, haar uitgelegd dat ze niet hoeft te gaan als ze niet wilt. Toen was alles weer goed.

Vanmorgen naar de feesttent geweest, E kwam een vriendinnetje tegen dus die trok heerlijk met haarnop. Naar een show van clown jopie gekeken, daarna een kroon geknutseld en gedanst op het podium. L had de tijd van zijn leven, rende lekker Hot naar her. We kwamen een vriendje van de opvang tegen en zijn juf is ook vrijwilliger bij de oranjevereniging. Vond ie maar raar :roflmao:. E is nu lekker spelen bij een vriendinnetje en ik hang samen met L op de bank Encanto te kijken. Hij heeft nog niet geslapen:eek: maar voor nu sla ik het slaapje maar even over. Even lekker bank hangen ;)
    Bekijk bijlage 722888

RoseMurphy, Mya, Fanne en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.798
    7.390
    113
    Wat een leuke foto @Miekje86 !

Wij zijn ook weer thuis. Dochter zat om 9 uur klaar met haar kleedje samen met man die haar gebracht had. We zijn naar de stad gewandeld vanaf mijn ouders en begin van de middag daar ook gegeten. Daarna is man met de jongens naar huis gegaan en ik heb dochter opgehaald samen met L. Met zijn drietjes de kleedjesmarkt nog even over. Dochter was helemaal blij met de opbrengst.
    Man is met zijn vader in de tuin bezig en ik heb het een beetje gehad voor vandaag. Raar toch, die 2 jaar helemaal niks zorgt er voor dat ik het best intens vind ofzo nu, zo'n massale markt. Maar wel weer erg leuk :thumup:

RoseMurphy, Mya, Fanne en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hallooooo!

Hier alles goed, leuke dag gehad. Vanochtend om 9u even gaan sporten (wat rugoefeningen) en daarna met mini O onder de douche gesprongen. Gelukkig had ik de was al opgevouwen daarvoor want we zijn rond 12u naar de stad gegaan. Schoonouders gingen mee, toch handig een paar extra handen.

Lekker rondgelopen en wat geborreld en afgesloten bij de McDonald’s :o:. Dat wordt morgen even een balansdagje. Dan eten we courgette spaghetti met tomatensaus, verse spinazie en pijnboompitten.

Bij thuiskomst heeft man met baby M gedoucht en heb ik wat opgeruimd. Ze lagen er rond 19.15 in. Net nog even het kruidenrekje uitgezocht, toilet schoon gemaakt en ik wil nu nog even de speeltafel van de jongens gauw opruimen zodat ik ook een beter beeld krijg van wat ik morgen voor de vakantie nog bij de Action wil bij kopen.

Morgen komt mijn broer weer helpen in de tuin en zijn we nog lekker een dagje vrij voordat we vrijdag richting Bergen rijden.. :thumup:

RoseMurphy, Mya, Fanne en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Habibati

Habibati Niet meer actief

Hier mag het ziek zijn echt gaan stoppen. Sinds donderdag zit ik met een meisje dat liters snot verliest per dag, dat hoest alsof ze 2pakken sigaretten per dag op heeft. Iedere dag koorts heeft tussen 39 en 40 en dus ok meerdere keren per nacht wakker wordt. Al bij de ha gegaan buiten een lichte ontstoken keel merkt hij niet veel morgen maar is naar de pediater bellen want dit is niet meer houdbaar.

Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  7. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Zou misschien wel rsv kunnen zijn? Ik vrees een beetje dat dit nog maar het begin is omdat A nu met alle kinder microben in contact komt.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zo hehe. Ik zit op de bank. Besloot net nog even de bijkeuken een beetje op ruimen en de vliering op te gaan. Kwam ik nog een maandbox luierbroekjes maat 3 tegen :roflmao::roflmao: (vergeten dus want baby M heeft 4). Maargoed, die komt straks weer van pas. @RoseMurphy what’s happened to de plusmaten? o_O. Ik kon 4+ nog wel bestellen maar van 5 dus echt niet meer. Heb ik maar weer de ‘night’ pants aangeschaft maar die zijn in verhouding net wat duurder.

Ik heb zo’n ZIN in de vakantie. Gewoon een weekje relaxen. :thumup:

Mya, jvsd92 en Fanne vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Heerst heel erg idd. Baby M ook al lang snotterig. Soms komen er echt drellen bij het niesen mee van 30 cm en dan begint meneer te giebelen en wil hij kussen.
    Ehhh ho vriend. Ik pak eerst een Zwitsal vochtige washand :roflmao:

Mya vindt dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh my.. ik ben morgen al 15 weken zwanger :o:

RoseMurphy, Mya, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.103
    4.365
    113
    Oh dat is dus al een week hoge koorts? Dat is echt lang! Hopelijk knapt A snel op. Beterschap!

12. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.103
    4.365
    113
    Wij hebben een leuke drukke dag gehad. om half 9 gingen onze vrienden weg, hebben we snel Jben A gedoucht en die lagen om 9 uur op bed. J vond het fantastisch vandaag, A ook, maar merkte dat het wat veel voor hem was. Af en toe deed hij echt irritant. Thuis ging het beter, toen trok hij zich af en toe gewoon even terug.
    Binnenkort heb ik een afspraak bij de kinderarts voor hem. Zijn vermoeidheid lijkt echt steeds erger te worden. We proberen echt er rekening mee te houden, maar de vermoeidheid van hem begint hem en ons behoorlijk in de weg te zitten. Op dagenzoals vandaag wil je toch ook gewoon lekker veel leuke dingen doen.

Mya, S2909 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  13. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Joe Joe!
    Fijn om te lezen dat jullie allemaal een leuke Koningsdag hebben gehad! Toch fijn dat dit weer kon na 2 jaar. Heb wel alles meegelezen, maar reageer bewust minder deze week. Sowieso veel m'n telefoon weg gelegd, alleen gepakt om foto's te maken ;)

@Habibati Wat sneu zeg voor A, beterschap!

Hier gaat alles prima. Mooi huisje, genoeg ruimte en netjes. Ze slapen hier beide goed. We zitten op een park midden in het bos. Het weer valt ook reuze mee! :thumup:
    Vandaag wat activiteiten op het park gedaan (kroontje knutselen, mini koningsspelen, zwemmen), door het dorp hier gewandeld en vanavond gegeten bij een pannenkoekrestaurant. Morgen moet man werken, maar mijn ouders komen dan gezellig langs. Dan is het alweer de laatste dag, vrijdag ochtend voor 10u vertrekken we weer.
    Fijne avond nog allemaal!
    En mocht je nog vakantiedagen over hebben, kan het echt iedereen aanraden :D Zo lekker om er even uit te zijn!

Mya, S2909, Sansaatje en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Joehoeee! Hoe gaat het hier? @Habibati en met de zieke? Iets iets van voortgang?

Klinkt heerlijk @Magnolia29!
    Jullie allemaal volgende week ook nog vrij toch?

Magnolia29 vindt dit leuk.
  15. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Beterschap, hopelijk knapt ze snel op

16. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    E is gisteravond toch nog even naar de kinderdisco geweest. Vriendinnetje ging ook. na driekwartier storte ze helemaal in en is man met der naar huis gegaan. Ze was zo moe dat ze direct naar bed wilde :eek: maar eenmaal op bed kon ze niet slapen :rolleyes:. L heeft gisteren overdag niet geslapen, die werd wel steeds chagerijniger einde van de middag. Half 7 lag hij gedoucht en wel op bed en hebben wij hem niet meer gehoord. Toen ik 's avonds bij hem ging kijken lag hij nog precies zo als wij hem weg gelegd hadden.

Vanmorgen waren ze beide om 7uur wakker, beetje jammer. Had gehoopt na gisteren dat ze zouden uitslapen. Vandaag een rustig dagje op de planning. Straks even de week boodschappen halen en vandaag komt eindelijk onze nieuwe droger binnen :). Oke ik word nu echt oud, helemaal blij zijn met een nieuwe droger :oops::roflmao:

Fanne, Mya, S2909 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Wil je mij een pb sturen waar jullie zitten? Nog opzoek naar plek in de buurt voor de zomer.

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  18. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Goedemorgen! Hier een beetje brakjes. Maar wat was het een top dag! De hele dag zo’n beetje rond gehangen bij ons in de buurt. Daar is vanalles te doen. Tussendoor even naar huis, loopafstand, kon Q even bijkomen. Einde van de middag ging het feest weer los op t podium en man man man wat hebben we genoten van Q. Die dansten er op los. Rond 17.30 waren we thuis. Meneer sliep daarna als een roos. @Miekje86 Ook hier de hoop dat hij wat langer zou blijven liggen na gisteren, maar on 7 uur was het; Mamaaaaa, papaaaa, uit uit!

Zo richting kantoor voor een dagje werken. Genoeg te doen dus de dag vliegt waarschijnlijk voorbij. :thumup: Fijne dag!!

Fanne, Mya, S2909 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
  20. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Jaaa klopt, volgende week ook! :thumup: Maar even kijken wat we dan gaan doen. Wil sowieso graag naar de stad om te shoppen. Wil nog een nieuwe outfit voor m'n sollicitatie :rolleyes: Goed excuus toch? :roflmao: Denk dat ik N dan meeneem, zij is echt gek op shoppen.

Jij al bijna klaar met inpakken voor morgen?

Fanne, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina