♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Morning!
    Hier een vrij rustige dag. Man is aan het werk in Rotterdam en blijft daar ook eten met oud collega's, dus komt laat thuis. Net boodschappen gedaan en we gaan straks naar een vrijmarkt. We gaan lekker op de fiets :thumup:
    Vanmiddag de tuin in, kan ik de laatste planten in de potten zetten. Morgen gaan we bbq'en en komen mijn ouders en zusje met gezin hier dus dan wil ik het klaar en netjes hebben.
    En ik hou het makkelijk voor vanavond, we eten pizza :rolleyes::thumup:

Mya, Sansaatje, Fanne en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.797
    7.389
    113
    Oh wat een plaatje die M met zijn krullen!

Zoon heeft een loge, ze waren kwart voor 7 al wakker, terwijl ze 11 uur pas sliepen. Ik heb ze mooi achter de computer gezet.
    L werd half 8 wakker, die is ondertussen op het kdv. Ze keek erg sip toen ik weg ging. Misschien dat ze toch begreep dat ik vrij ben vandaag en het er niet zo mee eens was.
    Maar ik wilde vandaag naar de film met de jongens en dochter, dat is niks met L er bij.
    We gaan zo eerst naar de grote speeltuin een dorp verder. Daarnaast vermaken ze zich heerlijk buiten. Mijn zoon speelt erg slecht alleen maar met zijn neef is het dikke mik, en spelen ze de hele dag buiten. Man gaat vanavond nog een vuurtje maken voor ze. Bedenk me nu dat ik nog geen marshmallows heb gehaald, hmm, straks maar doen. Er liggen ook nog schoenen bij de schoenwinkel klaar voor L die ik had besteld.

Fijne dag!

Mya, Sansaatje, Fanne en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.101
    4.364
    113
    Goedemorgen!
    A was om half 8 wakker en J om kwart voor 8. Om 8 uur mochten ze nog even bij ons in bed en we waren rond 9 uur klaar met het ontbijt. Man is nu even wat klusjes buiten aan het doen, A speelt binnen en J buiten. J is echt een buitenkind, die zou het liefst heel de dag buiten lopen. Hij loopt nu in zijn boxershort, zodat hij snel naar de wc kan. Stiekem vind ik dat zoon schattig.
    Straks gaan we nog kort naar de vrijmarkt hier in de buurt en verder hebben we nog geen plannen vaststaan. We gaan vanmiddagwel iets leuks doen, maar nog geen idee wat. Vanavond zullen we wel makkelijk doen qua eten. Ik denk een salade of uit eten.
    Fijne dag allemaal!

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  4. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Jep, elk jaar. Naast hpv heb ik ook licht afwijkende cellen, wat door mijn lichaam opgeruimd kan worden. Het is nog niet ernstig genoeg voor een lisexcisie. Ik moet nu een paar maanden naar mijn bevalling weet voor controle komen.

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh trouwens ik heb nog een super tip al zeg ik het zelf. Ze hebben bij de Action een mega leuk juten vloerkleed. Maar 29,99€ en rechthoekig qua vorm. Ik heb ervoor gekozen om deze buiten op ons terras te leggen en dit weekend wil ik nog een paar leuke buitenplanten kopen als we weer thuis zijn. 120x170 cm.

Screenshot_20220505-103804_Chrome.jpg

https://www.action.com/nl-nl/p/absolu-chic-jute-vloerkleed/

Mya, Fanne en Magnolia29 vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Idee om een lis-excisie toch te bespreken indien je cellen afwijkend blijven maar licht ernstig? In principe is het natuurlijk enorm positief dat ze niet sterker gaan afwijken. Maar stress elke keer is ook niet fijn voor jou. Ik had verwacht dat ik van pap 3b (cin 3) naar een lichte verbetering zou gaan. Maar na de bevalling baby M had ik nog maar pap 1 en het virus was ook weg. Het kan dus ook echt wel gewoon weg gaan, dat virus. In mijn geval was behandeling wel noodzakelijk.

Mya, Fanne en Katin87 vinden dit leuk.
  7. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Goedemiddag ondertussen alweer. Hier 2 vermoeide kinderen die niet veel kunnen hebben. Naweeën van gisteren ;). Ze waren beide vanmorgen rond 7uur wakker maar eigenlijk hadden ze nog wel wat langer moeten slapen. L ligt nu net weer in bed, benieuwd of hij gaat slapen. Ik heb het idee dat zijn middagslaapje langzaam er af aan hrt gaan is :(. Laatste tijd als hij 's middags slaapt, feest hij in de avond tot een uur of 21. Wilde het net uit proberen om op te blijven, maar zijn lichtje was gewoon uit. Benieuwd wat hij vanavond doet.

Vanmorgen even een bakkie gedaan bij mijn ouders. Kon E der fiets showen en opa meteen even helpen met het zadel. Ze hebben hem lager gekregen dus ben benieuwd. E vind der nieuwe fiets nog wel spannend. Hopelijk heeft ze in deze ook snel vertrouwen.

Zo nog even naar de winkel, traktatie halen voor E. Morgen trakteerd ze op de bso en maandag op school. Ik ga hrt lekker makkelijk houden. Morgen word het popcorn en maandag chips. Morgen zijn man en ik allebei vrij en beide kinders naar de opvang. Eerst even het huis goed opruimen/schoonmaken en daarna zien we wel wat we gaan doen. Misschien gewoon bankhangen en filmpje kijken

Magnolia29, Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  8. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.101
    4.364
    113
    J gaat nu ook later slapen, maar hij kan nog niet zonder zijn middagslaapje. Van de week wilden we 's middags weg en heeft hij van 12.45 tot 14:00 geslapen. Om 14:00 maakte ik hem wakker en dat was dus echt te vroeg. Van die koppige buien en toen we thuis kwamen was het echt heel hard huilen. Zo ken ik hem dus echt niet. En hij riep maar: Ik ben moe! Ik wil naar bed, lekker slapen! Dat vond ik dus ook heel zielig.

Mya vindt dit leuk.
  9. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.101
    4.364
    113
    Ik heb trouwens echt het idee dat J in een sprongetje zit. Het is heel de tijd mama, mana, mama en veel aan me hangen, nee zeggen en daarna is het toch ja, en daarna toch weer nee. Echt van dat gedrag dat bij een sprongetje hoort. Zijn zijn worden ook steeds completer.
    Herkenbaar voor de andere decembermama's?

Nina Sanders vindt dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    En anders max 1 u of 1,5 u laten slapen? Dat doen we met V. Of eerder naar bed bijvoorbeeld. Ik merk met V dat ik hem echt niet na 13.15u nog kan laten liggen, dan wil hij rond 19u niet naar bed. Dus dat is de max voor hem. Maar hij slaat ook wel eens een middag over, hij slaapt bijv. nooit op opvangdagen.

Mya vindt dit leuk.
  11. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Deze loedermoeder wil eigenlijk uiterlijk 19.30uur rust hebben :oops:. L gaat vaan tussen 12 en half 1 naar bed en slaapt thuis dan tot een uur of 3. Vandaag ging hij om half 1 naar bed en werd zelf 2uur wakker. Hij is weer helemaal vrolijk en hyperactief. Hopelijk is dit slaapje voldoende om het tot vanavond gewoon te redden en dan ook gewoon te gaan slapen. We gaan het zien vanavond. Afgelopen dinsdag sliep hij tot 3 uur en hij heeft door gefeest tot half 10 :eek:. Gisteren in de Efteling redde hijnhet zonder slaapje, rond half 5 werd hij moe, vond ik niet gek de hele dag buiten en heel veel indrukken.

Mya vindt dit leuk.
  12. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    #2692 Miekje86, 5 mei 2022
    Laatst bewerkt: 5 mei 2022
    Sprong herken ik op het moment niet, maar ik heb het idee dat L zijn woorden wel beter gaan. Praat ons ook veel na, tenminste poging tot. De R en L lukt nog niet goed. Ook zegt hij nog heel weinig 2 woordszinnen. Hij wil altijd heel graag zijn koel en hij wil gijen. Onze beide katten noemt hij beide sindskort steevast Machiiii. Ze heten Macho en Loki. Hier voornoemde hij ze mauw dus er zit vooruit gang in. Maargoed vergeleken met een maand geleden gaat hij met sprongen vooruit. Officieel is L een december kind, ik was 31 december uit gerekend ;)

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  13. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    L gaat hier tussen 12 en half 1 naar bed (ik probeer 12uur aan te houden) en hij sliep eerst met gemak tot 3uur, langer mocht van mij al niet. Als ik hem wakker moet maken moet ik daar heel veel moeite voor doen en is hij strontchagerijnig :rolleyes:. Vandaag wilde we hem wakker maken om 2uur, maar vlak daarvoor werd hij al zelf wakker. We wachten vanavond maar even af. Op de opvang slaapt hij over het algemeen iets van 1.5uur. We gaan gewoon maar even zoeken wat te doen met het slaapje. Ik weet van E dat ze rond haar 3de stopte met der middagslaapje, maar die ging van 2 a3 uur slaap naar 0 slaap. En heel fijn ik was net zwanger van L en de vermoeidheid kikte er bij mij net in ;). Wij waren een top combinatie in die periode :roflmao:.

14. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

@Miekje86 hier lijkt het middagslaapje er ook af te gaan helaas. Al tweede dag op rij na een half uur weer wakker. Ik ben er nog niet aan toe, ik wil ook mijn rustmoment. :eek::rolleyes:

Mya, Magnolia29 en Miekje86 vinden dit leuk.
  15. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Welkom bij de club haha.

Mya, Magnolia29 en Miekje86 vinden dit leuk.
  16. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

I do not want to join your club. :roflmao:

17. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Hier is het middagslaapje er thuis al een heel tijd af. Op de opvang en bij mijn ouders slaapt ze nog wel tussen de middag :confused: Thuis wil ze echt niet meer, dan roept ze net zolang ‘Ik wakker’, totdat we haar eruit halen.

Miekje86, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  18. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hahahaha dat snap ik. Deze club heb ik al vanaf december. :rolleyes: Weinig leden tot dusver. :o:

19. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik heb ook nog niet zo'n zin om te joinen. Ligt niet aan jou of aan Q overigens :rolleyes::roflmao:

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  20. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.101
    4.364
    113
    Ja, snap dat je dan je rust wil hebben. Ik leg J er ook gewoon voor half 8 in hoor. Hij ligt dan gewoon nog een uur rustig in zijn bed. Het zegt niets, hij roept me ook niet. Ik kwam er achter doordat ik even bij hem ging kijken. Hij doet dan ook net alsof hij slaapt.

Mya vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina