♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.102
    4.364
    113
    Goedemiddag,

Vanmorgen werden A en J rond half 8 wakker. Geen moederdag ontbijt gehad, man denkt bijna nooit aan zulke dingen en dat geeft ook niet. Van man kreeg ik een lingeriesetje, van A een knutsel met foto en teveel glitters en van A en J samen nog een knutsel met hun voetjes erop gestempeld. Man had voor A en J nog sportelastieken besteld. Al met al prima. Het gaat vooral om het gebaar.

Verder merken we dat we de touwtjes weer moeten aantrekken bij A en J. Vooral J luistert soms bar slecht. Als je zegt dat hij iets niet moet doen of dat hij moet stoppen, gaat hij nog net even door of moet je het nog 6 keer zeggen, voordat hij luistert. A doet soms ook gewoon net alsof hij het niet hoort. Dus het is na een week vakantie weer tijd om op te gaan voeden.

@riean ik ga morgen ook weer op dieet. Weinig koolhydraten en veel bewegen. Ik wil zo'n 4 kilo kwijt.

Mya, Magnolia29, riean en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Wij moesten net nog eten halen voor vanavond, wasnik van de week vergeten. Hebben we in de winkel besloten dat we lekker gaan bbqen :D. We beginnen zo lekker optijd, L begint al chagerijnig te worden, maar hij heeft net even 10min geslapen in de auto dus hopelijk red hij het zo om gezellig mee te doen

Mya, Magnolia29, jvsd92 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier ook spontaan besloten te bbq zojuist. Man is nog even de auto wassen en ik heb net nog even de bbq rekjes in de vaatwasser geknald. Die staat nu te draaien. Ik heb al vlees gehaald (biefstukspiesjes, kipshaslicks, hamburgers, vega sate stokjes en kipsate stokjes). en net ook boven even de vloer gedweild dus dat is ook gedaan. Rond 17 heeft man bbq dienst, doe ik even de toiletten tussendoor en de jongens zijn al vanaf 11u vanochtend continu buiten. Heerlijk. :thumup:

Mya, Magnolia29, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Zooooooo! Ik heb een kater, ik voel me er gewoon jong van. :p Was 05:30 vanmorgen en het was geweldig. Lekker rustig aan gedaan vandaag en vanavond lekker in bed naar F1 kijken. :roflmao:

Mya, Magnolia29, Miekje86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier een fijne Moederdag gehad. Wakker worden en een ontbijtje krijgen. Q bleef maar zeggen; Mama, hap hap! Ging niet snel genoeg denk ik. :roflmao:

We zijn wezen lunchen bij mijn ouders. Was erg gezellig.

Daarna richting huis. Ben ik heerlijk alleen daarna naar de Intratuin gegaan en heb zo’n beetje alles gekocht wat ik leuk vond. Eenmaal thuis lekker buiten bezig geweest met al mijn aankopen. Straks alles een rondje water geven. Gelukkiger kan je mij niet krijgen.

Q ligt er net in. Wij gaan zo wat eten bestellen. En natuurlijk vanavond de race kijken!

Mya, Magnolia29, Sansaatje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Wat een heerlijke berichten, fijn hoor :D

Hier ook een fantastische dag gehad!
    Hele mooie knutsels gekregen, een setje dag en nachtcrème en 2 armbanden waarvan 1 met de birthstones van man en de kinderen.

Daarna heb ik zusje en moeder opgehaald en zijn we naar het Thermen bed gegaan. Wat was dat heerlijk ontspannen en super mooi weer erbij :thumup: Man is met de kinderen naar Ballorig gegaan. Einde vd middag weer thuis, in de tuin gespeeld en eten besteld.

Ik lig in bed met N naast me, die kan niet slapen van de jeuk. Zo sneu :(

Wekker is gezet, morgen begint het gewone leven en weer ;) Toch jammer, de vakantie was top :D Trusten!

jvsd92, Fanne, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hier ook verwend met zelf gemaakte kunst, elk jaar wordt t mooier! En thee op bed, (ontbijten zo vroeg doe ik niet) heel leuk. Smiddags vierde we het kinderfeestje van zoon, die paar weken geleden 7 is geworden. We dachten mooi warm weer, dus gingen naar een buitenspeel tuin, i.p.v. binnenspeeltuin… alleen waren er weg werkzaamheden waardoor we echt veel langer onderweg waren heen en terug, dus dat was wel balen. Vervolgens aten we thuis pannenkoeken., dat wou iedereen, wij dachten patat te halen, zelfs Mac gezegd; maar nee hoor ze moesten pannenkoeken! Dus nog snel langs de winkel, (ik alleen)al die kids bij vriend en die ging maar ff voetballen met ze, waren 6 jongens, dus erg druk, maar wel gezellig. Feestje liep door file, (wegwerkzaamheden en een botsing er tussen) enorm uit, alle ouders maar ge appt dat t wat later werd, om 19.20 brachten we de laatste thuis, en morgen natuurlijk weer naar school. Binnenspeeltuin waar alles georganiseerd wordt, is toch een beter idee, dit was natuurlijk wel wat goedkoper, maar schat dat t maar 20 euro meer koste bij binnenspeeltuin…. Vooral vanwege t mooie weer deden we dit, maar voor volgend jaar bedenken we ons nog wel, hele huis was best vies, overal pannenkoeken stroop, vingers, en limonade op de vloeren… nee toch maar liever uit huis….

Sansaatje, riean, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Goedemorgen, E vanmorgen met z'n alle naar school gebracht. Man hoeft pas 9.15uur te gaan werken, nadeel wel is dat hij later klaar is. E was helemaal gelukkig dat papa even mee ging. Ze mag vandaag ook trakteren op school. Heb het lekker simpel gehouden, zakjes chips en voor de juffen en meester luxe stroopwafels.

Nu mij gaan voorbereiden op het kinderfeestje as zaterdag en dan zijn alle feestje weer voorbij. 3 meiden die ze heeft uitgenodigd hebben een glutenintolerantie. Ik wil cake gaan versieren met ze. Dus even uitzoeken wat ze wel en niet mogen (en ik weet kan de ouders vragen, maar vind leuk om eerst uit te zoeken en dan te checken of ze het echt mogen/willen). Glutenvrije cake heb ik al gevonden

S2909, Fanne, Magnolia29 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik moet echt nodig voor V nieuwe kleding bestellen, die arme jongen past niks meer :eek:
    Waar hebben jullie al wat voorjaars/zomerkleding gekocht?

Mya en Fanne vinden dit leuk.
  10. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Hier weer present na een weekend weg met mijn familie. De meiden hebben het heerlijk gehad! Met als hoogtepunt in de modder spelen :rolleyes: Ik ben zelf wel gesloopt nu. Krijg ook al last van mijn bekken en rug. Inmiddels al over de helft met mijn zwangerschap!

Miekje86, Mya, Fanne en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113

Bijgevoegde bestanden:

Kirzy, Miekje86, Mya en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.102
    4.364
    113
    Broeken koop ik altijd bij Hema, daar is deze week veel korting. Helaas niet op de jogdenimbroekjes die ik altijd heb. Shirtjes heb ik gekocht via kleertjes.com in de uitverkoop. J kan ook veel shirtjes van A aan van vorig jaar.

Mya vindt dit leuk.
  13. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Ik heb bij de Wibra leuke shirts gekocht voor zoontje. En ik ben laatst voor het eerst en laatst in de Primark geweest, wat een verschrikkelijke winkel maar ik heb er wel hele leuke bloesjes met korte mouwen en korte broeken voor zoontje gekocht. Maar ik blijf erbij wat een verschrikkelijke winkel en wat een volk komt daar. :eek: (Ik heb voor vrouwen maar 5 items van katoen kunnen vinden, (niet gekocht) alles is van plastic verder op de salesafdeling. :eek:)

Magnolia29, Mya en Fanne vinden dit leuk.
  14. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.102
    4.364
    113
    Weer gewerkt na een heerlijke vakantie! Merk datvik echt weer uitgerust ben. Hoewel het ook weer aanpoten is. Gelukkig bood man vanmorgen aan om beide jongens weg te brengen (J is 'mijn taak') en kon ik daardoor rustiger vertrekken.
    Ik haal altijd beide jongens op, A is op maandagmiddag bij mijn moeder en J op het kdv, daarna snel gekookt en na het afruimen, opruimen en stofzuigen ben ik gaan hardlopen. Dat doe ik normaal op dinsdag, maar man heeft morgen een training en is dus pas eind van de avond thuis, dus dan kan ik niet. Doe ik morgen wel een workout thuis.
    Verder heb ik me vandaag georiënteerd om thuis wat crossfitmateriaal aan te schaffen, maar wat is dat duur zeg! Alleen een Olympische bar van ROGUE kost al een vermogen en dan heb je nog niet eens de gewichten erbij. Dus we moeten maar eens kijken of er goedkopere oplossingen zijn.

Mya vindt dit leuk.
  15. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Ik koop heel veel bij kleertjes .com, vooral de sale afdeling, ook collectie van vorig jaar, zit vaak genoeg leuks tussen. Ik moet voor alle 3 de kids heel veel kopen, iedereen is flink gegroeid!

16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nou dit is dus exact wat ik gisteren tegen mijn man zei. Hallo :o: Er is altijd wel een kind dat wat nodig heeft haha.

Ik heb wat leuke basics gekocht voor mini O (allemaal bij de H&M en Zara). Windjack (zelfde voor O, daar had ik een foto van gepost), een aantal pastelkleurige t-shirts en ook een korte chino broek (mintgroen). Verder luchtige roestbruine halfopen gympjes (voor O dezelfde in het groen maar dan zonder klittenband) en voor beide jongens ook nog een paar Nike sneakers (zwart voor O en wit voor mini O). Ik moet eerst even nog wat korte broeken passen van mini O. We hebben best veel korte broekjes van O die nog prima zijn en die wil ik mogelijk nog door geven (idem voor baby M).

Mya, Magnolia29 en jvsd92 vinden dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh en vandaag was ik even van de aardbodem haha. Ik zat al om 7.15 in de auto naar kantoor. Vergeet ik mijn beide telefoons (privé én werk). Jeetje mina wat vreselijk. Wel een drukke dag gehad die voorbij vloog. Om 15.45 zat ik echter weer in de auto naar huis: veel te mooi weer haha.

Verder is man morgen jarig. We vieren het dit weekend maar ik heb wel een quick ontbijtje. Overnight oats in chocolademelk met Griekse stracciatella yoghurt. Die laat ik een nacht zacht worden en morgen top ik het af met kokos snippers en macarons. Voor man in een mooi bierglas en voor O en O in een klein glaasje. Als het goed is stijft het goed op en dan kan ik er morgen een kaarsje in doen haha. Verder is dinsdag altijd mijn thuis(werk)dag terwijl iedereen de deur uit is dus die dag is me heilig haha. Ik moet sowieso nog even naar de stad en ik wil 's ochtends even sporten.

Fanne, Mya, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Mijn mama wordt morgen geopereerd. Ik heb vandaag gewerkt en vanavond ook nog even. Ik ‘moet’ morgen nog wel het eea doen maar verder ga ik denk ik opruimen/schoonmaken in huis met harde muziek aan ter afleiding:|

Magnolia29 vindt dit leuk.
  19. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  20. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.797
    7.389
    113
    Sterkte @RoseMurphy

@Magnolia29 , aan mij heb je niks. Ik kreeg enorme zakken vol kleding van een vriendin, berg kleding voor zoon en een nog grotere berg voor L. Alles precies in hun maten. Nu ben ik wel kritisch hoor op wat ik krijg, maar ik heb het idee dat veel mensen véél meer kleding per kind per seizoen hebben dan ik, haha , dus zelfs als de helft weer doorgeef of wegdoe is het nog genoeg voor mijn kinderen.
    Oudsre dochter had pas een erg leuk jurkje gevonden bij Ter Stal. Daar zag ik toen ook leuk jongensspul hangen. Misschien is dat een optie?

Hier heerlijk gewerkt vandaag. Lekker druk. Man had de kinderen gehaald dus ik kon meteen k ik en toen ik thuis kwam. Buiten gegeten, zo fijn dat dat weer kan. Zeker met L die een gruwelijke bende maakt met eten, zeker met 'macajoni' (het was eigenlijk spaghetti naar ik reken het goed :roflmao:)

Morgen vrij. Ik heb vanavond alles boven al gepoetst en gezogen. Dus morgen alleen beneden nog en dan ga ik met L buiten zijn denk ik, genieten van 25 graden :eek:

jvsd92, Nina Sanders, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina