♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Heel spannend ❤ Duim dat alles goed gaat!!

RoseMurphy vindt dit leuk.
  2. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.103
    4.365
    113
    Ah wat spannend. Waaraan moet ze geopereerd worden? Hopelijk niets ernstigs? Heel veel sterkte, ook voor je mama!

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Sterkte @RoseMurphy! Afleiding doet je hopelijk goed

4. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Sterkte voor jou en je naasten vandaag @RoseMurphy

5. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @RoseMurphy Sterkte vandaag! Hopelijk verloopt alles goed!!

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier alles goed. Ik ben lekker in de stad. Heb nog even wat kadootjes voor man gekocht en vooral heb ik heel veel versiersels en kado materiaal gekocht. Ik maak altijd een kunst van het inpakken. Denk aan rozetten, mini slingers, vloeipapier, kadotassen, kaartjes en inpakpapier met goud/zilverfolie etc!

Mya, jvsd92, Fanne en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
  8. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hoe is het bij jullie?

Heb vanochtend gewerkt, vanmiddag het huis voor mezelf. Man is tot morgenavond in Rotterdam en de kinderen zijn op school/opvang.
    Ik heb m'n nagels gedaan, de was. Dat vind ik echt zo'n neverending story o_O
    Vanochtend was V om 5u wakker dus om 6u waren we er al uit. Toen al een was aangezet en 2 wasmanden weggevouwen. Nu dus weer een in de droger, weer een aan en heb de bedden verschoond dus die kunnen morgen in de was o_O Mocht iemand ooit een zelfregulerende wasmand uitvinden; ik koop 'm meteen. :thumup:

Heb zo m'n uitstrijkje. Ben benieuwd hoe lang het daarna duurt voor de uitslag binnen is. Hoop zo snel mogelijk...

Mya, Sansaatje, Fanne en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Succes! Valt vast mee.. ik duim voor je dat je de uitslag goed uit pakt.

Die was.. True. Neverending. Ik had hem vanochtend ook leeg. Kreeg O 2x een bloedneus...

Ik dus nog even in de stad en ga zo naar huis. Dan ga ik kadootjes inpakken. We vieren het dit weekend. Jongens naar school en opvang en man is rond 17.30 thuis. Tot die tijd ben ik heerlijk aan het relaxen ook. Vanocntend vroeg al een was weggewerkt, toilet gedaan, vaatwasser uitgeruimd etc. Ook al gedoucht en vanochtend ook gewerkt. Straks zuig ik nog even tussendoor en toilet beneden doe ik ook nog ergens een keer.

Ohhh ik kijk NU al uit naar het inpakken en geven van de kadootjes.. is dat heel gek haha? Ik vind dat echt zo leuk om te doen.

Mya, Fanne en Magnolia29 vinden dit leuk.
  10. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.103
    4.365
    113
    @Magnolia29 ik heb het al opgegeven om ooit die wasmand leeg te hebben. Ik doe iedere dag 1 à 2 wassen, dus er is dan altijd wasgoed dat q of 2 dagen in de wandmand moet blijven liggen.
    @Nina Sanders ben benieuwd naar je creatie. Plaats maar een foto als je klaar bent met inpakken.

Ik ben lekker op tijd uit. Er vervielen wat lessen. Vanmorgen het beddengoed van de jongens gewassen en buiten gehangen en dat is inmiddels droog, dus ik ga zo hun bedden opmaken en even door het huis met een doekje en de badkamer en wc schoonmaken. Dan msg morgen man het hele huis stofzuigen, want daar heb ik een hekel aan.
    Man is nu naar Amersfoort en vanavond laat thuis. Voor de jongens heb ik bami en voor mezelf maak ik een salade met parmaham, meloen, tomaat en mozzarella.
    Hopelijk gedragen de jongens zich een beetje, want J wordt zo langzamerhand steeds brutaler. Echt continu: Nee, niet naar boven, ik wil beneden blijven. Nee, niet naar bed, ik wil buiten spelen. Nee, niet luisteren. En als ik dan zegt: Nu ga je ... anders wordt ik echt boos, zegt hij: Nee, niet boos worden, mama of Nee, niet wat als.
    Het is echt een heel leuk mannetje hoor, maar af en toe word ik echt gek van die buien. Alles gaat echt 10x langzamer.
    Zijn jullie peuters ook zo? Met A heb ik dit namelijk echt nooit meegemaakt.

Mya, Nina Sanders, riean en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  12. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.798
    7.390
    113
    @Fanne , bij L is het ook best vaak strijd. Maar vaak ga ik die strijd ook niet aan hoor. Dus loopt ze vandaag bijvoorbeeld in een blauw shirt met lange mouwen met een feloranje rokje. Vloekt hij elkaar, kange mouwen zijn veel te warm maar zij wilde het perse aan. Ach, wat kan mij het ook schelen, als zij het naar mooi vindt. Scheelt weer een strijd :roflmao:

@Magnolia29 oh ja, die was! Mijn moeder vraagt af en toe waarom ik geen schoonmaakster neem. Maar elke keer zeg ik dat het poetsen niet het ergste is, maar die was. En helaas heb ik het geld niet om dagelijks de schoonmaakster te laten komen voor de was :rolleyes::roflmao:

Al vind ik het met dit weer iets minder erg het hangt zo lekker in de wind en is zo droog nu. Ik sorteer het ook altijd meteen met het afhalen on de goede mand. En vouw het direct op. Dan heb ik 2 manden met in elk 3 stapeltjes. Daarna staan die manden nog een paar dagen in de bijkeuken tot ik zin heb gemaakt om het in de kasten te leggen :D

Hier een fijne dag. Vanmorgen de knutselkast opgeruimd en beneden alles gesopt. Paar boodschappen gedaan en vanmiddag had ik eigenlijk een vergadering maar ik kwam er niet in op de een of andere manier dus na 10 minuten proberen vond ik het wel best, kon ik mooi nog ff naaien. Daarna kids op de fiets opgehaald en nu zit ik buiten anders wil L niet buiten spelen.
    Straks koken en vroeg eten want dochter moet naar turnen en de oudste moet ik jaar muziekles brengen. Man is tot laat weg. Ik leg de jongsten er mooi vroeg in, avondje voor mezelf :thumup:

Mya, Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  13. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Uitstrijkje ging marco prima! :thumup:
    Blijft wel altijd iets onprettigs :confused:

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  14. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hahaha omg, ik moet hier wel even om lachen.

Maar; Fijn, ook weer achter de rug. Nu hopelijk snel een goede uitslag.

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ja sorry, met al die groep 7/8 leerlingen om me heen op de scholen waar ik kom hoor ik de hele dag niks anders :roflmao::roflmao:

jvsd92 vindt dit leuk.
  16. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Is het gek dat ik hem niet snap? :rolleyes:

17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Deze even kijken ;)

Katin87 vindt dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ben ik de enige die dit niet snapt hahaha

Magnolia29 vindt dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @riean herkenbaar hoor, die was. Ik vind het huishouden helemaal niet zo'n big deal. Ja natuurlijk moet er veel gebeuren. Ja natuurlijk maken de jongens alles vies en smerig soms. Maar hier wordt gewoon de vloer beneden elke dag gedaan en de toiletten ook. Dat doen we gewoon tussendoor en is echt geen grote klus. De was gaat hier eigenlijk elke avond aan. Ik vouw hem meestal in de ochtend vroeg (als ik rond 6u opsta) weg. Het is dan nooit MEGA veel (want ik was elke dag), tenzij ik even niet heb gewassen. Maar hee, bakkie koffie erbij, radio aan, ik vind het niet zo erg hoor. Het ligt ook vaak snel dan in de kast. Het scheelt dat ik niks strijk. Maar die was en stofzuigen etc is echt neverending ja.
    Voor de rest is onze keuken ook niet veel poetswerk en de badkamer ook niet. Want geen tegels. Alleen de grote klussen (ramen, houtwerk, keukenkastjes van binnen, plinten..) vind ik wel rot :cool: Ik zou verder echt niet weten wat ik met een poetshulp moet. Wat gaat die doen dan? De vloer en toiletten? Doen we elke dag zelf al. De bedden doet mijn man en de badkamer (lees: douche) sprayen we zelf na het douchen regelmatig in.

Mya vindt dit leuk.
  20. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hahaha dat geloof ik direct. Mijn schoonbroertje woont een paar huizen verderop. Die doet dit dus ook 80x op een dag.

Deel Deze Pagina