♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    T kruipt gewoon bijna :eek: hij komt sowieso echt al naar voren en hij heeft al een paar keer z’n knietjes helemaal onder z’n buik gekregen vandaag :o: A heeft nooit gekropen (die tijgerde tot ie liep haha), dus dit is nieuw:roflmao:

S2909, Mya, Magnolia29 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Wat goed!! Hoe gaat het met je moeder?

3. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Lief dat je het vraagt! Het gaat goed, ze is gisteren al thuisgekomen dus echt top. Ze was gister nog extreem moe, vandaag was ze al een stuk helderder:) lekker rustig thuis. Ze lag op een kamer met anderen, logisch, maar dan heb je toch allerlei lawaai enzo.

Nina Sanders, Miekje86, Magnolia29 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ah dat is super nieuws. Thuis nu goed herstellen.

Fanne en RoseMurphy vinden dit leuk.
  5. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Hier beide kinderen onuitstaanbaar en verschrikkelijk moe dus iedereen om 18:30 in bed gelegd. Zo. Nu rust. :rolleyes:

riean, Nina Sanders, Mya en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.103
    4.365
    113
    @Magnolia29 fijn dat N beter is en hopelijk knapt V ook snel op.
    @RoseMurphy wat knap van T. En heerlijk dat hij nu lekker op verkenning kan. Fijn dat je moeder ook opknapt.

Vanmorgen stootte J zijn neus. Ik kon niet precies ontdekken hoe dat kwam. Hij wilde op de bank klimmen om mijn man na te zwaaien en toen ging er iets mis. Hij had een bloedneus en daarna had hij het erover dat hij moest spugen en wilde hij naar bed. Hij heeft een half uurtje met een boekje op bed gelegen en toen ging het wel weer.
    Vanmiddag ben ik na hun middagslaapje nog even met hen naar de speeltuin geweest. J heeft twee keer netjes gezegd dat hij naar de wc moest. Super knap. We waren net een kwartier thuis en toen zei hij dat hij gepoept had: in zijn onderbroek. Duidelijk dat zijn kiezen doorkomen, want het stonk echt verschrikkelijk. Mega smerig werkje was dat.
    Daarna viel J nog op de stoep en lag zijn knietje en zijn voetje open. Nadat ik het schoongemaakt had en hem een pleister had gegeven, wilde hij alleen nog maar op de bank liggen. Hij huilde verder niet, A wel, omdat J bloed had.
    Ik heb de kleine brokkenpiloot maar snel op bed gelegd. Hij wilde echt niets meer, alleen nog maar liggen. Hopelijk heeft hij morgen meer geluk.

Mya, Magnolia29 en riean vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Lees mee hoor maar ontzettend moe. Vannacht maar 4 u geslapen.

Ben een beetje slapjes. De hele dag moet ik van alles al naar de wc ;). Ik herken dat nu ik erover nadenk wel van de andere keren rond dit termijn. Ook een dag of twee gehad dat mijn darmen enorm gevoelig waren en dat ik van alles krampen kreeg en naar de wc moest. Alsnof mijn darmen zich verplaatsen door groei baarmoeder en er tijdens dat proces even geen ruimte is voor inhoud haha. Kan dat? Gelukkig voel ik me verder prima en heb ik ook gewoon trek maar ben dus wel een beetje slapjes en moe. :thumup:

Niet meer toegekomen aan de gordijnen wassen maar ach, dat komt dan nog wel. Wel vanochtend de shutters afgenomen (ik stof ze echt elke dag maar eens in de zoveel tijd echt helemaal afnemen). Zon *** werk vind ik dat. Maar wel daarna keukenoppervlakken even gesopt en de keuken ramen mee gepakt. Toen was ik tevreden en besloot ik dat het genoeg was. :cool:

Nu met de voeten omhoog en morgen wil ik op tijd eruit. Wil wel even de ramen aan de voorkant van binnen ook mee pakken en daar laat ik het - naast de was - bij. Lekker relaxen. Ben benieuwd naar het uitgraven vd trampoline.

Wat goed van T en herstel van je moeder @RoseMurphy :D. Op naar een stijgende lijn! Ook weer een nieuwe set nagels. Koraal. Heerkijk zomers, te zien in het nageltopic!

Mya, RoseMurphy en Magnolia29 vinden dit leuk.
  8. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Vandaag weer een dagje gewerkt, was vandaag gelukkig niet extreem druk. L heeft vandaag op de opvang zijn slaapje over geslagen. Vanavond is hij lekker gaan slapen, helaas na een half uur hoeste hij zichzelf wakker. En toen begon het feesten weer :rolleyes:. Maar gelukkig is het sinds half 9 stil bij hem. E is langer bezig geweest maar die is bloednerveus voor morgen. Der eerste eigen kinderfeestje. Op het moment is ze bang dat er niemand komt en is ze beledigd dat ze van papa en mama niet nog een cadeautje krijgt. Ik heb gezien op der lijstje dat ze erg verwent gaat worden.

Wij zijn vanavond al bezig geweest voor morgen. Slingers hangen weer en ballonnen opgeblazen. Morgen even de tafel nog dekken en alles klaar zetten. Laatste boodschappen halen en dan kan het los gaan. L word morgen vroeg al door mijn ouders opgehaald en die blijft daar ook lekker logeren. Morgen kijken maar eens kijken hoe E is na der feestje of we er nog een gezellige avond van maken met haar en anders maken we het zondagochtend nog gezellig met haar al hoop ik stiekem dat der spanning eindelijk weg is morgenavond en dat ze eindelijk gewoon lekker slaapt ik duik zo mijn bed in, morgenochtend ook nog even snel L zijn koffer in pakken

Fanne, Mya, Sansaatje en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Sansaatje

Goedemorgen! Ik werd vroeg wakker omdat mijn man aan mijn hoofd zat in zijn slaap. Irritant want ik kon de slaap niet meer vatten. Het was net na 06:00. Helaas was rustig alleen opstaan geen optie want kat brulde het hele huis (behalve man) wakker. Ben wel onder de douche gegaan want anders is het niet te doen. Ik ben chagrijnig nu dus. :eek: Vandaag doe ik niets, man kookt en gisteren hele huis schoongemaakt dus mama neemt een dag vrij. :thumup:

Magnolia29, Fanne, Miekje86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Sansaatje

Veel plezier vandaag @Miekje86! Hopelijk heeft E een geweldige dag!

Magnolia29, Miekje86 en Mya vinden dit leuk.
  11. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Miekje86 Fijne dag vandaag met E haar feestje! :D

Miekje86 vindt dit leuk.
  12. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    @Miekje86 veel plezier maar ook veel succes met E der kinderfeestje!

Miekje86 vindt dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Veel plezier @Miekje86 (en succes met opruimen straks) ;).

Hier prima dag. Helaas nog steeds wat last van mijn darmen dus sporten sla ik dit weekend over. Bovendien zijn man en broer nu in de tuin bezig met de grond voor de trampoline dus dat gaat even voor :thumup:. Ik begreep wel dat de grond daar echt kei en kei hard is :|. Maar ik wil dat ding er echt spoedig in hebben. Al moet er een kraan bij komen, don’t care, ik wil van alle dozen en troep af :p.

Verder de ramen aan de voorkant inmiddels ook gedaan alleen nog 2 aan de zijkant. Daar staat de zon nu op dus die moeten even wachten. Verder wacht er nog een was maar daar heb ik geen zin in :o: die zit nog wel even goed daar, in de droger. Uit het oog, uit het… ;)

Verder alles hier op orde. Ontbijtje besteld en man was blij met de versierde kamer en kadootjes. Gelukkig maar!

Mya, Magnolia29 en jvsd92 vinden dit leuk.
  14. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je man!

15. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier inmiddels aan de schoonmaak. Boven is zo goed als klaar, alleen nog de wastafel en de stofzuiger er door. Wat echt nodig is want overal liggen er van die verschrikkelijke pluizen die naar binnen zijn gewaaid.

Vanochtend vroeg samen met Q schoonouders opgehaald vanaf Schiphol. Dus we hebben er al eventjes op zitten!

Fanne, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Gefeliciteerd met je man! Leuk klusje ook op je verjaardag, de trampoline ingraven ;):roflmao:

17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hier ook alles prima! De koorts is weg bij V, maar nog geen waterpok te zien helaas ;)

Vanochtend heeft N haar eerste diploma gehaald bij voltige. Vanaf volgende week mag ze naar de 2e groep. Groter paard en andere tijd. Helemaal goed, want nu moesten we steeds rond 8u weg en dan begint ze pas om 11 uur ;) Mij hoor je niet klagen :roflmao:

Hebben een auto vol met spullen naar de kringloop gebracht. Inmiddels ook N haar kleding uitgezocht en man heeft zijn gedeelte van de kledingkast gedaan. Nu alleen mijn kant nog :rolleyes:

V maak ik zo wakker, daarna gaan we lekker de tuin in :thumup: Middelste nichtje van 3,5 jr heeft man gevraagd of hij haar 2e hands fiets wil overspuiten in het roze. Dus daar gaat hij vanmiddag mee beginnen. Ik heb een nieuwe bel, fietsstickers en roze handvatten voor haar besteld, maar dat is nog een verrassing voor haar :D
    Geniet van de dag!

Fanne, Mya, Nina Sanders en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Nina Sanders gefeliciteerd met je man en succes met toekijken van hrt ingraven van de trampoline. Hebben jullie een graafmachine geleend? Man vond het vies tegen vallen het uitgraven, maar hier hadden we niks geleend dus alles met de hand

@Magnolia29 fijn dat ze weer beter zijn. Gefeliciteerd met de diploma van V. Is voltige kunstjes doen op een paard? Of heb ik nu iets heel verkeerds ingedachte?

Mya, Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  19. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @allemaal, dank jullie wel. Gaat vast goed komen. Ik denk dat ik alles heb. Man is nog even snel bij de Hema plastic bestek halen. Want dat is glutenvrij en weet ik zeker dat er geen sporen op zitten. Nog een half uur en dan barts het los hier in ieder geval, E word met de minuten zenuwachtiger.

20220514_125048.jpg

S2909, Kirzy, Fanne en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ahh super leuk!!! Dat komt vast helemaal goed vanmiddag :D

Voltige is idd kunstjes doen op een paard :thumup::D

Fanne en Miekje86 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina