Goedemorgen allemaal, vanmorgen een afspraak voor A, daarna door naar mijn werk. Voordat ik de jongens ophaal vanmiddag wil ik eerst nog met een sopje en een doekje door het huis. Vanavond wil ik nog hardlopen. Fijne dag allemaal!
Wat een drukke dag zeg! Bij ons zitten volgens mij ook nog de winterwielen onder de auto. Moet ik eens navragen aan mijn man.
Haha! Nee serieus. Dit is een mama-groepje en geen zwanger worden/testen-turen/zwangerschapsgroepje, dus ik wil niet teveel testen posten, vandaar dat ik dat niet gedaan heb. Ik wil sowieso eind deze week nog testen voor een duidelijke test en die zal ik wel plaatsen. Maar ik vind het ook heel eng en spannend. Dit is mijn 7e zwangerschap, ben echt heel bang voor miskraam nr 5. Pas na de 12 weken kan ik een beetje ontspannen en blij zijn. Oh en ik vind het trouwens heel lief dat je zo meeleeft!
Volgens mij kun je juist in dit groepje wel alles delen. Snap je angst, zelf 1 x een miskraam gehad en dat hakt er in laat staan 4, deze blijft gewoon zitten. ❤️
Oh jongens wat een heerlijke dag hebben Q en ik! Vanochtend alles binnen gedaan wat ik moest doen, alle was weg. Toen kwam rond lunchtijd de zon hier achter. Vanaf een uurtje of 1 zijn we al heerlijk buiten. Ik bakken in de zon, Q druk in het badje.
Dit dus @Fanne ! Ik geloof dat we hier juist vanalles delen En ik wil zelf geen positieve zw test meer, maar leef wel ontzettend met iedereen mee die er hier wel een heeft
@S2909 Ik had nog niet op je gereageerd, maar wat heftig meid Toch wel emotioneel om te stoppen met de bv, dat vond ik in elk geval wel met V. Toch weer het einde van een fase. Hoop dat ze de flesjes thuis ook wil gaan drinken! En de koemelkvrije voeding haar goed doet
Thx om alsnog te reageren. De pot is sinds vandaag in huis. Verwacht dat ze rond 21u wakker wordt voor nog een voeding dus ik ga dan al even proberen met een klein flesje. Wordt wel aanpassen, met S nooit moeten nadenken over flessen en schepjes enz.
Hoop dat je dit nog leest voor ze wakker is, maar beter is het om nooit Savonds nieuwe voeding te proberen, omdat je niet weet hoe ze erop reageert, misschien krampjes krijgt of zo. Beter is dat om in de ochtend te proberen.
Dit wist ik dus niet. Bedankt om het te zeggen. Helaas wel al wakker en ondertussen flesje aangeboden, maar ze heeft mss 5ml gedronken want flesjes zijn haar ding niet. maar zal morgenvroeg opnieuw proberen ipv morgenavond
Ik vind het echt super knap dat je deze stap neemt. Dat is vast niet makkelijk als je J wel lang borstvoeding hebt gegeven. Gelukkig is flesvoeding verder heel makkelijk om te geven, maar in het begin vast wennen met de hoeveelheid. J heeft vanaf 3 maanden neocate gedronken. Ik vond het enorm stinken, maar we hadden vanaf toen echt een andere baby.
Het is idd niet gemakkelijk. Klinkt raar, maar ik zie het als een soort van persoonlijk falen, dat ik veel te gemakkelijk opgeef. Maar langs de andere kant weet ik ook dat we echt alles geprobeerd hebben en om nu te blijven verder doen enkel omdat ik van mezelf moet omdat ik me schuldig voel, dat is ook geen juiste ingesteldheid. En ik heb niets tegen kunstvoeding trouwens. Voor iemand zich hier "aangevallen" voelt. Ik ben de eerste om tegen een vriendin te zeggen dat er geen schande is in het geven van een flesje als de borstvoeding niet lukt of ze twijfelen om verder te blijven doen. Maar voor mezelf is die drempel blijkbaar toch hoger.
Och meid ❤ Dit herken ik heel erg toen de bv bij N niet lukte en ik de overstap maakte naar flesvoeding. Zo'n gevoel van falen, dat je lijf niet doet waar het in principe op gemaakt is. En wat je zegt; bij een ander dacht ik daar nooit op die manier aan, maar die lat leg je bij jezelf dan wel heel hoog. Dikke knuffel!
Ik snap je volledig. Hier twee jaar gevoed bij de eerste kinderen. Bij de laatste noodgedwongen moeten stoppen met 14 maanden ivm medicatie. En ik heb zeker een maand geprobeerd zonder medicatie maar dat ging gewokn niet meer. Ik heb het er ontzettend moeilijk mee gehad. En nog als ik er aan denk voel ik het verdriet dat ik de twee jaar niet vol heb kunnen maken.
Bedankt hoor, voor de berichten! Ben zeker eens we vertrokken zijn met de flesjes en ze het er goed op doet, ik blij ga zijn met mijn beslissing.