♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Mijn mood:
    upload_2022-5-20_21-11-17.jpeg
     
    Fanne, Miekje86, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.886
    4.157
    113
    Klopt. Bij de zwangerschap van A heb ik nog veel gesport, maar hierdoor raakte mijn bekkenbodem juist te gespannen. Na de zwangerschap van hem beb ik te vroeg weer fanatiek gaan sporten en toen kreeg ik daardoor klachten. Een zwangerschap en bevalling vraagt veel meer van je lichaam dan ik dacht. Daarom had ik nu een personal trainer ingeschakeld na de bevalling van J en dat werkte heel goed. Ik ga nu kijken hoe lang ik het sporten nu volhoud. Crossfit is een zware, intensieve sport, dus dat is wel uitkijken voor je lichaam. Sowieso wil ik in beweging blijven.
    Maar eerst zien of deze zwangerschap goed gaat. Ik probeer maar bij de dag te leven wat dat betreft.
     
    Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    @Fanne nou dat lijkt me een hele goede instelling. Een PT overweeg ik na de bevalling ook. Om maximaal resultaat uit m’n sport(tijd) te halen na de bevalling, maar ook om op de juiste manier echt gewoon weer helemaal in vorm te komen. Dus gericht op efficiënt behalen van resultaat, maar ergens ook de stok achter de deur om écht op bepaalde punten sterker te worden (rug, core voor zover mogelijk, bekkenbodem) en geen genoegen te nemen met bepaalde post-baby of zwangerschaps- vetjes. Niet om ondankbaar over te komen maar straks na nummer 4 is het wel de bedoeling dat mijn lichaam weer van mij wordt en blijft en dan wil ik ook echt toewerken naar een bepaald fysiek. Dat is gewoon slank en ‘toned’ en ook voeding zal daar een rol in spelen. Of ik echt ook een PT ga inschakelen hangt van veel dingen af hoor, misschien doe ik het ook niet.

    Maargoed. Eerst gewoon deze fase goed en wel doorlopen en kijken hoe ik eruit kom. Ik hoop gewoon weer fit en dat het fysiek mee mag vallen qua herstel.
     
    Fanne en Mya vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Morning!
    Hier begon de dag bijtijds. 6u opstaan, even wat kleins gegeten en koffie gedronken, gestoft.. daarna even goed de ogen van baby M schoon gemaakt en behandeld want die zaten helemaal dicht, arm ding en mini O besloot vannacht denk ik te poepen want man man man wat een stink boel haha. Nou die was mooi voor man. Ondertussen even een vaatwasser uitgeruimd en toen gaf man baby M de fles en ben ik met O gaan douchen.

    Nu dus opgemaakt, O al schoon, baby M buikje vol en opgefrist (die spuugde wel na de fles maar wel netjes haha) en mini O is ook opgefrist, die gaat morgen mee onder de douche. Man bakt nu broodjes af, ik zet een was aan en dan eten we even samen. Althans pogen. En dan wil ik rond 9u even enkele oefeningen doen in de sportschool. Als ik cardio oversla zweet ik niet maar gaat het puur even om het rekken en strekken. Dan is het geen ramp dat ik al heb gedoucht.

    Ja ja, we hebben er al een hele ochtend op zitten ;). Vanmiddag komt mijn broer weer om de trampoline af te maken met man en morgen hebben man en ik gewoon een dagje met baby M samen :o:. Schoonouders gaan op pad met O en O.

    Wat gaan jullie vandaag doen?
     
    Mya, Fanne, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.596
    10.788
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Mogguh allemaal, ik ben lekker snotterig en hoesterig wakker geworden. Ben bang dat ik L zijn virusje heb gekregen. Hopelijk is het snel over. Ik lig op het moment nog even lekker in bed, man is boven aan het rommelen en E en L zijn naar beneden gesniekt en zijn daar aan het feesten dat het gelukt is om stiekem naar beneden te gaan zonder dat papa en mama het door hebben :roflmao:. Ik laat ze maar even in die waan.

    Wij willen straks naar de kinderboerderij gaan, er is vandaag schaapscheerdersfeest. En verder nog wat boodschappen halen en daarna lekker niks doen
     
    Mya, Nina Sanders, Fanne en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Morning!

    Ik wilde typen dat we een rustige dag hebben, maar eigenlijk wel van alles gepland :roflmao:

    Ga zo met N naar het centrum. Moeten een pakketje ophalen en 2 versturen, armbandje van N ophalen (hebben we laten vergroten), cadeau kopen voor klasgenootje want daar heeft ze woensdag een feestje van. Dan nog even verse broodjes halen en snel naar huis, om 11u moet ze bij voltige zijn. Voor het eerst op een groter paard, ben benieuwd hoe ze 't doet :thumup:
    Vanmiddag brengen we de fiets die man heeft opgeknapt voor ons nichtje bij hun langs en dan blijven we daar vast even plakken.

    Morgen willen we wat leuks gaan doen. Twijfelen nog aan Plopsaland (hebben we een jaarkaart van) of zwemmen. Weet nog niet waar ik zin in heb haha.

    Fijne dag allemaal! :D
     
    Mya, Nina Sanders, Fanne en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Goedemorgen! Hier vandaag het huis poetsen. Dat is een dag taak als ik het goed doe. Dus dat is mijn planning haha. Q die helpt vast mee op zijn manier of rommelt zelf wel wat.

    Eind vd middag natuurlijk de kwalificatie kijken. Dus voor die tijd zorg ik dat ik klaar ben.
     
    Mya, Magnolia29, Sansaatje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.886
    4.157
    113
    Goedemorgen!
    @Miekje86 beterschap, hopelijk valt het mee en ben je snel weer opgeknapt.

    Wij zijn redelijk op tijd uit bed gegaan en nu net klaar met ontbijten. Zo dadelijk ga ik snel wat verse groente en fruit halen op de markt en daarna met A en J nog op verjaardag bij mijn nichtje.
    Man is ondertussen het bad (whirlpool) aan het schoonmaken. Dus alle losse onderdelen eruit, ontkalken en schoonmaken. Het is altijd een vervelend klusje en ik zal vanmiddag nog wel het bad goed uitschuren. We drogen het na het douchen wel altijd goed uit enzovoort, maar dit is ook af en toe echt nodig.
    Verder gaan we halverwege de middag nog naar mijn familie en we gaan ook samen eten dus ik gok dat we pas halverwege de avond weer terug zijn.

    Jullie ook allemaal een fijne dag!
     
  9. Katin87

    Katin87 Fanatiek lid

    20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Goedemorgen, ik zit bij de zwemles van Z. Haar tweede les, ze vond het wel spannend, maar is keurig zelf van de kleedkamer naar het zwembad gelopen. Vandaag ook veel in huis rommelen en Vinted pakketjes op de post doen.

    En… Groot nieuws! Mijn vriend vind de naam die ik heel graag voor ons zoontje wil toch wel leuk :eek: Haha, meestal moeten dingen een tijdje marineren en dan vindt hij het toch wel leuk/goed. Dus we krijgen als alles goed gaat in september een kleine J erbij.
     
    Mya, Miekje86, S2909 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Drukke dag dus. Pff. Ik moet er niet aan denken, de hele dag heen en weer vliegen :p maar misschien komt dat ook omdat wij nog echt gebonden zijn aan baby M zijn slaapjes en flesjes. En zoals nu als hij niet fit is, dan sleep ik hem liever niet overal mee naartoe. De andere 2 vermaken zichzelf wel of gaan gewoon (met 1 van ons) mee met de plannen :p
     
    Mya vindt dit leuk.
  11. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Jaaaaa wat goed!!! En dan ook met de spelling zodat het 'vernoemen' door kan gaan? (Als ik me het goed herinneren was er iets met de beginletters van opa's en oma's toch?)
     
    Mya, Fanne en Katin87 vinden dit leuk.
  12. Katin87

    Katin87 Fanatiek lid

    20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Het wordt Joa, de eerste twee letters komen overeen met de eerste twee letters van mij vader. De A is de beginletter van mijn schoonvader en moeder. Als we voor Joas zouden kiezen zou ook de beginletter van mijn schoonmoeder erin zitten. Maar we vinden Joa toch leuker:rolleyes:
     
    Mya, Sansaatje, Nina Sanders en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.886
    4.157
    113
    De inderdaad dat het scheelt als je een baby hebt. Ik vond het toen ook altijd plannen met de ochtendslaapjes.
    Voor mij voelt dit nu niet echt als druk ofzo. Ben net terug van de verjaardag echt was heel gezellig en de jongens hebben heerlijk gespeeld, dus ik hoefde ook nergens achteraan. En ik denk dat het of het volgende feestje ook weer zo gaat.
    Maar ik zou het ook niet iedere week zo willen hoor.
     
    Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  14. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Oh ja zo was het! Ik vind zonder s inderdaad ook mooier ;) Zijn jullie al begonnen aan de babykamer?
     
    Katin87 vindt dit leuk.
  15. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ohhhh wat leuk, ik ben enorm fan van Joa!
     
    Katin87 vindt dit leuk.
  16. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ja exact. Dat is ook zo.
     
  17. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik ben echt strontchagrijnig, leuk hoor: het advies om 2 liter water te drinken.. fantastisch. Als zwangere vrouw: hoe dan. Ik heb pas 3 glazen op (ook 3 koffie) en moet - niet gelogen - om de 5 min plassen. Niet te doen. Nog 5 glazen te gaan...
     
    Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  18. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Och en die kleine M is toch zo vreselijk verkouden, zo zielig. Al 2x gespuugd (niet veel maar je merkt gewoon dat het met name slijm is en dat het hem dwars zit), oogjes zó ontstoken (gel mag 2x per dag), en zoveel snot, niet normaal. Daarbij ook flinke hoest en verhoging (net een zetpil gegeven). Tussendoor is hij gelukkig vrolijk en accepteert hij het ook dat ie soms zichzelf even moet vermaken. Ik hoop echt dat ie morgen wat beter is, dan hebben we heerlijk enkel even baby M om handen. Laat opa en oma die andere 2 maar flink moe maken ;).
     
    Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  19. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.886
    4.157
    113
    Wat leuk! En heerlijk dat je nu de knoop hebt doorgehakt. En makkelijk dat je op die manier ook nog kunt vernoemen. Iedereen blij!
     
    Mya en Katin87 vinden dit leuk.
  20. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.886
    4.157
    113
    Zou het helpen als je minder koffie drinkt, of is dat sowieso geen optie? Ik moet van koffie sneller plassen.
    Maar ik ben sowieso iemand die altijd veel drinkt. Vermoed dat ik op een werkdag zo 2,5 liter drink. Thuis zal dat wel minder zijn, maar dan haal ik denk ik ook de 2 liter wel.
     
    Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina