♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zucht, ik zie dat deze variant niet voor particulieren beschikbaar is. Ze hebben in nl wel andere stomme varianten, maar meer bedoeld echt voor een opvang. Dus echt met dichte achterkant die ook vaak voor dicht zijn. Dat is letterlijk gewoon een kooitje, vind ik niks. Zag het al helemaal voor me, dit bedje die ik helemaal pimp in goud of mooi terracotta, spijlendakje erboven voor de veiligheid en idd mooi bijpassend beddengoed. Dan kan het echt wel super knus worden.

Oke, ik heb mijn zinnen gezet op zoiets. Ik denk dat dat nog best leuk kan zijn en echt een TOP oplossing voor de komende - als het nodig is - paar jaren.

Fanne, jvsd92 en Mya vinden dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja ideaal, maar dan wil ik niet zo'n hele dichte variant. Zie ze ook veel die echt aan alle kanten dicht zijn en dan krijg je echt letterlijk een kooi. Deze zijn helemaal ideaal omdat je gewoon een kantelbare voorkant hebt die open kan, maar er wel allerlei beveiligingen op zitten. En idd in een prachtige kleur met bijpassend beddengoed kan dit echt mooi worden.
    Mocht je nog een open variant ergens vinden in een nlse webshop, laat het me weten.

Ik heb voor O en O wel 2 losse peuterbedden, maar dat komt ook omdat hun kamer groot genoeg is en ze beiden hééééél erg gehecht zijn aan hun 'nestje' (hun hemeltje moet ook echt dicht enzo).

Fanne en Mya vinden dit leuk.
  3. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Marktplaats? Misschien een kinderdagverblijf dat ze niet meer gebruikt en wil verkopen? Wel een handige oplossing. Opvang van onze kids hebben deze ook. Ideaal.

Fanne, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  4. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.803
    7.396
    113
    @Nina Sanders , ik zou gewoon een timmerman vragen. Ooit ben ik op internet wel eens een stapelbed maar dan ik ledikant vorm tegengekomen, dat was zelf gemaakt.
    Net als dat er stapelbedden zijn met 1 ledikant en 1 peuterbed, timmermannen kunnen alles ;)

S2909, Fanne, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    +1, dit zou ik ook doen @Nina Sanders !

Fanne en Nina Sanders vinden dit leuk.
  6. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    N kon niet slapen, ze heeft zoveel zin in morgen. Ze vieren juffendag, de schoolfotograaf komt en van half 1 tot half 6 heeft ze een kinderfeestje van een klasgenootje. Hele dag feest dus ;)
    Haar mooiste outfit ligt al klaar, cadeaus voor de juffen en natuurlijk voor haar klasgenoot.
    Broertjes/zusjes foto doen ze na schooltijd, ik ben morgen de hele dag aan het werk dus man gaat dat regelen.
    Heb V z'n outfit klaar liggen en precies verteld hoe hij z'n haar moet doen :o: Ja zo vreselijk ben ik, sorry :|

Sansaatje, Fanne, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    @Nina Sanders ik werk uiteraard ook met die bedjes, zijn superhandig. Maar weet niet hoe je er particulier aan kan komen eigenlijk, als je echt nieuwe wil, misschien vragen aan je opvang, of hun iets kunnen betekenen, ga ervan uit dat ze daar ook met iets van deze bedjes werken, je hebt ze in vele soorten en systemen.

8. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Oh ja dit is slim! Hier ook +1 @Nina Sanders Dan kan je het echt kwa vormgeving helemaal laten maken zoals je wilt.

9. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.175
    4.324
    113
    Dit ziet ee cool uit. Maar na 2 hoogslapers voor de oudsten twee hebben gehad wil ik dat nooit meer. Altijd een gedoe met opmaken van het bed. Waren dure bedden maar ben blij dat we ze weg hebben gedaan en dat ze een gewone eenpersoonsbed hebben. Later mag dat een twijfelaar of tweepersoonsbed worden maar nooit meer hoogslapers of stapelbedden hier.

Fanne, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ahhh helemaal leuk toch!

Fanne en Magnolia29 vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hahahaha dat opmaken vind ik sowieso een rot werk. Mijn man doet ons bed altijd :| en vaak ook O zijn bed. Maar die is daar ook gewoon veel handiger in. Wij hebben ook 2 losse peuterbedden straks staan, maar dat komt omdat de ruimte er is op die kamer. Dan hebben ze echt een eigen hoekje. Sowieso zijn het mooie bedden en tsja als ik de ruimte toch heb, dan wil ik hem benutten.

Nu wordt dat met die kleinste kamer gewoon anders. Er zit een vaste (commode)kast in en meer dan een ledikant, een stoel en een grote knuffel giraffe naast het bedje past er gewoon niet in. We hebben het super leuk ingericht en vooral niet te vol staan. Daardoor oogt het gewoon rustig en is het een compleet, maar klein kamertje. Nu zal er echt een stapelbedledikant achtig iets bij moeten komen, willen we de kamer rustig en overzichtelijk houden. Of we moeten van kamers wisselen wat natuurlijk in het slechtste geval ook kan, maar dan is de kleinste kamer gewoon gevuld met alleen ons bed. Niet ideaal. Als het niet per se hoeft sta ik liever niet onze kamer af :p. En als er gewoon een goede oplossing is wil ik het wel zo proberen.

Dank voor de timmerman tip. Ik ga die zeker opvolgen. Die mensen kunnen volgens mij echt alles wel maken. En als je dan echt ook nog een leuk verfje pakt en hem gewoon naar smaak maakt, heb je toch een uniek exemplaar. Oeh daar moeten we binnenkort maar eens echt voor gaan zitten. Ben immers al bijna op de helft :o:. Jammer dat hout tegenwoordig zo duur is. Maar boeien, het is ook wel echt het enige dat we moeten aanschaffen. Bij nr 3 en nu 4 hebben we echt bijna niets meer bijgekocht. Enkel wat losse dingen. Ideaal :p

S2909, Sansaatje, Fanne en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Nog steeds tante hier :eek: het wordt zo spannend haha.

@Nina Sanders Deze keer waarschijnlijk wel meer kleertjes of niet :D:D

S2909, Fanne, Mya en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    E net weer naar school gebracht, er komt vandaag een rekencoach langs. De juf had bedacht iedereen een shirt aan met een cijfer. En wij hebben veel maar geen shirt met een cijfer. Nu opgelost met cijferstickers. E helemaal blij. Zo samen met L boodschapjes halen. Net was hij super schattig bezig. Op nick Jr komt er regelmatig een dansles voor bij. Ging hij mee dansen, hij wil nu eerst paw paw (paw patrol) afkijken en dan mee boodschappen doen :rolleyes:.

Vanmorgen met E een lesje bouw gedaan. Ze vind het gelukkig helemaal leuk om te doen. Ze heeft nu 6 lesje gehad en tot nu toe heb ik het idee dat ze makkelijk door heen gaat. Benieuwd hoe moeilijk het gaat worden. Vanmiddag nog een cadeautje kopen voor de tweeling van mijn nicht en naar de fysio. Morgen is hier tour de boer. We gaan denk ik wel naar een paar toe. Er doen ook molens mee en E heeft het nu over de geschiedenis van Nederland en dan veel over de molens dus dat word zeker even een molen bezoekje
    20220525_081115.jpg

S2909, Fanne, Mya en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier een drukke ochtend. Was opvouwen, O naar school brengen, tandarts, wat boodschappen doen, werk..

Mini O is nog een beetje needy maar wel praatjes en tussendoor ook gegeten. Beker melk en 2 broodjes bleven erin. We hebben hem wel rond 11 lekker in bed gelegd om even bij te tanken. Even kijken hoe hij de middag zonder zetpil doorbrengt. Bij verhoging doe ik het wel, anders is het bij hem standaard de hele dag plakken aan je en spugen. Dan geef ik de voorkeur aan wat verlichting zodat ie zich zelf ook wat beter voelt. Hoop dat het niet nodig is.

Verder ook veel geregeld vandaag, afspraken voor iedereen voor de tandarts ingepland, een werkdeadline gehaald, mini O aangemeld voor logopedie (wachttijd van ongeveer 4 weken), en geïnformeerd wanneer O een oproep kan verwachten voor zwemles. Wachttijd van 1 jaar dus pas volgend jaar januari :o:

Maargoed, heerlijk om een to do list af te vinken! En nu kan ik zo alweer O gaan ophalen.. taxi mams rijdt wel weer ;)

Fanne en Mya vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh en nog een leuk nieuwtje (sta bij school te wachten).
    Sinds een dag of twee voel ik de baby dan ein-de-lijk regelmatig gedurende de dag, hetzij nog niet zo krachtig. Ik had verwacht dat dit bij nummer 4 sneller zou zijn, zeker omdat ik nu de placenta achter heb liggen (althans dat leek tijdens de 13w echo, heb hem 3x voor gehad) en ik al wel heel vroeg wat gefladder voelde. Maar dat was blijkbaar random want daarna lang eigenlijk niet noemenswaardig wat gevoeld. Nu dan eindelijk wel. Wat gezellig :D

Magnolia29, Mya, jvsd92 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Hier ook een baby die ik al heel wat weken heel goed voel trappen. Oudste dochter en vriend hebben het ook al gevoeld. Kan me niet herinneren dat ik het bij de meiden ook al zo vroeg zo goed voelde.

Hier voel ik me momenteel een behoorlijke moedersmoeder. Ben echt hartstikke moe (iets teveel ondernomen vandaag). Ik hoopte dat Z geen speeldate zou plannen, maar helaas. Uiteraard moet er bij ons gespeeld worden. Ik heb ze even aan een filmpje gezet :oops: Ik heb even geen energie om de boel te entertainen.

Magnolia29, Mya, RoseMurphy en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.107
    4.374
    113
    #3137 Fanne, 25 mei 2022
    Laatst bewerkt: 25 mei 2022
    Hoihoi!

@Nina Sanders en @Katin87 super bijzonder om de baby te voelen, zeker aan de buitenkant! Ik heb A en J allebei weinig gevoeld en volgens mij heeft man hen beide keren ook maar 1 of 2 keer kunnen voelen. Beide keren placenta aan de voorkant en het waren gewoon rustige baby's, dus heb het daar maar op gestoken. Bij allebei een keer aan het ctg en dan was ik er ook wel klaar mee. Ik kon moeilijk iedere dag gaan en ik had er geen slecht gevoel bij ofzo.

Vanmorgen had ik mezelf verslapen. Ik werd om kwart voor 8 wakker en man, A en J sliepen nog en mijn eerste les start om half 9. Gelukkig zou man vandaag thuis werken en heeft hij met A en J ontbeten. Ik zat om 8 uur in de auto.
    Nu zit ik met A en J in een binnenspeeltuin en heb met misselijk gegeten aan scones, die nu nog niet op zijn, maar me wel heel erg tegenstaan.
    Vanavond gaan man en ik sporten en komt de oppas en ik wil ook op tijd naar bed. Ik ben echt heel de dag al moe...
    14 juni de echo. Ik ben erg benieuwd. Klinkt aan de ene kant heel dichtbij, maar is ook nog heel ver weg.

Magnolia29, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  18. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik ben helemaal klaar met vandaag. L staat al de hele dag op repeat, de hele dag is het mama mama mamama mama mama KIJK MAMAMAMAAAAA mama mamamaaaAAAAAAAA. E is vandaag van het vragen stellen. Dus de hele middag naast mama hoor ik mama mag ik........ mama waarom is......
    Mama wanneer......... mama wat gaan we daar doen. Mama hoelaat gaan we naar de fysio mama die verrassing is die rond vierkant driehoek? Lust ik die verrassing? Mijn hoofd ontploft zo als ze nog meer vragen

Bij de fysio ging het goed, E is vooruit gegaan en ze is goed te sturen volgens de fysio. Dus dat is wel fijn

S2909, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  19. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier ook 2 rustige kinderen in mijn buik, beide keren placenta ook aan de voorkant. Man kan op 1 hand tellen hoe vaak hij ze mogelijk gevoeld heeft. Nu had ik ook 2 etterbakken als ze zichtbaar druk waren en ik zei het tegen man of ik wilde het filmen dan stopte ze direct. Ik heb ook bij beide aan de ctg gehangen omdat ik ze amper tot niet voelde.

Mya en Fanne vinden dit leuk.
  20. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Waren mijn kinderen bij jou vandaag? (Ze mogen wel blijven logeren hoor. ;))

Fanne vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina