♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Fanne dat kan ik vanavond wel eens testen. Hij slaapt in mouwloze romper, t-shirt en zomerskaapzak zonder mouwen, maar op z’n kamer is het niet koud. Ik gok zo’n 20 graden. Maar ik ga het wel even onthouden want het raam is ook open op de haak. Misschien helpt een pyjamabroekje en lange mouwen ook.

Mya vindt dit leuk.
  2. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Hier was het klokslag 5.00 :/ en niet beetje brabbelen maar gewoon hard, haha. @Fanne we kunnen het proberen! Hij draagt nu lange mouwen romper en winterslaapzak zonder mouwen.. leek me wel warm zat want het is niet echt koud bij ons boven, maar vannacht eens met mouwen/een broekje erbij proberen kan natuurlijk geen kwaad.
    En ik lees ook overal (oa Slaaptipsvoorbabys) dat het juist kan zijn dat eerder naar bed ‘s avonds helpt. Vanavond ook eens kijken. Hij zit nu meestal op twee slaapjes. Gister bijv was ie ook zo vroeg en heeft ie uiteindelijk geslapen van 08.30 tot 10.30 en 13.30 tot 15.45 :eek: misschien was dat weer teveel haha. Gelukkig is ie tot nu toe wel happy. Gisterochtend was ie chagrijnig Pff.
    Hij kan in de babyset van de TrippTrapp zitten:D niet te lang nog hoor maar toch. Zo schattig. We gaan vandaag denk ik even zo’n blad voor op de stoel halen. Die van A was kapot dus hebben we toe n weggegooid.
    Verder wilde ik vragen of ik mee mocht met m’n ouders op visite bij mijn nichtje, maar ik ben wat verkouden dus ik durf eigenlijk niet. Denk dat ik even een paar dagen moet wachten :cry:

S2909, Sansaatje, Mya en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @RoseMurphy leuk hè als ze dan kunnen zitten in de tripp trapp. Wij hebben er 2 maar O zit meestal op een normale stoel en baby M dan in zijn stoel. Even kijken hoe we dat straks gaan doen want 4 stoelen vind ik echt te veel. Ik denk dat we het gewoon bij 2 houden.

Mya en Fanne vinden dit leuk.
  4. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Ja zo leuk! Al had ik wel zoiets van; uh nee jij bent een kleine baby, hou op:o::roflmao:

Man en ik gaan trouwens aankomende vrijdag een nachtje weg, zoveel zin in. Lekker eten, shoppen en slapen:p:D

Nina Sanders, Sansaatje, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oh! Het rode hartje is de enige emoticon die het dus wèl doet van de smileys van mijn telefoon! Alle andere inderdaad niet.

Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhhh irritant haha!
    *probeert nu wat uit met de Samsung (iPhone ligt thuis)*

☺☕☕

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh kijk. ☕ doen het wel!

8. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.109
    4.377
    113
    Ik heb meteen ook wat geprobeerd, maar in mijn handtekening pakte hij hem niet.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  9. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.109
    4.377
    113
    En nu dus ook niet

10. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    ❤️

Edit: hee ik zie wel een hartje, jullie ook? Dit is via een iPhone..

jvsd92 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  11. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Yes ik zie 'm! Ik heb trouwens een Samsung, daar werkt het (bij mij in elk geval) dus ook mee :thumup:

RoseMurphy vindt dit leuk.
  12. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    ❣❤☕

Even een testje

*edit* van de 3 rijen smileys houd ik er wel 3 over. Dit is met Samsung

jvsd92 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  13. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.109
    4.377
    113
    ❤☕ nog een testje. Dit is ook met een Samsung

Edit: Ik hou er van de hele reeks deze over

Miekje86 vindt dit leuk.
  14. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Stom trouwens hè dat de smileys niet werken. Vind het aanbod nogal ehhh... beperkt :rolleyes:;)

Hebben echt een chilldag vandaag. Ik doe af en toe wat huishoudelijke dingen tussendoor, de kinderen spelen, ik heb al uitgebreid gedouched. V slaapt, ik kijk met N Rapunzel en man is op de koffie bij een ex collega. Hij doet zo nog wat boodschappen, ik ga er niet meer uit vandaag :o:

Hier nog een foto van V. Ze drogen inmiddels goed in, een paar zien er nog wat ontstoken uit (rond z'n mond en luiergebied) maar daar smeren we zinkzalf op. Ben blij dat we 't ergste nu gehad hebben o_O

S2909, Sansaatje, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Zo hij heeft er flink last van, ik kan mij bij E nirt meer herinneren dat het zo heftig er uit zag. Wel fijn dat ze nu aan het indrogen zijn. En ik vind het aanbod aan smiley's zeer beperkt

Fanne vindt dit leuk.
  16. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Oh @Magnolia29 arme V! Fijn dat het de goede kant op gaat nu.

Ik dacht net even lekker wat snoeptomaatjes te eten. De derde die ik wilde pakken was beschimmeld! Echt zo smerig bah. Hele bakje weggegooid. We zijn om de haverklap ziek hier, geen extra risico’s :|

Mya vindt dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja!

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Haha oh Lord hier ook al zo vaak gehad. Vreselijk. Heb hem ook al vaker in m’n mond gehad en dat ik er pas achter kwam tijdens het doorbijten. Bah

RoseMurphy en Mya vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier ben ik echt moody. De jongens werken NIET mee en het is echt geen bal aan vandaag. Niks is goed. Ze breken de tent af, luisteren niet en zijn hondsbrutaal. En dankjewel.

De 2 jongsten heb ik op bed geknald (we hebben wel allemaal al gedoucht, dat scheelt), O heb ik aan tafel gezet met de opdracht het komende uur gewoon 1 activiteit te kiezen (hij wilde graag tekenen) en man heb ik naar de winkel gestuurd voor een 4 kazenpizza. Joejoe. Bekijk het allemaal maar. Ik ben moe en wil gewoon even op de bank zitten met een kop thee en een slechte caloriebom.

Morgen weer een nieuwe drukke werkdag. :|
    Ik vind het zo enorm zwak maar ik heb de discipline op zulke momenten dus gewoon echt niet om gezond te doen.

20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ach wat sneu zeg. Dit hebben onze jongens nooit gehad. Ze hebben het allemaal in hele milde mate gehad - geen echte uitbraak - maar nu ik dus 3x hetzelfde heb meegemaakt denk ik dat het wellicht niet eens waterpokken is geweest maar gewoon HVM ziekte. Schijnt ook op andere plekjes voor te kunnen komen dan enkel de naam doet vermoeden. Dat zou betekenen dat de dus allemaal nog nooit waterpokken hebben gehad. Lijkt HVM een beetje op de beginfase van waterpokken? Ook met wat van die blaadjes die indrogen maar dan geen rode korstjes worden (eerder geel)?

Deel Deze Pagina