♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 20 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Wat super en fijn dat alles goed is hoeveel roze heb je al ingeslagen?

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Helemaal niets :roflmao:.
    Wel aan het tijgerprint-winkelmand-shoppen. Ik moet nog een paar kleine werkdingen doen omdat ik morgenmiddag vrij wil zijn met de jongens maar daar kom ik niet echt aan toe :p

Fanne, Mya, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Thx, tegen volgende week zal ze wel weer beter zijn.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  4. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik krijg nu Nel Veerkamp ideeën voor mij :roflmao::roflmao::roflmao:

5. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    @Nina Sanders, Wat fijn dat de echo goed is, en heerlijk extra groei echo’s, alleen maar leuk om te mogen kijken toch. En echt heel leuk dat t nu een meisje is! Heerlijk shoppen en van genieten!

6. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.109
    4.377
    113
    Beterschap voor F!

S2909 vindt dit leuk.
  7. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.109
    4.377
    113
    Hoi!

Ik zit eindelijk ook op de bank! Weer een drukke dag gehad en vanavond nog een stapel toetsen nagekeken.
    De wasmachine is bijna klaar en die was ga ik nog ophangen en verder op tijd naar bed. Ik ben nu echt heel de dag door moe en bij vlagen misselijk. Ik hoop maar dat het een goed teken is. En nu @Nina Sanders een meisje krijgt, zit ik ook opeens te fantaseren hoe het is om een meisje te krijgen. Overigens maakt het mij niet zo heel veel uit hoor, maar als dit een jongetje is, betekent dat dat ik nooit een dochter zal hebben, want dit is echt de laatste. En dat is dan toch wel een beetje jammer. Maar goed, eerst maar eens de echo afwachten, dat duurt nog twee weken.

A is op dit moment heel veel aan het tekenen. Zo leuk en ook super gedetailleerd. Hij had nu bijvoorbeeld heel duidelijk herkenbaar een tractor getekend bij een brug. Ben dan zo trots op hem!

S2909, Magnolia29, riean en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Sterkte hoor, hoever ben je nu precies? Was je met de andere ook bij vlagen beroerd? Hoop voor je dat het snel afzwakt

9. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.109
    4.377
    113
    Bij A tot mijn verlof akelig geweest. Bijna iedere morgen moeten overgeven en iedere dag misselijk geweest. Bij J volgens mij hooguit twee keer moeten overgeven en vooral heel moe. De twee zwangerschappen voor A was ik ook heel misselijk en die andere twee veel minder. Dus ik hoop dat het dit keer de misselijkheid ook niet te erg wordt.

10. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Super leuk!! Gefeliciteerd!

11. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Spannend hoor @Fanne, ben heel benieuwd wat jullie gaan krijgen! Wanneer heb je de eerste echo ook alweer?

12. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het bij jullie @Kirzy?

13. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.109
    4.377
    113
    Hoi allemaal!

Hoe gaat het met iedereen?

Vandaag hadden we een soort projectdag op school met allerlei workshops, dus ik hoefde geen les te geven, best lekker, maar daardoor voelde ik nog meer hoe moe ik ben en zakte ik helemaal in. Op een gegeven moment vroeg een collega aan me? Gaat het wel goed? Dus ik zei gewoon: voel me niet zo fit. Ze zei: ja, ik zie het. Ben je zwanger? Ik heb het ontkent, maar de andere keren had ze het ook door, dus of ze het gelooft, is maar de vraag.
    Nu ben ik thuis en zit ik in de tuin. Even in slaap gevallen, maar toen moest J plassen, dus die maakte me wakker.
    Vanavond gaan man en ik sporten, alleen heb ik echt geen puf. Maar ik wil ook niet afzeggen, want dan heeft iedereen het meteen door en ik wil het nog minimaal tot 11 weken stil houden.
    @Magnolia29 14 juni hebben we de echo. Maar nu ik me zo voel, durf ik wel te hopen dat het voor nu goed zit. Nu ook hopen dat het goed blijft gaan!

Mya, Sansaatje, Nina Sanders en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Buikgriepje faken? Dat lijkt mij voldoende reden om over te slaan.

Ik herinner me nog goed de vermoeidheid, en koud. Altijd koud had ik het. En dan naar het einde van de zwangerschap toe had ik het immens warm.

Sansaatje vindt dit leuk.
  15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oh ja, die vermoeidheid en altijd zo'n weeig gevoel op de maag weet ik ook nog goed! Toen ik zwanger raakte van N, sportte ik 6x per week en meerdere lessen per avond (Zumba, bbb, bodypump enz) Wat vreselijk voelde ik me toen! Na de 12 weken zakte de misselijkheid en kon ik het weer prima volhouden, maar die eerste weken :o:

Ja, ooit was ik een soort van fit girl :roflmao: Is weinig van over :rolleyes:

Mya, Sansaatje en Fanne vinden dit leuk.
  16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hoe was jullie dag?

Heb vanochtend gewerkt en ben net samen met zusje en nichtjes naar de kermis geweest. Hier zijn de Pinksterfeesten echt een begrip, normaal gingen we ook minimaal 1 avond op stap maar dat laten we aan ons voorbij gaan. Ze vonden het geweldig, in de draaimolen en de draaiende kopjes :D Touwtje trekken, suikerspin en het feest is compleet :roflmao: Later dit weekend gaan we ook nog een keer met man.

Ga nu koken, om half 7 moet ik op m'n werk zijn. Ons nieuwe schoolgebouw wordt officieel geopend, dus verplicht :o: Hoop voor 22u weer thuis te zijn, morgen ben ik er immers weer ;)

Mya, S2909, Sansaatje en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik heb een waardeloze dag. Loopneus, gesnotter, hoofdpijn, keelpijn.. en nog 20 andere dingen. Bah. Ik ben ook moe en word er ook heel chagrijnig van. Kan weinig hebben ;)
    Lig nu even met een kop thee op bed, baby M slaapt nog want die lag er pas 16u in ivm afspraak op het bureau. Daarover zometeen meer. De jongens zijn beneden aan het klooien en man is - zo lijk ik te horen - de vaatwasser aan het uitruimen.

Buiten het verschonen van de kinderbedden en een beetje opruimen kom ik echt aan niks toe. Vanochtend wel gewerkt en belangrijke dingen uit gezet. Ik hoop dat ik me morgen wat beter voel want ik móet naar kantoor. Heb echt een aantal hele belangrijke zaken daar te doen. Wellicht stop ik wel wat eerder, rond 15 ofzo. Dan ben ik rond 16 thuis.

Nog even over het bureau. Baby M had een afspraak. Was daar echt zo’n hele norse oude pin. En normaal slaapt M om die tijd dus dus was moe en ook een beetje huilerig. “Is hij altijd zo eenkennig?” Ehhh nee. Hij is gewoon moe. o_O Zet ze van die blokken voor hem neer. Je weet wel. Zo’n stapeltoren. “Ga maar bouwen.” :rolleyes::rolleyes::rolleyes: M deed natuurlijk niks. Serieus, blokken en ringen stapelen? Niet van die zachte blokken, maar echt houten stapelblokken. Moet hij ook al kunnen praten? “Hee, doe eens wat,” ging ze verder. En M zat haar echt zo aan te kijken van go away mens; normaal slaap ik nu en ik ben niet eenkennig, jij bent gewoon een zuurpruim naar wie ik gewoon niet lach. Voor de rest tegen iedereen hoor.

Pfff. Zo zie je maar @jvsd92 het gebeurt overal. :cool:

Mya, S2909, Sansaatje en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ja oh oh dat CB. Het is inderdaad bijna overal hetzelfde liedje. :rolleyes:

Mya vindt dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja maar deze vrouw was dus echt onaardig. ‘Hee doe eens wat’ zegt ze tegen de allervrolijkste baby Ever..

Mya vindt dit leuk.
  20. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.109
    4.377
    113
    @Nina Sanders beterschap! Hopelijk knap je snel weer wat op. En wat een gek mens zeg!

@Magnolia29 en @S2909 ja, ik zal vast nog een keer een smoesje bedenken, maar het moet een beetje geloofwaardig blijven. Dus ik heb de moed verzameld en ik ga sporten!

Mya, S2909, Nina Sanders en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina